Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laster door T.net FP Powermod Bor, en mijn onschuld

Pagina: 1
Acties:
  • 665 views

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:08
Met dit topic wil ik de redactie wijzen op dit tweakblog.

Samengevat:
Bor heeft mij in privé pushberichten onterecht beschuldigd van illegaal handelen. Na een discussie wil hij de beschuldiging niet terugnemen. Via dit topic wil ik de genoemde tweakblog onder jullie aandacht brengen, die mijn onschuld aantoont.

In het verleden hebben wij zeker wel eens onze hoofden tegen elkaar gestoten, maar wij zijn er altijd samen uitgekomen. Dit is echter anders. Bor's claim over dat ik illegaal gehandeld zou hebben kan mijn naam binnen en potentieel buiten T.net onterecht schaden.

Ik vertrouw erop dat Bor's onterechte beschuldiging geen verdere gevolgen zal hebben in mijn relatie met T.net als geheel en daarbuiten.

Bij deze het verzoek voor een bevestiging van ontvangst, gelezen en begrepen.

• rob_erwt
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 19:58

rob_erwt

What does this button do?

En de redactie moet wat precies hieraan doen? Je kan beter topic openen in SeM of LA.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:08
rob_erwt schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:40:
En de redactie moet wat precies hieraan doen? Je kan beter topic openen in SeM of LA.
Dit is een topic gericht aan de redactie ter erkenning. Zie ook de laatste zin van de eerste post voor het doel ervan.

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23:07
@Moonsugar

/edit ik heb even gekeken maar volgens mij lijkt er weinig mis mee, het is gewoon een programmaatje dat een 'echte' server nadoet, en verder wordt er bij de client een tekstbestandje bewerkt zodat je naar een ander ip (dat van de emulatieserver) kan connecten. Er is geen code gestolen maar is gewoon gebouwd d.m.v. reverse-engineering. Dat is niet verboden (anders dan bijv. met gestolen software het namaken). Enige dat misschien niet kan is dat gebruikers hiermee de algemene voorwaarden van de app overtreden (meestal zal er iets staan dat je belooft een licentie op de game krijgt maar alleen om op de officiële servers te spelen)

[Voor 131% gewijzigd door CyberMania op 09-01-2021 21:05]

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:35

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
De redactie is geen partij in deze. Als je oneens bent met de beslissing van een van mijn PowerMods, dan moet je bij mij zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True