Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lekkend dak

Pagina: 1
Acties:

• FRANQ
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 23:46
Tyear schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:17:
[...]

Er is ons aangegeven bij bezichtiging, eerste en laatste dat er ooit een lekkage was geweest maar dat het dak professioneel gerepareerd zou zijn geweest.
Hebben jullie een keuring laten uitvoeren?

Zou inderdaad kunnen dat er lekkage is geweest en dat dat opgelost is.
Dat wil niet zeggen dat ze van deze lekkage die je na sloopwerk tegen bent gekomen af wisten. Lijkt me zelfs erg sterk, jij komt er nu ook pas achter.

Is dit een plat dak?
Zo ja dan zou ik serieus overwegen het hele dak te laten vervangen.
bij mijn schoonvader zijn ze 10x langs geweest om verschillende lekkages te verhelpen.
Nu al 5 jaar een nieuw dak, en geen gezeik meer.
Dakleer verouderd gewoon, en op de naden krijg je barstjes waar water naar binnen sijpelt.

[Voor 25% gewijzigd door FRANQ op 04-02-2021 16:23]

• kabeltjekabel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 13-02 01:33
Platte daken zijn van de satan, die eisen een periodiek offer.

Je kunt het weer tijdelijk oplossen door het te repareren, of oplossen voor je gehele eigen levensduur door er een schuin dak van te maken :+
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True