If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Pics or it didn't happen.Pelox schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:57:
Aangezien ik niet meer weet wat ik moet doen met mijn alt winsten ben ik maar even naar de intratuin gereden en heb daar kerstverlichting voor heel de tuin gekocht incl. rendier met slee, rendier kop alle toeters en bellen. Heerlijk fout, ik denk dat ik de lichtslang als BTC logo op mijn tuinhuis ga monteren.
Vanavond, nu zie je niks.. btc logo is wel vrij lastig.. xrp is makkelijker, maar dat vertik ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 24-11-2020 11:00 ]
Zero.
Verwijderd
Ik heb er vannacht een kerngezond nichtje bij gekregen. Het is gekte, wat een mooie dag
Ik kan natuurlijk niet mijn verantwoording hier laten liggen. Dus bij deze!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2A2u2mkKKCAH3XHfiTM8fZIu.jpg?f=user_large)
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Gefeliciteerd!Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:00:
Excuus mannen.
Ik heb er vannacht een kerngezond nichtje bij gekregen. Het is gekte, wat een mooie dag![]()
[Afbeelding]
Braken de vliezen net zo hard als sommige sell-walls?
[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious op 24-11-2020 11:02 ]
Misschien even erbij vermelden dat dit niet je nieuwe nichtje is, of wel.. ze ziet er in ieder geval ook kerngezond uit.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:00:
Excuus mannen.
Ik heb er vannacht een kerngezond nichtje bij gekregen. Het is gekte, wat een mooie dag![]()
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 24-11-2020 11:03 ]
Zero.
De tijd leert of het tij keert
Gewoon ontslag indienen net als ik, heb je tijd zat om de boel in de gaten te houden. Leuk in een bullmarket, minder leuk in een bearmarket..raq schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:02:
Kost tegenwoordig een halve werkdag om alles bij te lezen in de ochtend..
Zero.
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Al tijden geleden gedaanPelox schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:03:
[...]
Gewoon ontslag indienen net als ik, heb je tijd zat om de boel in de gaten te houden. Leuk in een bullmarket, minder leuk in een bearmarket..
Ligt er aan of je naar BTC of naar alts kijktknakworst schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:07:
Wie maakte zich zorgen of er wel een groene week candle zou komen?
Denk eerder eind van de weekRichh schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:05:
Als deze exponentiële groei op de daily chart door moet gaan zetten... dan zouden we vandaag nog door de 20k moeten knallen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zero.
De nigeriaanse prinsen stappen nu inPelox schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:09:
Google trends Bitcoin afgelopen 5 jaar wereldwijd: https://trends.google.nl/...ay%205-y&q=%2Fm%2F05p0rrx
Zero.
Wegens dat ze gemiddeld 1 x per jaar twitteren, komt daar pas rond maart 2021 nieuws vandaan. Kan ook mei worden.Stokstaart schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:09:
Lol, ik heb hier nog een oud flufje van.. @lauraz kan je hier wat nieuws over vinden?![]()
[Afbeelding]
https://twitter.com/showhandio
Mwah, orderboeken hebben altijd wat tijd nodig na een sprong. Kijk naar het volume vanaf 9 uur...PHPResource schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:13:
Sell pressure wat hoger nu. Mensen krijgen hoogtevrees
Typische pump & dump om over te zetten naar BTC/ETH.
Leuk al die gesprekken over de waarde en usecases van XRP enzo .. maar zo zie je maar weer.... altcoins bestaan om BTC/ETH te boosten
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Het is ook weer een beetje kortzichtig om te denken dat de alts niets meer gaan doenFijneKerst schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:17:
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn bye bye alts
Typische pump & dump om over te zetten naar BTC/ETH.
Leuk al die gesprekken over de waarde en usecases van XRP enzo .. maar zo zie je maar weer.... altcoins bestaan om BTC/ETH te boosten
M'n PF staat nu lager dan voor die pump.
Op een gegeven moment hebben de verkopers toch wel alles verkocht?
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 24-11-2020 11:19 ]
Niet iedereen leeft de HODL-way of living helaas.lighting_ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:18:
Aardig gevecht tussen buy en sell BTC op 19k
Wat een prachtige opmerking!lighting_ schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:18:
Aardig gevecht tussen buy en sell BTC op 19k
Ik gok dat we de $300 nog wel gaan zien bij de komende correctie van BTC. Misschien wat te pessimistisch gezien de institutionele interesse, maar verwacht wel zoiets..volt22 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:21:
Waar zouden jullie ETH weer op kopen? Op 585.00 USDT staat mijn koop order.
zoals het ooit bedacht isLiripriscon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:20:
De Ripple's gaan wel echt door het putje momenteel.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
>20k is nog een gap.LosGieros schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:12:
Er was nog ergens een CME gap niet gevuld dacht ik, weet iemand in welke range?

Alhoewel het misschien een bounce is...
18790 nu ... dus komt wel goed.WhySoSerious schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:29:
Wilde net typen dat 18.750 een belangrijke is,maar daar zijn we al door
[Afbeelding]
Alhoewel het misschien een bounce is...
Dit is nog een milde correctie als het hierbij blijft.
Qua BTC/ETH dan .... de Alts zijn helemaal rekt
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Zit nu even in FIAT, maar wat bevelen jullie op dit moment aan?
Ik ben soms echt effe de weg kwijt wat er allemaal gebeurd xd
Rustig blijven en niks doen. of je winst in btc pumpen.. en je inzet nog even reserveren zoiets..Maracas10 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:30:
Zit nu even in FIAT, maar wat bevelen jullie op dit moment aan?
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 24-11-2020 11:31 ]
Zero.
Als BTC rond dit niveau blijft zullen alts aan kunnen trekken. Vraag is hoeveel ademruimte ze krijgen.
[ Voor 15% gewijzigd door WhySoSerious op 24-11-2020 11:33 ]
Winst van XTZ/XLM vanochtend in ETH gepompt idd ...Pelox schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:31:
[...]
Rustig blijven en niks doen. of je winst in btc pumpen.. en je inzet nog even reserveren zoiets..
Mooie timing
Precies. Vaak is even niets doen ook een hele goede tactiek...Pelox schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:31:
[...]
Rustig blijven en niks doen. of je winst in btc pumpen.. en je inzet nog even reserveren zoiets..
Niet te graag in een trade willen zitten...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dit... HODL! Als Henk & Ingrid er weer zijn gaan de alts weer vliegenPelox schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:31:
[...]

Psst, ik zie al een klein herstel
[ Voor 5% gewijzigd door jvp op 24-11-2020 11:38 ]
Ingrid dumpen, meer crypto kopen.Liripriscon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:39:
Ik wou me even voorstellen, ik ben sinds kort actief op dit forum. Mijn naam is Henk. Sinds een week heb ik wat crypto's gekocht. Mijn vrouw Ingrid vindt het tot nu toe nog niet zo een goed idee. Maar dat maakt niet uit. Ik krijg zakgeld van Ingrid sinds we daar goede afspraken over hebben gemaakt. Hebben jullie nog goede tips?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
xrpLiripriscon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:39:
Ik wou me even voorstellen, ik ben sinds kort actief op dit forum. Mijn naam is Henk. Sinds een week heb ik wat crypto's gekocht. Mijn vrouw Ingrid vindt het tot nu toe nog niet zo een goed idee. Maar dat maakt niet uit. Ik krijg zakgeld van Ingrid sinds we daar goede afspraken over hebben gemaakt. Hebben jullie nog goede tips?

XRP staat nu mooi laag, ik zeg doen!
Plunder de spaarrekening en koop Bitcoin op 21k, daarna schiet ie namelijk gegarandeerd in een week naar $210k!!!!!11!1!1!1!1!1Liripriscon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:39:
Doe het alsjeblieft niet. Want als jij nu belegt in Bitcoin gaat het helemaal mis. Wat een cringe kutreclame is dat toch. Een of andere mislukte Media & Entertainment student die denkt wel even binnen te lopen.Liripriscon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:39:
Ok [/frustratie]
Dat is waar..iVibes schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:35:
[...]
Precies. Vaak is even niets doen ook een hele goede tactiek...![]()
Niet te graag in een trade willen zitten...
Ben toch beetje te FOMO' ig.
Die eurotekens ookCrypts schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:50:
Altijd grappig dit soort glitches:![]()
[Afbeelding]
De eerste keer schrok ik me werkelijk de tyfus.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verkocht voor 0,56 terug ingestapt op 0,52. Niet om rijk van te worden maar anyway een succesvolle trade.
Welk advies?Liripriscon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:57:
Toch weer terug in XRP gestapt trouwens, op bovenstaand advies.
Verkocht voor 0,56 terug ingestapt op 0,52. Niet om rijk van te worden maar anyway een succesvolle trade.
Was een semi-grapje.dehardstyler schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:41:
[...]
XRP staat nu mooi laag, ik zeg doen!
De getallen die ik noem zijn geen grapje, wil een potentieel tweede moonshot van de Ripple's niet missen.
Ik hoop dat je mijn GIFje niet voor advies aan hebt gezien.Liripriscon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:57:
Toch weer terug in XRP gestapt trouwens, op bovenstaand advies.

Sorry, ik stuikelde over de internet kabel en toen viel alles even plat....Crypts schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:50:
Altijd grappig dit soort glitches:![]()
[Afbeelding]
De eerste keer schrok ik me werkelijk de tyfus.
Join the club!Liripriscon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:01:
Ha jawel, ik wil graag dat die Ripple's nog 3x over de kop gaan!
3x? 300x !Liripriscon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:01:
Ha jawel, ik wil graag dat die Ripple's nog 3x over de kop gaan!
Hoe ging het ook alweer, "Be fearfull when others are greedy"?
Oh wat groeien ze snel. Proficiat!Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:00:
Excuus mannen.
[Afbeelding]
Het was meer een grapje, ik ben zeker niet greedy.Nopheros schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:16:
[...]
3x? 300x !
Hoe ging het ook alweer, "Be fearfull when others are greedy"?
Als morgen al mijn SL afgaan vond ik het crypto avontuur leuk en sluit ik het met winst af.
Moet ie hem wel snel klaarzetten, we zijn weer even heel kort door de 19k gegaan.Jeaust schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:23:
Krijgen we bij 20k een ath special meme @Verwijderd ? Ik heb hoge verwachtingen, vooral bij jou
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik had gehoopt dat ie ff ging doorvliegen dan.
Verwijderd
Pfoeh je legt de lat wel hoog, ik voel enorme druk op mijn met testosteron doordrenkte schouders.Jeaust schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:23:
Krijgen we bij 20k een ath special meme @Verwijderd ? Ik heb hoge verwachtingen, vooral bij jou
De 20k moet wel speciaal zijn, waarschijnlijk moet ik die wel 249 keer posten namelijk...
Ik ga eens even diep nadenken. Helaas is dat niet mijn meest krachtige eigenschap.
Het wordt waarschijnlijk echt een bagger meme. Ik zeg het er maar vast bij om teleurstelling te voorkomen.
Dat klopt jij kan ook geen coins uitgeven dat doet de top wel voor je
Dit topic is gesloten.