Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Combinatie speakers en versterker geeft dof geluid

Pagina: 1
Acties:

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die FB560 is een relatief recente (mid 00's) set:

Je geeft aan dat het een dof geluid geeft, niet dat het specifiek 1 speaker is die issues heeft. Omdat ik niet verwacht dat van alle speakers de filters of drivers al naar hun grootje zijn, denk ik dat je het in je versterker moet zoeken. En dan verwacht ik eigenlijk gewoon een instelling, al is er niet veel in te stellen aan dat ding zo lijkt het.
Speel eens met de surround aan of uit, en loudness aan of uit. Veel meer zit er niet op zo te zien.

Zou kunnen zijn dat je versterker defect is; dit is ook al een ouder beestje.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True