Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
pricewatch: Aten US224 2-Port USB
De US224 heeft wel een kabel en itt tot de naamgeving, 4 USB-poorten. Werkt uitstekend hier.
De US224 heeft wel een kabel en itt tot de naamgeving, 4 USB-poorten. Werkt uitstekend hier.
[Voor 76% gewijzigd door AtomicWing op 19-01-2021 14:36]
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Helemaal niets. De knop heeft geen lampje ofzo, maar als de muis het niet doet weet je dat je even het knopje in moet drukken om te wisselen... lekker lowtech maar werkt prima.ChillPascal schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:14:
[...]
Ik heb zeker géén twee linker handen, maar dit gaat denk ik nét te ver![]()
[...]
Dit klinkt wel erg interessant. Ook de omschrijving van Amazon heeft het over twee poorten, maar zoals je zegt zie ik ook op de afbeelding wel 4 poorten. Zit er ergens een beperking aan dan?
EDIT: beetje verder gelezen maar lijkt inderdaad exact wat ik zoek. Dank hiervoor.
Kleine aanvullende vraag @AtomicWing: kun je op de knop zelf zien welke PC geschakeld is?
Vier poorten, usb2.0, doen het allemaal prima. Dat 2port slaat dan op de kabels naar de computers denk ik, maar heb hier gewoon 4 devices eraan hangen.
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
mssn nog makkelijker dan die van amazon
(binnen 10 dagen thuis, mijn ervaring 4-5 dagen)
https://nl.aliexpress.com/item/1005001274095928.html
een met een extended switch button
en keuze 2.0 of 3.0 mocht je ook usb sticks er in willen drukken
(binnen 10 dagen thuis, mijn ervaring 4-5 dagen)
https://nl.aliexpress.com/item/1005001274095928.html
een met een extended switch button
en keuze 2.0 of 3.0 mocht je ook usb sticks er in willen drukken
[Voor 15% gewijzigd door xtrme op 19-01-2021 15:30]
Pagina: 1