Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan je dit soort opbouw altijd doen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• com2,1ghz
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 10:17
Bij mij in de buurt zie ik iemand een opbouw doen.
Eigenlijk net als de hoekwoning die ernaast zit.

Nou lijkt dit me ook interessant, maar ik zit zelf in een vrijwel identieke tussenwoning.

Kan je zo een dergelijke opbouw ook doen bij een tussenwoning?

Alle reacties

• com2,1ghz
Ok ok wijsneuzen :p ik heb een tussenwoning waarvan beide directe buren gewoon een plat dan hebben net als ik.
Zeg maar net als 3 huizen ernaast zoals op de foto.

• com2,1ghz
De reden dat ik dit vroeg was omdat het misschien vanzelfsprekend leek. De woning op de foto lijkt eerder toestemming gekregen te hebben want de buren ernaast die hadden al een origineel opbouw.

Ik vroeg me dus af of het voorkwam dat je dit bij een normaal tussenwoning met een plat dak dit dus ook kan laten doen.
Zo te lezen is het dus niet iets geks blijkbaar.

We zitten hier op een polder, dus zand zit ergens 22m diep. Had het sonderingsrapport van mijn wijk opgevraagd omdat we destijds van plan waren om een uitbouw te realiseren

Ik ga het ook maar eens even vragen aan die mensen wat zoiets nou kost.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True