Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Computer is erg langzaam

Pagina: 1
Acties:

• SamBrans
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 05-07 22:44
Mel33 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 12:24:
Windows 10 doet met defragmentatie alleen een optimalisatie bij SSD's, bij een HDD doet hij wel een defragmentatie
Jij doet een defragmentatie uitvoeren zoals op je plaatje te zien is, je sloeg mijn comment daarover over. Misschien doet hij dat op een HDD van jou, maar er is wel een probleem met dat defrag iig, zet het eens uit of voltooi het eens, voltooien das beter. Als je dat op de achtergrond doet bij het opstarten of ingesteld hebt door een taakplanning, kan de pc idd langzaam worden tot hij daarmee klaar is.

Voordat je een nieuwe voeding koopt zou ik windows eerst eens vers installeren.
Ik heb het gevonden en heb het meteen uitgezet.

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:02

Tens

functie elders

SamBrans schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:06:

De computerzaak had gemeld dat er een error in mijn moederbord zat .....

hij had dat simpel opgelost door mijn ram en videokaart eruit te halen en er weer in te zetten
:?

en even ondersteboven gehouden zodat de error er uit kon vallen zeker.

zeg dan gewoon als computertechneut: Geen idee wat er aan de hand was, maar heb alle connectoren even aangedrukt, en nu lijkt het te werken.

[Voor 6% gewijzigd door Tens op 07-02-2021 13:29]

Gezondheidsclaim in afwachting van Europese goedkeuring

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:05
Ctrl c is in dos vaak om het programma te onderbreken.

Maar hier staat links onderin Esc

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:05
Iig 1 keer een mem pass doen van alle ram, en dan kan je wel stoppen als er geen error is.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• SamBrans
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 05-07 22:44
Mel33 schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:30:
Iig 1 keer een mem pass doen van alle ram, en dan kan je wel stoppen als er geen error is.
Ik heb 2 pass gedaan en geen error dus daar ligt t niet aan. Aangezien ik al redelijk wat ideen van jullie heb uitgevoerd ga ik ff kijken of het nu allemaal beter werkt.

• Hell-Slave
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 02-08 10:35
SamBrans schreef op zondag 7 februari 2021 @ 13:21:
[...]

Oke. Kan ik dan na het eerste uur stoppen? Aangezien mn ram toch zo goed als nieuw zijn. Zoja hoe kan ik die straks stoppen?
Nieuw wil niet zeggen goed of stabiel, ook nieuw geheugen kan stuk gaan. ;)

• Hell-Slave
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 02-08 10:35
Ja maar ik had m'n oude pc nog zodat verder kon werken. :9
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True