Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Veel problemen met muizen

Pagina: 1
Acties:

• GlowMouse
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

GlowMouse

wees solidair

mrveenie schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:42:
ik heb de prijzen even niet opgezocht maar ik ben tegenwoordig over naar logitech mx muizen en bij intensief gebruik gaan die 1,5 - 3 jaar mee.. het is een slijtage object ik vind het nog coulant dat de winkel de eerste muis heeft vervangen na 1,5 jaar daar je klacht echt gewoon lijkt op slijtage.
Als je een beetje handig bent, kun je zelf de schakelaar verwisselen. Dat is het onderdeel wat slijt, en vervangen van de schakelaar is goedkoper en beter voor het milieu dan de hele muis vervangen.
Kakaisan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 22:17:
Ik vroeg nog of het mogelijk was dat zij de vervanging eerst mijn kant op sturen, waarna ik de muis terugstuur als ik de nieuwe heb. Het niet hebben van een muis begint nu toch wel een beetje vervelend te worden. Helaas, niet mogelijk, dus ik slik mijn frustratie in, stuur de muis op en geef aan dat ik het vertrouwen in Corsair wel een beetje verloren ben nu.
De winkel moet dit wettelijk gezien 'zonder ernstige overlast voor de koper' oplossen (citaat uit de wet). Als de winkel al weet dat ze de muis gaan vervangen ipv repareren, is er geen enkele reden waarom jij de muis eerst moet opsturen.
Hetzelfde geldt voor een kabeltje dat ontbreekt: zonder ernstige overlast. Het slaat nergens op dat jij de muis moet terugsturen als de kabel ook los verstuurd kan worden.
Heb je wel al je verzendkosten vergoed gekregen?

geeft geen inhoudelijke reacties meer

• Dennism
  • Registratie: september 1999
  • Nu online
Als ik hier kijk: Is de bijgeleverde kabel niet braided op het plaatje, en wordt daar in de specs ook geen melding van gemaakt: https://www.logitechg.com...5.html#product-tech-specs

Als ik reddit mag geloven heeft Logitech bij eerdere Sku's inderdaad een braided kabel geleverd, maar hebben de huidige Sku's een gladde kabel. Dit lijkt dus normaal te zijn, volgens Reddit is (mogelijk, heb er zelf geen dit te verifieren) het ook te zien aan het doosje, daar staat dan ook een gladde kabel op.

Chronia Lvl 60 Warlock Diablo 3

• EiT
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 25-07 20:58
Koop gewoon op Ali een kabeltje van 3 euro als je je zo stoort aan de kabel: https://m.nl.aliexpress.com/item/1005001345072440.html

Lijkt mij makkelijker dan alles weer terug te sturen, of vraag bij Logitech waarom er een normale kabel bij zit, hun service is best goed. Misschien sturen hun er wel een gratis op.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True