Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 15:00

Nakebod

Nope.

Herkenbaar _/-\o_

Met Remote Play ben ik vorig jaar zomer mee begonnen. Hele dag binnen zitten terwijl het lekker weer is vond ik ook weer zoiets. Hoewel het soms ook wel weer lekker koel is als je van buiten komt.

Moet wel zeggen dat die Xbox App wel wat onduidelijk is hoe je het streamen nu precies start.
Leuk die "Launch on console" optie, maar daar had gewoon een knop Start Streaming naast moeten staan.
Enig nadeel van de controller zelf blijft wel het limiet van 1 device die je kan pairen, en dus steeds opnieuw aan de xbox moet koppelen. Of dan toch de extra controller specifiek voor het streamen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +4Henk 'm!

• eindbaasflipse
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19-09 23:05
Nakebod schreef op zondag 18 juli 2021 @ 10:17:
[...]

Herkenbaar _/-\o_
[Afbeelding]
Met Remote Play ben ik vorig jaar zomer mee begonnen. Hele dag binnen zitten terwijl het lekker weer is vond ik ook weer zoiets. Hoewel het soms ook wel weer lekker koel is als je van buiten komt.

Moet wel zeggen dat die Xbox App wel wat onduidelijk is hoe je het streamen nu precies start.
Leuk die "Launch on console" optie, maar daar had gewoon een knop Start Streaming naast moeten staan.
Enig nadeel van de controller zelf blijft wel het limiet van 1 device die je kan pairen, en dus steeds opnieuw aan de xbox moet koppelen. Of dan toch de extra controller specifiek voor het streamen.
Dit kwam ik tegen op social media. Wellicht oplossing voor jouw probleem? Heb het zelf nog niet getest.

Acties:
  • +7Henk 'm!
Beetje bezig mijn backlog weg te werken en gisteren dus ook eindelijk de campaign van Gears 5 uitgespeeld.
Is toch wel een visueel spektakel hoor !
Vooral tijdens die onweers-storm en binnen in de raketfabriek.
Dan laten de Xbox en de OLED even de spierballen rollen :9

[Voor 75% gewijzigd door justifire op 18-07-2021 16:37]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +6Henk 'm!
Vorige week is er meer informatie gedeeld over CrossfireX. Het is lang stilgeweest rond deze game, maar is wel een titel die bij mij op de radar staat eigenlijk. Waar deze eerst eind 2020 moest uitkomen zal dat nu 2021 zijn, maar een precieze datum is nog niet gedeeld.

In de link hieronder kun je de grafische updates zien en een video van de multiplayer. Over de SP van Remedy (die Xbox-console exclusief is, voor wat het waard is) is nog geen nieuwe informatie verschenen.

Meer info: https://crossfirex.com/en/news/3120788

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Beaudog
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 16:32
Ik had wat in game foto’s gemaakt .
Op de serie s.
die worden dan wel 2160p
Ik game niet op die resolutie

[Voor 23% gewijzigd door Beaudog op 20-07-2021 10:13]

Acties:
  • +11Henk 'm!
  • Pinned

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17:42

Incoming!

Acties:
  • +13Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13:18
Sinds kort een Series S in huis, vandaag ook eindelijk mijn Xbox Design Lab controller in ontvangst mogen nemen 8)

Acties:
  • +5Henk 'm!
:9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +13Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:31
d.bakker84 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:07:
Ik heb me echt super vermaakt met Call of the Sea en ook The Medium. Lekker rustig aan, beetje puzzlen. The Medium is dan natuurlijk wel wat meer het horror genre, wat ik wel wat minder leuk vind.

Hebben jullie nog goede tips voor vergelijkbare stijl games? Lekker rustig aan rondwandelen, kijken en wat puzzlen.
- The Talos Principle

- Obduction - from the creators of Myst

:9

[Voor 18% gewijzigd door justifire op 22-07-2021 16:09]

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ben benieuwd!

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:34
Ik zit er stiekem wel naar te kijken. Echter eerst maar ff afwachten hoe het speelt enzo :P

De Umbrella run in Deaths door is ook binnen :). Nu nog op zoek naar de laatste secrets. Sta nu op 97.5%…

Edit:

En klaar 1000GS. Wat een geweldige game _/-\o_
Ik ben nu wel stiekem bang dat Tunic nu een beetje tegen gaat vallen nu ik Death's Door heb gespeeld. Het is namelijk een beetje hetzelfde type game en het is erg lastig om dit even te overtreffen.

Nu op naar Last Stop. Ik vond Virginia een leuk spel, dus verwacht dat ik me hier ook wel mee ga vermaken. Ik ga een weekendje weg, dus misschien een prima game om via Xcloud te spelen in de verloren momentjes

Daarnaast ook maar Rija geinstalleerd.

Gamepass is the gift that keeps on giving. O+

[Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-07-2021 22:00]

Gamertag: VAS taijyn

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:36
ArthurMorgan schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:16:
[...]
Mijn vader kan totaal geen engels, maar is wel erg geinteresseerd. Als ik hem zo door de menu's zie gaan denk ik dat het ook wel gaat lukken om hem het echt te laten spelen.
Als het goed is, zijn de menu's in het Nederlands

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 20-09 18:31
Meneer UYL schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:53:
Wat vinden jullie van deze? Navy green/blue met lichtere blauwe accenten.
Hij is binnen hoor!

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19:30
Ik heb op 14/07 een controller besteld voor mijn zoontje (voor zijn 9de verjaardag), vandaag stond FedEx aan de deur. Op 9 dagen de controller op de mat, komende van China is impressive :).
De naam staat niet in het midden, dat is omdat er nog wat achter staat, maar dat is te prive.
Bumpers en triggers zijn net als de sticks in shock blue.

Acties:
  • +4Henk 'm!
4K 60fps
*O*

En in de aanbieding / gamepass :9

[Voor 40% gewijzigd door justifire op 23-07-2021 20:26]

Acties:
  • +11Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 19-09 09:10
Laat verjaardagscadeau van mijn vriendin gekregen! Ben er erg blij mee.

Xbox Series-X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

5 uur dus

bron:

[Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-07-2021 11:47]

I got a bad feeling about this.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

ArthurMorgan schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 15:02:
[...]

Dat linkt naar game + upgrade samen. Ik zoek de upgrade zonder de game. (en het liefst zonder omwegen als brazilie.)
Hier bestel je ook de upgrade als je gamepass hebt.
Zonder Brazilië moet je zelf maar even zoeken maar als je pt-br aanpast naar nl-nl ben je een heel eind schat ik zo in ;) Als je graag €40,- meer betaald:

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

ArthurMorgan schreef op zaterdag 24 juli 2021 @ 15:07:
[...]

Als je die uit die link die je gaf gekocht hebt. Dan heb je gewoon het spel met upgrades gekocht :)
[...]
Nee hoor :)
De game is R$ 429,- de upgrade is R$ 343,-

[Voor 32% gewijzigd door Donstil op 24-07-2021 15:11]

Jawel, volgens mij wel. ;)
Je krijgt echter 20% korting op de game omdat je Game Pass hebt. Maar dit is niet enkel de Premium Deluxe upgrade. Het is de game + Premium Deluxe Upgrade.
Want de normale prijs is € 119,- maar omdat je Game Pass hebt krijg je 20% korting.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19:50
Deze week kwam m’n custom controller binnen! Wel levertijd van een maand.

Desk, Network, Film / Picture, Bike & EDC Kit | XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava

Acties:
  • +3Henk 'm!

• drakiesoft
GOTY!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Vraagje, ik ga nu yakuza verwijderen. Is het verstandig om de opgeslagen gegevens ook te verwijderen als ik het spel toch niet meer ga spelen? Zit er een soort max aan de cloudsave storage?

Acties:
  • +7Henk 'm!

• drakiesoft
Met de xbox controller is het op pc goed te doen, maar af en toe te veel stunten in new york bij het vrijheidsbeeld voor een leuke screenshot eindigt wel eens op z'n kop in het water. Kan niet wachten op de xbox versie, want deze game is zo relaxed!

Acties:
  • +12Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18:19
drakiesoft schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:22:
Met de xbox controller is het op pc goed te doen, maar af en toe te veel stunten in new york bij het vrijheidsbeeld voor een leuke screenshot eindigt wel eens op z'n kop in het water. Kan niet wachten op de xbox versie, want deze game is zo relaxed!

[Afbeelding]

offtopic:
Moest gelijk aan Sid van Ice Age denken :P

20 * 370wp @ SE7K

Acties:
  • +12Henk 'm!
Deze game wil je dus echt niet met het offline pack spelen. ;)

Offline Pack

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

Acties:
  • +2Henk 'm!
TheVMaster schreef op maandag 26 juli 2021 @ 16:17:
[...]

Vandaar 8) Op zich zou je verwachten dat er gekeken wordt naar de regio van je Microsoft Account, maar blijkbaar is dat te ingewikkeld.

Ach, die paar uur extra kunnen er ook nog wel bij :-)

• drakiesoft
Rivanov schreef op maandag 26 juli 2021 @ 14:02:
[...]

Mijn nieuwbouwwijk is op Bing Maps helaas nog niet goed vertegenwoordigd.
Valt mee, maar blijkbaar gebruiken ze daar bij Asobo geen bing maps :-)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• drakiesoft

Acties:
  • +2Henk 'm!
_O- Devs met zelfspot, ik hou er van !

Acties:
  • +3Henk 'm!

• drakiesoft

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20-09 20:09

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hebben !!!

En zie hier: de reden waarom Microsoft flink aan de slag moet mbt globalisering van het Xbox merk. Microsoft Nederlands is er alleen voor de business markt. Een officieel Xbox Nederland account op social media bestaat niet eens. :X

[Voor 18% gewijzigd door MRE-Inc op 27-07-2021 17:07]

XBL: MRE Inc

• cypress3d
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:30

Ik krijg niets meer te zien dan dit… via gamepass

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• drakiesoft
Lets go!

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dan denk je, blij! Thuis, gelijk Flight Simulator opstarten!

Microsoft denkt er anders over...

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

Acties:
  • +3Henk 'm!

• drakiesoft
Op de achtergrond de world updates downloaden terwijl je cruised over de alpen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• drakiesoft
Engine cam

[Voor 30% gewijzigd door drakiesoft op 27-07-2021 19:25]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 19:33
emiel74 schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 19:17:
[...]

Apart. Hier 102.1GB na het binnenhengelen van alle world updates plus base game & offline
Ik verzin het niet :+
Maar zag bij alle in game downloads selecteren dat dat 30 GB was, dus dat moet sowieso bij de base game komen.

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• Joostzondernaam
  • Registratie: augustus 2020
  • Nu online
Ben ik de enige waarbij de laadschermen een blauwe waas over zich heen lijken te hebben?
Overigens is dit gelukkig weer weg als ik het spel afsluit maar hoop toch niet dat ik alles weer kan verwijderen en opnieuw downloaden...

Fixed :*) . Heb wat grafische aanpassingen gemaakt op de xbox zelf 😊

[Voor 3% gewijzigd door Joostzondernaam op 27-07-2021 19:43]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:07

Ik zit nu al een half uur tegen dit scherm aan te kijken. Hoe lang duurde dit bij jullie?

Acties:
  • +5Henk 'm!

• drakiesoft
Tja modbreak ik snap het wel, maar wat wil je dan. Er valt niks te klagen over de series x|s, dus hebben we het alleen maar over games. _O-

HALO INFINITE !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
drakiesoft schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 07:28:
Tja modbreak ik snap het wel, maar wat wil je dan. Er valt niks te klagen over de series x|s, dus hebben we het alleen maar over games. _O-
Het is ook helemaal niet erg dat het hier over games gaat. Maar zoals gister en in de aanloop naar FS nam het wel heel erg de overhand in dit topic. En als er voor dat soort grote games dan ook nog een dedicated topics bestaan is het voor iedereen fijner om die te gebruiken.

Er is een hele wereld op Tweakers buiten dit topic.

Niet al te serieus nemen dit hoor :+

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:28
Hihaaaah!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18:53

Yonix

Gamertag: Yonix360

Wat een mooi spel is 'Death's Door' toch. O+

En nog even en dan is het tijd voor 'The Ascent'. Vanavond komen er vrienden eten en het toetje staat al voorgeïnstalleerd. 8)

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Games with Gold in Brazilie (even op en neer vliegen ;))

• Yonix

Yonix

Zijn er problemen met 'The Ascent'? Ik probeer nu al even net drie vrienden via couch coop een game te starten, maar crasht steeds. :S

Edit: Nevermind, het is gelukt.

Niet het meest duidelijke menu, maar goed ... it works. (y)

[Voor 64% gewijzigd door Yonix op 29-07-2021 21:19]

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Oké, toch 'The Ascent' nog een kans geven ... Solo dit keer.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Yonix

Yonix

schumi1986 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 14:40:
[...]

Is dat een 65inch tv met een Sonos arc?
Een 55" LG C9 (OLED) met inderdaad een Sonos ARC. :)

Dan nog heel even over 'The Ascent': heb daarnet een sessie solo gedaan en dat ging aanzienlijk beter dan co-op gisteravond. Het spel speelt lekker weg, ondanks de bugs en vreemde keuzes vanuit een gameplay oogpunt.

Ik hoop wel dat het co-op stukje wordt gepatched, want dit is een spel wat je gewoon met vrienden wilt spelen!

Phydomir schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:05:
[...]

Dat is dus mijn punt. Daar geloof ik ook niets van.

*mijn Xbox staat gewoon op NL. Geen insider firmware.
Rivanov schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:08:
The Ascent heeft daarentegen ook geen QR bij mij.
Besloot het ook eens op Reddit te vragen

Voor hem werkt The Ascent weer wel en MSFS ook. Ik zie echter ook genoeg comments dat deze games niet werken bij hun. Ik geef het op, ik weet het echt niet meer. Zou super tof zijn als een game zoals Psychonauts 2 straks gewoon ermee werkt, maar ik verwacht helemaal niks.

Begrijp niet hoe dit zo kan verschillen, het is toch gewoon software?

[Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 30-07-2021 17:29]

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik gebruik er een paar niet tot nauwelijks, maar je kunt het overdrijven :+

Acties:
  • +5Henk 'm!
Nog 26 dagen en dan ga ik genieten

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Yonix

Yonix

Multitasking! 8)

Nu 'The Ascent' online aan het spelen met een vriend van me en dat gaat verrassend goed! Even afkloppen. ;)

• Yonix

Yonix

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 19:23
devilsnight schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 18:14:
Gvd, koop ik weer eens een game via MTCGAME

Blacksad. Leuke adventure game, mega leuke prijs bij hun. Zoals altijd moet je deze code invoeren op de Xbox site met country naar Brazil gezet. Dit ging allemaal goed.

Maar na het invoeren van de game ging er niets automatisch installeren op Xbox, ook staat ie niet tussen Ready to Install. In de Xbox store staat dat ik hem gewoon moet kopen nog.

Dus ik start de Xbox phone app eens op, vanuit daar kan ik de game installeren. Na het installeren wil ik spelen, nope. Krijg ik een melding of ik de disc van de game heb en al die bullshit. Ik dacht ik uninstall die shit, try again. Nog altijd niet te vinden in Ready to install. Via de phone app kan ik alleen maar launch game doen en als ik dat kies gaat de Xbox meteen naar de store, want ik moet de game nog kopen. Zucht.

Is dit te fixen of is dit gevalletje support ticket aanvragen?
Heb je 'em inmiddels eigenlijk al? Waarschijnlijk weet je het al wel, maar de game is nog 3 dagen te koop via de normale NL store voor € 7,99. Gisteren zelf maar even aangeschaft :)

[Voor 13% gewijzigd door Rossi46 op 02-08-2021 09:13]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• robzzzzzzzz
  • Registratie: december 2020

Top game

[Voor 22% gewijzigd door robzzzzzzzz op 02-08-2021 18:08]

Acties:
  • +9Henk 'm!
  • Pinned

• Vagax
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:06

Vagax

Hehe hahaha

Beter twee in de hand, dan schijten op een natte krant

• robzzzzzzzz
  • Registratie: december 2020
Nu nog een endgame en het is af... niks meer te doen😑

• Engineer Stewie
Yeah, Death's Door 100%. Ga nu deze save gewoon helemaal uitspelen met de umbrella ook. Zit op 90%.
Enige wat ik echt moet doen is de bloempotten tracken maar dan kan ik de rest ineens meenemen.

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17:15

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

robbinonline schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:07:
[...]

Heeft iemand al zoiets in Nederland / Europa gespot?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Kapot
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13:32
Na 4 dagen mijn Riddler inspired controller binnen gekregen;

Boem binnen !! *O*

Bijna 30 uur op de teller, topgame ! _/-\o_

• Engineer Stewie
@uchiha tijntje Mijn plezier met Death's door is over, maar na 29 uur mag dat ook wel.
Maar was echt een goede game, met alle plezier gespeeld.
De 2de run met de umbrella was veel korter (ook end game met umbrella doorgedaan). Enige hold back was eigenlijk de bloempotten en 1 seed backtracken. Denk dat ik daar toch makkelijk een uur mee bezig ben geweest.

• airwolf83
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01:25
Nou heb ik net XSX binnen gekregen voor die maat van mij maar die appt mij net.. hey kan die turtlehead koptelefoon er niet op.. dus ik zeg.. jah waarom niet.. en toen stuurde hij mij deze foto.. Dit is een foto van een XSX van weer een maat van hem:

En hieronder een foto van de XSX van hem:

Hij mist die aansluiting dus.

Nou dacht ik van hey, laat ik eens op mijn eigen XSX kijken en ik mis die aansluiting dus ook.

Heeft iemand er een verklaring voor waarom deze aansluiting op de ene xbox wel zit en op de andere niet?

• WinterBase
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19:29
Finraziel schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:53:
[...]

Ik moest bij de replacement bumpers die ik bij Amazon besteld had aan een kant een beetje van het plastic wat op de microswitch drukte weg vijlen en zag online dat dat vaker voorkomt. Mocht je knop dus al vanzelf indrukken of niet goed terug veren dan kun je dat proberen. Ben wel voorzichtig dat je niet te veel weg vijlt, dat had ik gedaan ook al gebruikte ik maar zo'n wegwerp nagelvijltje, dat ging toch veel harder dan ik dacht. Gelukkig zaten er twee bij elkaar (die wel allebei dezelfde aanpassing nodig hadden).
Succes :)
Het is gelukt! :9 Thanks voor de tip. Ik moest uiteindelijk hetzelfde doen, het plastic was een fractie te groot waardoor ie ingedrukt bleef aan een kant. Gelukkig had ik ook twee replacement bumpers want bij de eerste had ik ook te veel weg gehaald :+ Leuk, ik heb weer een werkende Elite controller :*)

PSN/XBL: WinterBaseNL

• drakiesoft
Voor de katten liefhebbers

Dit zijn de opties die je hebt in Hellblade nu. Het is geen ramp want een game als dit kan prima in 30fps, maar toch had ik wel 60fps verwacht met raytracing.

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• drakiesoft
De FH5 map lijkt me ook best groot zo te zien.

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:34
Voor de mensen die nog sokken, ondergoed en een hoodie willen, de Primark heeft nieuwe items :+

Mijn vrouw ging gisteren even naar de stad en kwam terug met het volgende: :$

Gamertag: VAS taijyn

• zetje01
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 14:37
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 09:43:
Voor de mensen die nog sokken, ondergoed en een hoodie willen, de Primark heeft nieuwe items :+

Mijn vrouw ging gisteren even naar de stad en kwam terug met het volgende: :$

[Afbeelding]
"Primark. dat is toch die sigaretten- en tijdschriften- en loterijwinkel? Heeft die nu ook kleren? Oh nee, dat is de Primera. Effe Primark googlen, huh?? zit hier vlakbij!, maar nooit geweest. Effe binnen kijken en een schitterende praktische overall gevonden. Zal ik hem inpakken, vroeg het meisje. Nee, ik hou 'm wel aan."
8)

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned
De release van het jaar is online dames en heren! Uiteraard gaat het over Hades Paw Patrol!

Althans, voor mensen hier die ouder zijn van kind(eren) in de leeftijdscatagorie waar ook mijn zoontje in zit :+

Maar, uhm, ja, Hades is dus ook beschikbaar vandaag: https://majornelson.com/2...series-xs-xbox-game-pass/

[Voor 15% gewijzigd door Wom op 13-08-2021 08:54]

• Vagax
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:06

Vagax

Hehe hahaha

Rossi46 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:09:
[...]

San Andreas moeten ze toch eigenlijk laten? Al dat ge-remaster van tegenwoordig. Zelfs de X360 versie van SA is eigenlijk al niet echt meer SA, vind ik (kleuren en dat soort zaken).

[YouTube: Grand Theft Auto San Andreas: Xbox One Back-Compat vs PS4 Emulation - Which Is Best?]

Merkte het altijd erg bij de Android versie die ik speelde, die versie was gebaseerd op de Xbox 360/Ps3 versie.

Ik herinnerde me altijd een soort warmte, hitte golf in San Andreas en dat zie je ook op de PS2 versie met de zon, de trillende lucht en zachtere oranje kleuren.

Edit, video van de vergelijking

[Voor 6% gewijzigd door Vagax op 13-08-2021 12:19]

Beter twee in de hand, dan schijten op een natte krant

• MetalSonic
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 19:35
Ik word een beetje gek vak mijn xbox series s. Ongeveer een maand niet gespeeld. Laatste keer dat ik speelde was de batterij minimaal op drie kwart.

Mijn xbox s reageert niet op mijn controller.

Al via usb kabel verbonden. Nog steeds werkt het niet.

Wat heb ik verder geprobeerd?
1) xbox aan uit, ook nog xbox uit stroom kabel 20 seconden los
2) controller batterij eruit en weer erin

Kabel, controller etc is allemaal first party. Iemand tips?

Toch ook een beetje ons feestje :D

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hier een scherpe foto van het nieuwe dashboard:

Xbox Insider ver. 2109.210813-2200 patch notes
New features and experiences

Dashboard
  • With today’s update, Alpha Insiders on Xbox Series X consoles connected to a 4K display can begin flighting an increased resolution UI. This change means Home, Guide, and other areas of the UI will be displayed in a higher native resolution for increased sharpness and text readability.
  • Fixes Implemented
  • Thanks to the hard work of Xbox engineers, we are happy to announce the following fixes have been implemented for this build:
System
  • Various updates to properly reflect local languages across the console.
  • Note: Users participating in Preview may see “odd” text across the console, for more information go here.
Known Issues
  • We understand some issues have been listed in previous Xbox Insider Release Notes. These items aren’t being ignored, but it will take Xbox engineers more time to find a solution.
We’re still tracking these known issues:

Audio
  • Some users have reported that they are not hearing any audio with Dolby Atmos enabled.
Dolby Vision for Gaming
  • We’ve received reports from users that Dolby Vision for Gaming is not working at this time. We’re aware of the issue and working on an update to resolve this. Keep an eye out on the release notes for updates.
Edge (New)
  • Pins related to the new Edge browser will not work if you decide to remove your console from the Xbox Update Preview.
  • Workaround: Pins should be deleted and re-added.
Games
  • We’ve received reports that controller input is not working when a game is launched.
  • Workaround: Reboot the console and relaunch the game.
Guide
  • We are investigating reports of the audio mixer being unable to adjust chat/game audio levels.
  • Some users have reported that trying to launch the Guide via controller brings up the power menu instead.
HDMI-CEC
  • We’ve received some reports that HDMI-CEC is not working correctly.
  • Note: Ensure that your TV supports HDMI-CEC and is also enabled before filing feedback.
Home
  • Some users have reported that the icon for a disc-based title is not appearing on the dashboard.
  • We’ve received reports some users are seeing a black/blank screen after installing an update. We’re aware and investigating.
  • Workaround: Some users have reported a simple reboot resolves the issue. If that doesn’t work, a factory reset should get the console back up and running again. Instructions can be found here under “Reset using your console” and selecting the “Reset and keep my games & apps” option.
Installation
  • Some users have reported apps and games cannot be re-installed after failing to launch repeatedly.
  • Workaround: A factory reset will need to be performed. Instructions can be found here under “Reset using your console” and selecting the “Reset and keep my games & apps” option.
My Games & Apps
  • Titles in collection may incorrectly appear with a “trial” tag.
Narrator
  • There are several sections of the dashboard that the Narrator does not currently read. We are aware of the issue and investigating.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Acties:
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17:42

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Nu er zoveel verdeeldheid is tussen 1080p en 4K interface was ik toch wel benieuwd geraakt. Ik heb die alpha skip dinges er dus even op gefietst en ik zit een beetje in het midden merk ik.

Voor tekst is het duidelijk merkbaar. Ook op mijn normale kijk afstand. Plaatjes wat minder maar die moeten nog ge-update worden denk ik, het ziet er nu uit als een mix tussen 4K (tekst) en 1080p.

Op het eerste gezicht wel een fraaie update als de plaatjes ook mee gaan.

Edit: beetje lastig te zien op foto. Maar dit is een beetje wat ik bedoel, tekst scherp (zie officiële hub), plaatje nog niet (zie letters/vliegtuig in album art)

[Voor 37% gewijzigd door Donstil op 17-08-2021 17:10]

• drakiesoft
Scuf has new Xbox controllers and they use the same board as Microsoft's, so you get the dynamic latency input protocol too https://t.co/JdgR7iLz10
The Verge

• drakiesoft
Doet die POPeART toch elke keer weer leuk.

[Voor 18% gewijzigd door drakiesoft op 18-08-2021 17:41]

• drakiesoft
Martinspire schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 17:47:
[...]
Even denken of ik deze ook ga toevoegen aan mn collectie :P
Ik denk niet dat deze te koop zijn.
POPeART doet dit meer voor de fun

Deze kan je dan wel weer winnen.

[Voor 48% gewijzigd door drakiesoft op 18-08-2021 18:37]

• drakiesoft
Ok nog eentje dan omdat ie zo mooi is.
De 12 minutes versie.

De Xbox headset is er nu ook bedraad (60USD), voor wie geen wireless wil: https://news.xbox.com/en-...c_xbo_tw_photo_lrn_8.19.1

justifire schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 17:24:
Binnenkort nieuws over Atomic Heart ? oOo
[Twitter]
Eerste comment

Zou gruwelijk zijn als de game bij de Xbox show is volgende week, want dan is het een 2021 release. Dat zou een leuke verassing zijn.
Dit is gewoon volledig gestoord als dit niet fake is....

De ruimte die je nodig zal hebben voor CoD Vanguard.

Boem !!!

_/-\o_

Tijd om de Stroopwafel Clan weer op te trommelen ! :9

Wauw..... flikken ze het gewoon weer 🤣

En Klobrille zegt
A bit more clarification: - Special Edition will receive a free next-gen upgrade, fishing, survival mode and new quests with Saints and Seducers - Anniversary Edition is a paid version and includes the three expansions + 500+ Creation Club pieces.

[Voor 29% gewijzigd door devilsnight op 20-08-2021 00:11]

• Yamy_Daffy
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:18
justifire schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:54:
Boem !!!

[Afbeelding]

_/-\o_

Tijd om de Stroopwafel Clan weer op te trommelen ! :9
Leuk zeg!

Heb nog een cd-rom liggen van Quake II
Ook van Myst die er weer zit aan te komen.
Zelfs nog deel 3 van Myst- Exile compleet als special edition met ongeopende soundtrack Cd en play guide.

Leuk om die oude generatie weer nieuw leven in te blazen digitaal.

Doet me weer denken aan me Pentium 1 met 200mhz en 32 MB ram.... ;)

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:28
Martinspire schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:04:
[...]

Gears
Tomb Raider (die laatste)
Immortals Fenyx Rising
Control
The Ascent
Cyberpunk
Maneater
Microsoft Flight Simulator
AC Valhalla
Forza Horizon 4

Dat zijn imo zo'n beetje de mooiste. The Ascent is ook zeker mooi, Fenyx Rising is verder echt slick (mooi 60fps in een hele mooie wereld) en Gears is imo de best uitziene shooter van het moment.

Op zich kunnen Battlefield, Biomutant, COD en een paar anderen ook nog wel meekomen. Mocht je mooie physics willen zien dan kun je Wreckfest ook nog eens proberen (al is die nog steeds niet speciaal voor XSX, maar wel al een matige upgrade beschikbaar). Dirt5 vind ik zelf verder weinig aan een Halo is wel iets aangepast, maar volgens mij niet zo heel veel ivm Xbox One. En dan kun je toch beter wachten op de nieuwe game. Valhalla is een beetje hit en miss. Sommige stukken zien er echt adembenemend uit en met de juiste lichtinval zijn veel omgevingen schitterend. De karakters zijn echter niet zo heel speciaal en andere delen van de wereld zijn weer heel simplistisch. Maar het is zeker een toffe ervaring en de XSX maakt hem alleen maar beter. Datzelfde heeft Hitman imo ook wel een beetje. Doorgaans erg mooi maar hier en daar wat ouderwets. Cyberpunk doet het op de XSX ook wel prima imo. Er komen nog wel wat verbeteringen aan en het blijft net als de andere open werelden af en toe wel wat oud aanvoelen, maar de verhalen zijn gewoon dik in orde en het houdt je toch zeker een uur of 30 bezig (als je het goed doet).
Damn, grotendeels haal je de woorden uit mijn mond, maar Maneater?? Dat vond ik toch alles behalve next-gen ogen :) . Dan zou ik toch zeker Ori erbij zetten :) Ach ja, iedereen zijn eigen smaak gelukkig. Zo vind ik Halo: REACH er gewoon echt heel mooi uitzien, maar ik kan ook begrijpen dat anderen dit juist van niet vinden. Zeker op de XSX met 4K @ 120hZ patch, ik vind die game zo sfeervol op sommige momenten _/-\o_

spoiler: title
Kwam er laatst gewoon achter dat Halo REACH eindigt waar Halo 1 begint, gewoon letterlijk met de 1e zinnen van captain Keyes erin verwerkt als Halo CE begint! Kreeg ff een WTF momentje, supervet gedaan ook met Cortana! Denk dat ik vroeger nog te jong was om de verhaallijn te snappen :X
Sea of Thieves kan er ook wel heel fraai uit zien hoor. Het water is nog steeds ongeëvenaard in mijn ogen.

• drakiesoft
Binnenkort bestelbaar blijkbaar.

Jammer, WRC 10 ondersteund wederom geen HDR.
Wel heeft het officiële Dolby Atmos support! :)

https://tweakers.net/i/MRzmYO1PwpVlXjJFUf2mTEbRWyA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6863WJPqHaqPjPU0AL1DdfHq.png?f=fotoalbum_large

Zo te zien unlocked Psychonauts 2 morgen al. Verassing van MS?

Exactor it schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 17:23:
[...]

Sssssssst. Dadelijk pakken ze je!

Meer serieus: het enige dat ik op hun site zie is dat je geen content mag uploaden of streamen. Een verbod op wat er over praten zie ik nergens staan.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
We zijn erbij! Ben benieuwd wat er allemaal onthuld gaat worden, begint goed met Dying Light 2!!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 18:02

v8power67

Psn: Mausosaurus

G_Dragon schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:03:
Ben ik de enige die Psychonauts 2 een vage game vind?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

G_Dragon schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:14:
[...]

Kan helaas nergens een foto vinden , wou hem namelijk even posten.

[YouTube: Forza Horizon 5 Controller Trailer Gamescom 2021]

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20-09 20:09

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Smaken verschillen, maar voor mij verschrikkelijk

Volgens mij is het Industrial Design team een beetje van het padje af als je het mij vraagt. Had dan iets subtiels richting de mexicaanse kleuren gedaan.

[Voor 36% gewijzigd door MRE-Inc op 24-08-2021 20:33]

XBL: MRE Inc

B)

Bron: https://twitter.com/tomwarren/status/1430477251221630976

[Voor 8% gewijzigd door Wom op 25-08-2021 12:32]

Pagina: 1 ... 6 7 8

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee