Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Uitbouw (vergroten bestaande uitbouw)

Pagina: 1
Acties:

• Alfa159
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:00
Hoi allemaal,

Wij hebben een nieuwbouwwoning en wij hebben meteen binnen het project voor een uitbouw van 1,20m gekozen. Onze tuin is heel erg klein in verhouding met de woning (7.5m diep, maar het is een 2-onder-1-kapper, dus wel 9-10 meter breed).

Ik twijfel over het verder uitbouwen met 1.20 meter (wordt dus in totaal 2.40). Het huis 5,75 breed (binnen maat). Ik weet dat 1.2m weinig lijkt, maar ik zie dat de overburen (helaas met grotere tuinen) die 1.2 meter extra uitbouw heel veel uitmaakt in grootte van de ruimte (of de belevenis daarvan).

Ik ga nog een aannemer zoeken, maar heb alvast wat vragen.
  • Is bij zo'n kleine uitbouw opnieuw heien nodig? Of kan er gebruik gemaakt worden van de bestaande heipalen van de huidige uitbouw en puur met een (beton)plaat gewerkt worden?
  • [i]De huiidge pui is mooi en nog nieuw. Gaat het verplaatsen en hergebruiken van zoiets vaak goed?[/i] [i]Wat is jullie ervaring met de kosten van een dergelijke uitbouw? Kan zoiets voor 20k of lager? De kosten zouden enorm gedrukt kunnen worden als de pui wordt hergebruikt en heien niet nodig is.[/i]
Ik ben ook benieuwd of jullie zouden uitbouwen als jullie tuin die kleine afmetingen heeft van onze tuin. (7.5 meter bij 9-10 meter)
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True