Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ingangsdatum youngtimer regeling

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

• Nico Dreef
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 17-02 08:02
Hallo,

Ik heb een vraag over de ingangsdatum van de youngtimer regeling.

Ik heb zojuist een auto gekocht die op 27-03-2021 15 jaar oud is, kan ik hem dan al per 01-03 als youngtimer voor de belastingdienst rijden of pas vanaf 27-03 en beter een maand mee privé rijden om een hoge bijtelling voor die maand te voorkomen?

Groet,
Nico

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True