• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat verwacht je nu van ons? Je hebt een technisch issue bij de isp, zij zijn de enigen die het kunnen oplossen. Enige wat ik wel kan meegeven is dit; Als je een eigen router achter de Zyxel van de ISP hebt hangen, kan je dus een dubbel NAT hebben. Ik zou dan de provider vragen hun Zyxel in bridge modus te zetten.

[Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 15-02-2021 14:22]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gezien Online.nl zelf een artikel online heeft staan over port forwarding, zullen ze het dus wel gewoon doen; zie https://www.online.nl/blo...enzetten-port-forwarding/ & https://www.online.nl/kla...les-over-port-forwarding/

Het zou raar zijn, om wel te vertellen hoe portforwarden moet, maar het technisch nooit werken zal, omdat ze het van hun kant actief blokkeren... ;)

[Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 15-02-2021 14:45]

• Ristols
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 13-09 08:34
Als je je server tijdelijk in DM zet kun je de poort dan wel bereiken?

Heb je het ook al geprobeerd vanaf een PC in je eigen netwerk of je deze kan bereiken?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Telesto
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:41
Port forwarding werkt inderdaad niet met de firmware die Online er op gezet heeft. Je zou voor een paar tientjes een eigen modem kunnen kopen en die achter DMZ zetten. Zyxel in bridge en dan heb je alles weer in eigen handen. Het zou, wellicht na een paar restarts/uur moeten werken.

Of je zoekt een fatsoenlijke internetprovider, daar ben ik uiteindelijk ook voor gegaan :p

P.S. Ik neem aan dat je gewoon het interne IP op de DMZ gezet hebt?
P.S.2. Heb je UPnP aan?

• Telesto
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:41
Er is hier ergens op tweakers een topic over hoe je dit modem in brdige moet zetten, werkte bij mij prima (na een paar uur wachten :p)

Ik had de mazzel dat ze me aangesloten hebben op glasvezel, dus ben overgestapt naar T-mobile glas met rechtstreeks m'n eigen router erop.
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee