Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Bossssmit
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 18-02 20:07
Hi allen,

Graag hoor ik wat ervaringen en meningen van jullie over het volgende.

Mijn vriendin en ik willen op korte termijn gaan samen een huis gaan kopen.
De volgende gedachtes spelen:
Er is sprake van inkomens ongelijkheid. Ik verdien maandelijks meer.
Ten tijde dat wij samen zijn heb ik er helemaal geen probleem mee dat alles op een hoop gaat en ik dus meer afdraag aan vaste lasten. Ik vind het belangrijker dat we allebei gezamenlijk leuke dingen kunnen doen van het geld dat overblijft.
Toch is de situatie tegenwoordig anders dan vroeger. Een scheiding is tegenwoordig geen onreëel scenario om bij stil te staan, ook al ga je daar natuurlijk niet vanuit. Alles goed vastleggen lijkt me dus wel belangrijk.

Hoe zorg je er voor dat je als stel als eerlijk vastlegt zodat ik als grootverdiener niet de dupe ben na een eventuele scheiding?

Wat is volgens jullie een logische manier om alles goed en eerlijk te kunnen vastleggen voor het geval dat een scheiding zich ooit zal voordoen?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True