Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

i7 9700k is constant 100% in gebruik

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Yinko
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 21-07 12:06

Yinko

brb ben ff klagen lol

Topicstarter
@AtlAntA, het is heel erg aan het springen per seconde; de ene keer staat het een bovenaan de andere keer het ander. Qua Windows processen staan er een aantal vaak prominenter bovenaan. Dit zijn WMI Provider Host en Beheer van bureaublad vensters. Die WMI Provider host staat bijna elke keer wel boven de 15% (zie afbeelding)

• Yinko
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 21-07 12:06

Yinko

brb ben ff klagen lol

Topicstarter
Dit is heel gek, ik ben even wat dieper op het Internet gaan duiken en kwam erachter dat er iets mis gaat met IDLEDISABLE (?!?!). Na dit (https://www.andrewmunsell...power-plan-configuration/) artikel en deze commando's in CMD is het opgelost:

C:\WINDOWS\system32>PowerCfg /SETACVALUEINDEX SCHEME_CURRENT SUB_PROCESSOR IDLEDISABLE 000
C:\WINDOWS\system32>PowerCfg /SETACTIVE SCHEME_CURRENT

Ook volgens taakbeheer zit ik nu rond de 8% (zie afbeelding). Ik weet oprecht niet wat er mis is gegaan, hoe dit komt en wat dit gedaan heeft, maar het is opgelost. Bedankt iedereen voor het meedenken!

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True