Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gezocht: omvormercombi voor 5 dakvlakken (liefst 3 fase)

Pagina: 1
Acties:

• hansdegit
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 09:08
Moghe allen,

Tijd geleden dat ik hier rondstruinde.

Ik wil flink investeren in een zonnesysteem. 'k Heb ruimte voor 28 panelen op 5 dakvlakken. Ik wil eigenlijk niet met microomvormers of optimizers werken, want duur en eigenlijk niet nodig (geen partiele schaduw per dakvlak). Ook ben ik absoluut geen fan van SolarEdge

In totaal heb ik dus 5 MPP trackers nodig.

Een combi van Kostal Piko 5.5 en een 4.2 zou best goed werken, maar ik weet niet eens of die nog gemaakt worden.

Ik zoek me het schompes op internet, maar kan geen mooie site kiezen waar je op basis van een aantal criteria een geschikte omvormer kunt selecteren, zoals Tweakers pricewatch.

Enige tips zijn welkom!

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True