Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Windows 10 meenemen naar nieuwe computer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Player2
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 26-01 19:18
Hallo,

Allereerst, ik hoop dat ik dit post in de goede categorie :)
Ik ben bezig met het zoeken naar componenten voor mijn nieuwe pc en het meenemen van oude componenten.
Ik ben erachter dat ik in principe mijn ssd waar ook windows 10 opstaat mee kan nemen naar mijn nieuwe systeem. Alleen hebben sites conflicterende informatie over hoe dat werkt.sommige sites zeggen dat dit zou moeten werken en andere zeggen dat ik weer een nieuwe windows 10 code nodig heb. Weer andere zeggen dat windows soms wel en soms niet werkt en dat het willekeurig is en dat het ook ligt aan de drivers die geïnstalleerd zijn op je ssd.
Dus mijn vraag is, als ik alleen mijn ssd (en hdd maar als ik de informatie die ik heb gevonden goed interpreteer is dat niet echt relevant :p) meeneem naar mijn nieuwe systeem hoe groot is de kans dat windows 10 daar dan automatisch op draait?

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True