Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Computer case die goed koelt, laatste onderdeel

Pagina: 1
Acties:

• PEBKAC
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 20:33
Dit is een goede start voor een nieuwe behuizing reviews: 19 midrange-ATX-kasten - De beste behuizingen van 60 tot 120 euro

Wat wil je aan de kast besteden?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21:22
Ik heb letterlijk elke kast op de markt bekeken en vergeleken toen ik die van mij moest uitzoeken en ben uiteindelijk voor de Lian Li Lancool 2 Mesh gegaan. Nog geen seconde spijt van gehad en hij past precies in je budget. Check ook de reviews op Gamers Nexus!

RTX build 2021: https://pcpartpicker.com/b/r7gJ7P

• PEBKAC
Uiteindelijk is het een kwestie van smaak, budget, afmetingen en de prestaties van een kast.

Ik heb onlangs de Corsair iCue 220T (staat ook in de BBG) gekocht vanwege zijn compacte formaat en goede koelprestaties, maar deze is niet heel fijn met kabel management. Ook is het moeilijk om nog een Top fan te plaatsen (weinig ruimte).

De kast die @Negakinu aanraad staat goed aangeschreven. Alleen deze heeft geen RGB.

• Akirschner
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 01-04 10:55
Voor mij maakt RGB niet uit, dus ik zal denk ik voor de case gaan die @Negakinu aanraadt. Dank je wel voor je advies.

• Negakinu
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21:22
PEBKAC schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:06:

De kast die @Negakinu aanraad staat goed aangeschreven. Alleen deze heeft geen RGB.
De Lancool 2 Mesh komt in twee varianten; de RGB en de Performance. De RGB heeft, nou ja, RGB (die heb ik, 3x 120mm aRGB fans en een RGB controller) en de performance heeft 140mm fans, geen RGB en een fan controller.

RTX build 2021: https://pcpartpicker.com/b/r7gJ7P

• PEBKAC
Negakinu schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:19:
[...]

De Lancool 2 Mesh komt in twee varianten; de RGB en de Performance. De RGB heeft, nou ja, RGB (die heb ik, 3x 120mm aRGB fans en een RGB controller) en de performance heeft 140mm fans, geen RGB en een fan controller.
Excuus, hij komt inderdaad ook in RGB, niet goed gekeken 8)7
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True