Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LG 77CX + Onkyo HTR695: 4K@120Hz + Dolby Atmos mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Goofy1978
  • Registratie: december 2008
  • Nu online
@Fuku-San Ik heb de rtx3080 aorus master direct op de cx oled met een hdmi 2.1 kabel en met een displayport-hdmi kabel naar de receiver.
Een hdmi kabel kan ook maar sommige gpus hebben geen 2 hdmi poorten, mijn gpu heeft er 3 maar het werkt zo ook gewoon.
Displayport kan ook hd audio en atmos aan wel moet je een passieve kabel hebben, die word gewoon herkend als hdmi kabel in het nvidia config scherm.
Je receiver word dan als 2e beeldscherm gezien in windows maar daar heb je geen last van verder. :)

Ik heb deze kabel

https://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=3555851

En mn hdmi 2.1 kabel is van club3d

Op deze manier heb je 4k 10 bit 120hz rgb full hdr en met dolby atmos geluid.
En omdat het geluid niet via de receiver loopt ook geen extra inputlag met gamen.
Mooie setup veel plezier ermee :)

[Voor 46% gewijzigd door Goofy1978 op 07-02-2021 13:59]

• Fuku-San
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15-07 17:23
Goofy1978 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:45:
@Fuku-San Ik heb de rtx3080 aorus master direct op de cx oled met een hdmi 2.1 kabel en met een displayport-hdmi kabel naar de receiver.
Een hdmi kabel kan ook maar sommige gpus hebben geen 2 hdmi poorten, mijn gpu heeft er 3 maar het werkt zo ook gewoon.
Displayport kan ook hd audio en atmos aan wel moet je een passieve kabel hebben, die word gewoon herkend als hdmi kabel in het nvidia config scherm.
Je receiver word dan als 2e beeldscherm gezien in windows maar daar heb je geen last van verder. :)

Ik heb deze kabel

https://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=3555851

En mn hdmi 2.1 kabel is van club3d

Op deze manier heb je 4k 10 bit 120hz rgb full hdr en met dolby atmos geluid.
En omdat het geluid niet via de receiver loopt ook geen extra inputlag met gamen.
Mooie setup veel plezier ermee :)
Te gek! Dit is wat ik wilde horen, ik ga t proberen :)

Ik heb met ARC wisselende ervaringen, en het is fijn om te weten dat het ook met deze workaround kan!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True