Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[bug] Gif upload in product review wordt gebutchered

Pagina: 1
Acties:

• GerhardBurger
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-07 12:34
Ik heb gisteren flink tijd gespendeerd aan het uploaden van een gif in een product review, en nu denk ik toch dat het wellicht een bug is.

Als ik een gifje drag-drop in de product review upload box, dan zie ik de preview en die werkt (hij beweegt):

Maar als ik hem dan toevoeg aan de review dan krijg ik dit (en hij beweegt niet):

Als ik dan weer de review ga editen, dan is de preview stuk en dan zie je ook artefacts (beweegt niet meer):

Het gekke is dat als ik de gif upload naar mijn fotoalbum en hem dan link in de review, dat het dan wel werkt (zie productreview: Dell XPS 13 9310 (cn93214sc) review door GerhardBurger, maar dat kost me dan weer 10MB in m'n fotoalbum :+

Is dit een bugje?

(heb ook geprobeerd hem toe te voegen via gfycat, maar dat werkt denk ik niet in product reviews toch? dan krijg ik alleen een link)

• GerhardBurger
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-07 12:34
Ah vandaar, ja ik had inderdaad een youtube video gedaan, maar vind de fotoalbum oplossing toch net iets mooier, dus dan laat ik het maar even zo.
Misschien dan een goed idee om de gif upload in de product review maar uit te zetten want ik heb van alles geprobeerd (gifski, ffmpeg (in allerlei variaties), ffmpeg + imagemagick, allerlei conversie sites), maar geen enkele gif werkte voor mij.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True