Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

E-Sim afsluiten - Levertijd?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DennisKr
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 14-07 18:15
Beste,

Ik denk erover na om een nieuw nummer te nemen en zakelijk het oude alleen nog maar te gebruiken. Nu weet ik dat je met E-Sim dus heel gemakkelijk 2 nummers op 1 iPhone kan zetten, toch? Wat zijn hier nou de levertijden van? Kan het niet goed vinden. Stel ik bestel er zo 1 op Simyo. Krijg ik dit dan meteen digitaal binnen?

Beste antwoord (via DennisKr op 31-01-2021 15:33)

• AllInOneNerd
  • Registratie: november 2019
  • Nu online
Meestal krijg je deze binnen enkele minuten dan wel niet direct digitaal binnen.

Vond je de opmerking van mij of iemand relevant of heeft het je geholpen? Laat een duimpje achter als teken van waardering.

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True