Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Sander65
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 21-03 19:18
Wat is KPN slecht! Ze veroorzaken problemen en hebben een slecht netwerk, en weigeren die op te lossen of te erkennen. En bereikbaar zijn ze ook niet, tenzij je graag uren in een wachtrij aan de telefoon zit. Ja, ze bieden ook een forum aan voor je vragen en problemen, maar daar lossen ze niets op. Na enkele dagen krijg je dan bericht dat je ze maar moet bellen.
Wat zijn de problemen:
- KPN heeft mijn mail adres, ik ben abonnementhouder van Internet, TV & Bellen en van mijn mobiele abonnement veranderd in dat van mijn dochter. Nu krijgt zij dus mijn rekeningen. Tot nu toe, nu al enkele weken, heeft KPN dit niet hersteld.
- KPN heeft een spamfilter die er met complete willekeur berichten voor zorgt dat er berichten in de spamfolder geplaatst worden. Zo kreeg ik bericht van de notaris na het overleiden van mijn vader. Een klein kantoor in Rotterdam. Een bericht kreeg ik in mijn mail, de andere werd in de spamfolder geplaatst. Ik ben hier al jaren contact over met KPN, maar KPN weigert de problemen met het niet werkende spamfilter op te lossen. Klanten moeten maar gewoon op twee plaatsen (je eigen mail en Webmail van KPN) blijven kijken of er mail is.
- De laatste maanden zijn er regelmatig storingen in de centrale hier in de wijk. Volgens de website van KPN is er niets aan de hand, maar bij eerdere onderzoeken van KPN zelf bleek het probleem steeds in de centrale te zitten. Uiteraard gaat KPN altijd eerst mijn modem resetten (kan ik hem weer terugzetten naar de gewenste configuratie) om er dan achter te komen dat het probleem bij hun zit. De afgelopen dagen ook niets dan problemen. TV hapert continue, is niet aan te zien en internet heeft een downloadsnelheid van 1.67 Mbps (moet 100Mbps+ zijn).

Waarom is het voor een groot bedrijf als KPN niet mogelijk om op een normale manier bereikbaar te zijn en om hun betalende klanten, uiteindelijk hun bestaansrecht, op een normale manier te helpen. En om problemen die ze zelf veroorzaken op te lossen. Wat een schande!!! :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True