Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Google Nest Protect: praten uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• braek
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 12:59
Hallo,

Wij zijn aan het bouwen en moeten binnenkort rookmelders hangen.

Wij dachten hiervoor aan de Nest Protect van Google.

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om de "praat-functie" van de Nest Protect uit te zetten? Ik heb hierover gegoogeld, maar vind er niks concreet over. We willen een rookmelder hangen op de nachthal bijvoorbeeld, maar het zou niet fijn zijn als die in het holst van de nacht begint te praten. :-)

Groeten,
B.

AMD Ryzen 7 5800X | Noctua NH-U12A | Corsair 32 GB DDR4-3200 | Corsair RM750X | Corsair Carbide 275Q | MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM 8 GB | Kingston A2000 1 TB SSD | MSI MPG B550 GAMING EDGE Wi-Fi

Alle reacties

• braek
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 12:59
OK, bedankt voor het delen van jullie ervaringen! Nu zijn we overtuigd om voor de Google Nest Protect te gaan. Zullen er waarschijnlijk 5 of 6 worden voor het hele huis.

AMD Ryzen 7 5800X | Noctua NH-U12A | Corsair 32 GB DDR4-3200 | Corsair RM750X | Corsair Carbide 275Q | MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM 8 GB | Kingston A2000 1 TB SSD | MSI MPG B550 GAMING EDGE Wi-Fi

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True