Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bob-smak
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 23-03 11:21
Ik ben een nieuwe freelance functie begonnen waar ik voor de klant werk en vervolgens zorgt een payrollbedrijf voor alle betalingen. Is het normaal dat ze 28 dagen nadat de goedgekeurde uren naar hen zijn verzonden, kunnen betalen?

In mijn eerdere ervaring zou ik altijd urenstaten opsturen en op dezelfde dag of de volgende dag worden betaald.

Eventuele ervaringen?

• bob-smak
in mijn contract stond vermeld dat het mogelijk is tot 3 maanden te laat. Ik bracht dit ter sprake en kreeg te horen dat het nooit gebeurt, geen zorgen, ze zouden het voor mij in een maand veranderen.

Ik nam aan dat deze maand alleen in extreme omstandigheden was, niet de standaard.

Ik ben hier zeer verrast door, nu moet ik wachten tot eind februari voor het salaris van januari.

Reageer ik overdreven? Ik denk erover om te zeggen dat ik dit niet zal accepteren, omdat ze verbaal leken dat te late betaling meestal nooit gebeurt, maar vandaag vertellen ze me dat 28 dagen normaal is.

• bob-smak
Nee, verkeerd woordgebruik daar!

Het is niet dat ik geen buffer heb.

Gewoon het idee om een ​​maand te wachten, daar ben ik het niet mee eens. Als ze door de klant zijn betaald, waarom betalen ze mij dan niet? :)

• bob-smak
Een vraag:

Is een normale maand een maand om de factuur te betalen?

Of als de klant heeft betaald, krijg je het meestal binnen een paar dagen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True