Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Centrale deurvergrendeling probleem

Pagina: 1
Acties:

• TMDC
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 23:14
Ik heb iets soortgelijks gehad met een andere auto en daar bleek dat de deur die problemen gaf net niet lekker sloot zodat het elektrische slotmechaniek niet goed reageerde. Met de sleutel kon ik hem dan wel normaal openen en sluiten. Sluit de deur overal nog goed aan, niet uit het lood, etc?

• ThunderNet
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 09-07 13:42
Even wat contactspray op de connector naar de deur toe kan vaak al helpen. Wat ook een issue kan zijn, zijn de connectoren in de deur zelf naar de componenten toe door corrosie, maar die zijn vaak wat lastiger.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• jack zomer
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 22:02
Defect deur systeem.
Dus niet het slot zelf maar het systeem daar achter.
Zitten een setje drukcontacten in, die gewoon een beperkte levens duur hebben.

Je kan kijken of je hem kan uitbouwen en repareren (druk contacten vervangen). Bij mijn vorige wagen ging dat vrijgemakkelijk.
Maar uiteindelijk heb ik na 1 jaar gewoon een nieuw systeem gekocht en beide kanten vervangen.

Is was 25 euro kwijt voor een namaak Ali deurslot systeem.
Ipv 150 voor een oem

[Voor 10% gewijzigd door jack zomer op 22-02-2021 17:42]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True