Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sata kabels, wat to do?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sidney013
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 26-07 18:01
Beste,

To be sure, Vandaag pc in elkaar gezet. Maar ivm avond klok morgen opstarten en verder.

Enige twijfel die er nu is:

Bij de voeding zaten diverse kabels: 1tje met 4 sata's, 1tje met sata en hdd en nog een andere met Sata's.

Ik geloof dat ik heel die sata kabel eruit kan laten want ik heb enkel m2 ssd slot in gebruik. Geen hdd en geen cdroms.

Echter, vanuit de behuizing (pure base 500dx) lijkt een kabel vanuit de front te komen die gekoppeld moet worden aan een Sata aansluiting. Begrijpen doe ik dit niet. Iemand die hulp kan bieden?

In moederbord Z490 Aorus pro ax lijkt niet zo'n aansluiting te zitten.

Thanks anyway.

Beste antwoord (via sidney013 op 20-02-2021 22:28)

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 08:22
sidney013 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:16:

Echter, vanuit de behuizing (pure base 500dx) lijkt een kabel vanuit de front te komen die gekoppeld moet worden aan een Sata aansluiting. Begrijpen doe ik dit niet. Iemand die hulp kan bieden?
Is voor de RGB en moet je aansluiten op de voeding.

Alle reacties

• sidney013
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 26-07 18:01
Uszka schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 22:19:
[...]

Is voor de RGB en moet je aansluiten op de voeding.
Oké check thanks! Dan gaat het goed.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True