Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Luke58
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 10-03 11:49
Welke platenspeler kan ik kopen om aan te sluiten op mijn versterker de Denon AVR X2300W?

Ik wil graag een platenspeler aankopen, maar die moet ik wel kunnen aansluiten op mijn versterker (Denon AVR X2300W). Ik heb al het één en ander gelezen over platenspelers en de mogelijkheden om deze aan te sluiten. Een platenspeler zonder phono-voorversterker is volgens mij al uitgesloten.

Mijn idee is om de platenspeler aan te sluiten op de versterker met een RCA (tulp-kabel). Is dit logisch of is er nog een andere (betere) mogelijkheid? De ingangen van mijn versterker zijn al behoorlijk gevuld. Eigenlijk is de HDMI de meeste gebruikte ingang op de versterker, maar dat lijkt niet mogelijk met een platenspeler.

Ik heb rondgekeken naar enkele platenspelers. Ik vind de producten van Audio Technica wel interessant. Voornamelijk de Audio Technica AT-LP120XUSBBK heeft mijn interesse wel getrokken. Ik wil niet meer dan 300 euro uitgeven aan een platenspeler en extra benodigdheden.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Eigenlijk heb ik 2 vragen, welke platenspeler zijn geschikt en hoe kan ik de platenspeler aansluiten op mijn versterker?

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True