Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies gevraagd schuifpui + zonnepanelen

Pagina: 1
Acties:

• Sen
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 06:59

Sen

<-->

Ik kan je alleen zeggen dat 1m2 HR++ glas al iets van 25 kilo weegt dus als we een vaste ruit van 6m2 hebben dan heb je het al over iets van 150kilo. Hr+++ is nog een stukje zwaarder. Plus dat het gelaagd glas dient te zijn.

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23:20

mark-k

AKA markkNL

CryptoNL schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:06:
[...]

Plaatje werkt hier wel vreemd. 3K is een prima prijs, maar dan nog de vraag welke bedrijven dit aanbieden, want de bedrijven die ik tot nu toe heb weten te benaderen of die mij hebben benaderd zitten daar ver boven ;)

Isolatie bij kunststofkozijnen lijkt mij toch redelijk in orde?
Hangt van je kozijn af, de meerprijs is niet enorm voor betere isolatie, probeer iig de subsidienormen aan te houden zelfs als je geen subsidie kunt aanvragen, dan zit je tenminste goed voor de komende tijd.

Ik weet dus niet hoe groot je pui wordt, de mijne was ongeveer 2.4x2.2 (hxb) met triple glas en die is gewoon handmatig geplaatst.

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 23:20

mark-k

AKA markkNL

maartentmm schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:20:
[...]

hoezo moet HR+++ gelaagd zijn?

minimale m2 voor subsidie is 10m2
ik mijn geval was meerprijs tripple glas 700 euro en de subsidie is 1600 euro.
Glas dat dicht bij de vloer komt (onder de 60/80cm of zoiets) moet veiligheids/gelaagd glas zijn, is wettelijk zo. Een kozijnenhandel zal dus ook nooit een schuifpui met normaal glas leveren.

• Jellabie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 01:54

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Blijf in ieder geval erg ver weg van een kiepende schuifdeur. Daar heb je niets anders dan problemen mee na een paar jaar. Ze zijn wel een stuk goedkoper tho.

De Nederbelg !

• Gman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 26-07 15:47
CryptoNL schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:30:
[...]

Enig idee wat die pui heeft moeten kosten? Ik zal eens in dat topic kijken.
Ik heb net gevraagd voor je maar hij heeft nog veel meer laten doen en 1 prijs gekregen helaas, maar voor jouw pui is 4~5k wel gangbaar.

• FRANQ
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 06:12
CryptoNL schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:29:
[...]

Uiteraard moeten er goede sloten in met een keurmerk, maar het hoeven niet A+++++++++ sloten te zijn. Gewoon degelijke sloten uiteraard.
A+++++++++ sloten isoleren wel goed. :+

Voor sloten moet je gewoon SKG 3 hebben, en niet minder.
Je hebt een gigantisch verschil in prijzen van een tientje tot een paar honderd euro.
Kies er een met SKG 3, en neem een deurbeslag met kerntrekbeveiliging.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True