• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 06:47

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
VanRoyal schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:52:
[...]

Ik krijg net een mail van UPS dat er morgen een bezorging vanuit het Microsoft Europe Repair Center gepland staat _/-\o_ Ik voel me bijna schuldig t.o.v. @G_Dragon; was bij jou advanced exchange niet mogelijk? Ah, jij krijgt hem ook morgen, mooi om te horen!
Heb jij ook nog steeds dit er staan?
Zie nergens staan dat hij namelijk bij UPS is.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

De knallers zijn weer bekend *O*

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

voog schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:42:
[...]

Is je oude accu 3rd party dan? de oude orginele passen bij mij namelijk wel.
Ja ik had eerst deze: pricewatch: Trust GXT 247 Dubbel oplaadstation voor Xbox One controllers maar dat past dus niet. En volgens mij heb je met play&charge toch ook dat het dekseltje anders is van de nieuwe controllers? De pinnen zitten in ieder geval op een dermate andere plek dat je ook niks kunt forceren. Of nouja, de laatste P&C kits die ik heb gehad, waren nog met zo'n klepje. Misschien is dat ook alweer achterhaald.

Maar van wat ik zie is er gewoon nog niks beschikbaar. Ik vind het wel fijn om mn controller gewoon ergens in te doen na het spelen, dan heb ik eigenlijk nooit dat mn controller leeg is. Geen gekloot met kabels, geen batterijen. Gewoon ergens in gooien en klaar is Martinspire

Ik zie dat de GXT 250 er wel aan komt en dat hier nog wel een geinig ogende dock staat:
https://www.bookspot.nl/g...van-1000mah-8436563092176 1000mah is alleen niet zoveel.

Maar bij allerlei stuff is de levertijd echt 2 weken. Ik snap niet echt waarom

[Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 23-12-2020 13:59]

Martinspire - PC, PS4, X1

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het wachten viel niet mee maar daar is die dan eindelijk! :)

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

quorumz schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:33:
[...]

had exect hetzelfde probleem, denk het is toch allemaal compatible, niet dus. idd de pinnen zitten zo anders dat je het alleen maar kapot kan maken

ik was nog net op tijd om die via MS te bestellen: https://www.microsoft.com...xbox-series-/8s8gr6d7wv6m

ze lijken gewoon overal out of stock te zijn (ze werken wel goed)

alleen deze is er nog: https://www.amazon.nl/Top...s+x&qid=1608737578&sr=8-2
maar vind dat een beetje een vaag systeem
Mja ik heb nu even deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9300000013630218/

Lijkt wel prima te zijn en dit klinkt wel interessant:
Magnetische poorten klikken de controller op zijn plaats voor een optimale verbinding, elke keer weer.
We gaan het zien.

Martinspire - PC, PS4, X1

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:13
Kerstman bracht veel moois mee dit jaar :)

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20-09 20:09

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Onder de kerstboom hier een iFixit Mako setje met oa wat van die torx security bits die oa in de controllers gebruikt worden.

Voor wie nog een controller stand wil voor bij z’n Series X:

spoiler:
Je hebt er al één

XBL: MRE Inc

• MRE-Inc

MRE-Inc

MissMe NL schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:21:
[...]

Mag ik vragen hoe je de xbox hebt verbonden? Wat jij nu zegt had ik dus ook. Zelfde verhaal met de oneX. Heel onstabiel. Totdat ik mijn xbox aan mijn 2e router verbond en de snelheid redelijk stabiel bleef. Ik heb alles bekabeld. Nog steeds tussen de 220 en 250mbit(is mijn max) maar niet meer drops naar 40mbit. Zelfs via wifi blijft hij nu stabiel(staat wel een meter van mijn xbox vandaan).

Gaf ook altijd het netwerk van Microsoft de schuld maar bleek dus uiteindelijk ook gedeelte mijn netwerk te zijn.
Glasvezel via de ntu op een Edge Router Lite. Daar achter een switch met utp naar de woonkamer. In de woonkamer weer een switch waar de XSX en PS5 alleen op aangesloten zijn met cat6 utp. Alles bedraad dus. Alle utp kabels die ik zelf heb getrokken, zijn kwaliteit kabels met 100% koperen aders en getest met een tester op correcte werking. De kant en klare utp kabels die in de XSX en PS5 zitten zijn zgn fabriekskabels welke uit een professioneel data centrum komen.

Maar ik hoor velen klagen hier over en het feit dat de PS5 het wel prima doet, doet mij toch vermoeden dat het door XBL komt. Op de PS5 overigens meerdere malen getest met fifa 21. 3x in ongeveer 7 minuten. Zie ook het grafiekje hieronder welke van de router komt terwijl ik live zat mee te kijken toen fifa21 voor de derde keer aan het downloaden was. Kijk vooral naar de paarsrode balkjes in de RX die om de 3 seconden verversen. Maar 2 uitschieters en voor de rest behoorlijk stabiel op rond de 800Mbps. Onderin zie je ook nog de doorvoersnelheid van 873Mbps. Snelheden die ik via XBL echt niet haal en zeker niet constant.

Sad but true :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Starbucks
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 19-02 07:54
G_Dragon schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 21:45:
Speelt de Blu-ray speler van de Xbox Series X ook Ultra HD 4k discs af?
Ja, heb hier 1917 en Blade Runner 2049 liggen in 4k en die speelt hij zeker af.

[Voor 41% gewijzigd door Starbucks op 25-12-2020 22:00]

Krimglas schreef op maandag 28 december 2020 @ 13:52:
[...]

Hun magazijn sluit twee weken voor de feestdagen, daarom dat je nu niet kan bestellen.
Zelf vorige week mijn 7x binnengekregen. Erg fijn ding inderdaad, leuk dat nul effort nodig is voor configuratie. Ook de DTS:X audio decoder geinstalleerd omdat die profielen specifiek voor deze headset heeft. Klinkt wel lekker :)
Kan deze eq-settings van harte aanbevelen voor de 7x :

Icm Dolby Atmos voor headphones op performance mode klinkt het stukken beter dan de flat eq out of the box (aka nul effort)

• Graft
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-09 20:10
drakiesoft schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 13:33:
[...]

Datum patent is 1-12-2020
Ik weet niet wat jij oud vind, maar dit lijkt meer in de categorie "recent" te zitten.
Als je goed kijkt staat er op het patent "filed Jun. 2017"

https://tweakers.net/i/FlpE-5KrTR-Nendkry7yAcF_xeM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/G42TUggN1n1a1sSncNOdK8sf.png?f=user_large

:)

• Vinnocchio
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 09:33
Helpt niet helaas. Wat ik ook heel vreemd vind is dit:
Zóveel traffic?? Waarom en hoe?

• SunnieNL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07:20
Vinnocchio schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:23:
Helpt niet helaas. Wat ik ook heel vreemd vind is dit: [Afbeelding]
Zóveel traffic?? Waarom en hoe?
Netflix of andere streamingservice gekeken?
Updates van games, of de update van het OS zelf?
Een stream van 4K op Netflix met DV tikt wel lekker aan als je die een uurtje kijkt.

Edit: 139TB is wel een beetje veel in een uurtje.. je maand-totaal ligt redelijk tegen die van mij aan.
Je had niet de Xbox tijdelijk in een andere tijdzone/locatie waardoor hij een komma voor een punt aanziet in de opgeslagen getallen?

[Voor 32% gewijzigd door SunnieNL op 30-12-2020 22:15]

Signature here?

uchiha tijntje schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:11:
Omdat hier een aantal mensen toch een lijstje hebben gemaakt van beste games van 2020 en ik erg van lijstjes houd :). Hierbij mijn top 5 van dit jaar.

Ori and the Will of the Wisps (Gamepass)

[YouTube: Ori and The Will Of The Wisps Trailer]

Als men over 10 jaar een artikel moet schrijven over geweldige metroidvanias mogen daar in mijn optiek 2 games van de vorige generatie niet ontbreken, namelijk Hollow Knight en Ori and the Will of the Wisps. Wat is Ori toch een pareltje. Waar ik de gameplay (met name de fighting mechanics) van Hollow Knight net iets diepgaander vindt dan die van Ori vind ik de platform mechanics haast ongeevenaard in smoothness. Daarnaast is het qua verhaal, setpieces, graphics echt top of the bill. Helaas waren er bij launch wel wat performance issues, maar die zijn al geruime tijd verholpen en loopt die nu op de Series X vloeiend op 120FPS 4K. Ori is dan ook in mijn optiek de benchmark voor elke toekomstige platformgame. Ik ben nu bezig met een run op hard mode. Echt een pittige uitdaging, maar vind het wel weer ontzettend tof om me in de wereld van Niwen te onderdompelen.

Wasteland 3 (Gamepass)

[YouTube: Wasteland 3 - Official Gameplay Trailer | X019]

Ja waar moet ik beginnen. Ik had tot eerder dit jaar me eigenlijk nooit gewaagd aan het genre van turn based tactical games. Vroeger heb ik wel de Baldurs Gates en dergelijke gespeeld, maar dat is niet helemaal vergelijkbaar. Echter Wasteland 3 kwam eerder dit jaar uit in Gamepass en dacht, waarom niet even proberen. En ik vond het echt helemaal geweldig en ik was hooked. De story telling, de characters, de soundtrack, de graphics, de verschillende speelstijlen, de post apocalytische wereld. Echt een aanrader! En sindsdien zal ik niet snel meer een gamegenre die ik nooit heb geprobeerd naast me neerleggen omdat ik denk het niet bij me past. Lang leve gamepass!

Gears Tactics (Gamepass)

[YouTube: Gears Tactics - Official Launch Trailer]

Ik ben sinds de eerste Gears of War groot fan van de games, de lore en de characters. Toen ik voor de 1e keer de aankondiging zag van Gears Tactics had ik wel wat twijfels, aangezien ik dacht dat ik turn based tactical games niets voor mij waren, maar na het spelen van Wasteland 3 had ik er eigenlijk wel zin in gekregen. En terecht, want sinds de release van de Xbox Series X met Gears Tactics als launch titel is dat ook de game waar ik het meeste tijd in heb zitten. Het heeft echt een gears feel, zowel in verhaal als characters, als gameplayelementen, maar dan vertaald naar turn based combat. De gameplay is echt wel tactisch, zeker op Insane difficulty, maar niet TE waar door je door het bomen het bos niet meer ziet. Enige minpuntje van het hele spel is dat de main campaign wel wat korter had mogen zijn. Er zaten iets teveel filler missies tussen waardoor mensen wellicht afhaken voordat ze bij de end boss zijn, die erg tof is. :) Ik heb nog niet alle achievements, vanwege met name stomme RNG collectibles, maar wie weet ga ik die nog halen.

Sayonara Wild Hearts

[YouTube: SAYONARA WILD HEARTS | Launch Trailer]

Geen idee hoe ik deze game moet beschrijven, daarom maar een aantal quotes van een paar reviews :)

It’s tough to review a game that is generally regarded as unarguably excellent, but to any of the people still holding back on Sayonara Wild Hearts, I urge you to jump in. There isn’t a single element of it that hasn’t been crafted with love and care, and its pop-centric soundtrack is brought together by some really fun gameplay. It is absolutely essential.

Short, sweet, and simple, Sayonara Wild Hearts is a package of positivity, with music and visuals that will sure to win anyone over.

Truly incredible, Sayonara Wild Hearts is a pop-culture gem that celebrates music and games in a passionately individual way. There has never been anything else quite like it, and if you have even a passing interest in gaming’s inherent value you need to play it. And then play it again.

Bottom line, gewoon proberen!

Crash Bandicoot 4

[YouTube: Crash Bandicoot 4: It’s About Time – Gameplay Launch Trailer | PS4]

Ik was erg sceptisch toen ik de trailer zag. Hoe kan een sequel op de beste games van Naughty Dogs ooit recht doen aan de oorspronkelijke trilogie. Maar ik zat helemaal verkeerd. Het houdt rekening met de klassieke gameplay, maar wel in een modern jasje. Er zit ontzettend veel content in, waarbij zowel de casual gamer als de ervaren platformer aan zijn trekken komt qua uitdaging. Alhoewel de game af en toe echt pittig is, met name voor het halen van alle achievements, is het wel echt een pareltje voor iedereen die ook maar een beetje een platform liefhebber is. Een van de games waar ik het meest trots op ben om dit jaar op 1000GS te zetten.

Overige titels
En titels die net buiten de boot zijn gevallen zijn: Journey to the Savage Planet (Gamepass), Tony Hawk Pro Skater 1 & 2 en Children of Morta (Gamepass). En de game die ik het meest gespeeld heb dit jaar in uren is denk ik Sea of Thieves (Gamepass) geweest maar die is niet dit jaar uitgekomen :). Ook al speel ik het niet meer vanwege het ontbreken van een vaste groep waar ik mee kan spelen is dat toch wel eigenlijk stiekem mijn Game of the Year geweest. Ik was voor een maand of 3 echt compleet hooked :).
Ongelooflijke sukkel dat ik ben. In mijn top 5 van dit jaar ben ik gewoon Grounded vergeten. Deze moet er gewoon in. Crash 4 vliegt er dan maar heel snel uit.

Vandaag weer even gespeeld op de Series X nadat ik hem een tijdje niet meer had opgestart. Ik wilde wachten tot de Series X en een grote update.

Ik kon dan ook gelijk beginnen met de Pond update. Wat een leuke update is dat zeg! Leuke nieuwe crafts en weer echt memorabele setpieces met de Koi Karper en de
spoiler:
T-Rex action figure op de bodem
, waar ik zo van schrok dat mijn vriendin dat beneden kon horen... En wat ziet het spel er prachtig uit, zeker ook met de nieuwe HDR patch en wat speelt het ontzettend lekker op 60FPS.

Gamertag: VAS taijyn

• Multimediaknaller
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 10:00

Multimediaknaller

Gerard 🚜 Oet Grunn 🐄 🐖 🐓

Cyrax0508 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:29:
[...]
V&A wordt weer overspoeld door de Tweakers die het ding hadden besteld voor het broertje van de neef van de hamster van hun overgrootvader, maar helaas wilde die de console toch niet. Of je hem wil kopen voor 600,00

Klik hier als u het niet eens bent met de moderatie van dit forum.

G_Dragon schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 01:12:
Iedereen een gelukkig nieuw jaar!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 02-08 13:51

Koning-Admiraal

De commandant!

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voor wie straks als het mag weer voor z’n werk flink moet reizen en z’n Series X of S mee wil nemen.

https://www.amazon.com/dp...6k_applink_bb_marketplace

https://www.amazon.com/dp...6k_applink_bb_marketplace

:9

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Meer mensen dit probleem?
Heb op de Series X alles goed staan kwa instellingen :)

_O-

• Springbokkie
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 11-08 16:46

Xbox Live: Springbok NL

• PepieNL
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 10:26

Ikea denkt met je mee tegenwoordig :)
Samsung zet met zijn nieuwe lijn vol in op Series X :9

Outgesteld.

• gise
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online
Kwam dit tegen op Reddit. Iemand heeft een Android rom (Omni rom 11) op een RPI4-4GB gezet en gebruikt daarop xCloud. Kan handig zijn als mobile HDMI xCloud “stick”

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
"Desondanks plaatste de studio via een bericht op Twitter een afbeelding met daarop een gedeelte van de kaart van Tamriel, dit met de tekst: “Transcribe the past and map the future. Here’s to a Happy New Year!”."

Bron: Bethesda deelt hint naar de locatie van The Elder Scrolls VI
oOo

[Voor 97% gewijzigd door G_Dragon op 07-01-2021 10:18]

• PepieNL
zwembroek schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:28:
Heeft iemand nog een goede tip voor een ultrawide 1440P@144 monitor? Ik zie door de bomen het bos niet meer. De meeste 1440@144hz gaan over HDMI 2.0 automatisch naar 100hz.
Dat is wel een dingetje ja, er zijn er maar weinig die hun handen in het vuur durven te houden en een lijstje presenteren met merk/type welke 1440p/120hz supporten.
Maar je kan bv wel bij Asus een lijst vinden van hun eigen schermen en tot welke resolutie en verversingssnelheid ze supporten op de PS5 en XBX :
https://www.asus.com/support/FAQ/1045097/

Mag er vanuit gaan dat dat dan wel safe is om achteraan te gaan.

edit:
En toch.. vind ik op reddit genoeg voorbeelden waarbij types uit bovenstaand lijstje toch problemen hebben.
Ik begrijp je frustratie :+
Dit wil je toch niet meemaken (type staat op de support lijst van Asus) : https://imgur.com/a/l0gcHsz

[Voor 40% gewijzigd door PepieNL op 08-01-2021 16:42]

Acties:
  • +12Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 11-08 16:46
Ik wilde per sé uitkomen op een mooi, rond getal :+ :+

Xbox Live: Springbok NL

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nieuwe kleur: Pulse Red.

Onpopulaire mening, maar ik blijf de SX controller een downgrade vinden tov de vorige generatie. Kleiner, triggers die minder oppervlak hebben en minder kromming en op de input lag na, eigenlijk geen vernieuwing. En nee, USB-C telt niet.

https://news.xbox.com/en-...ess-controller-pulse-red/

[Voor 35% gewijzigd door MRE-Inc op 11-01-2021 16:46]

• ArthurMorgan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
some people .....

I got a bad feeling about this.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• PepieNL
Ik kan altijd wel genieten van easter eggs :)

Bron: zoom meeting uit September 2020 met Phil Spencer, Todd Howard, Pete Hines en Major Nelson
YouTube: Interview: Phil Spencer, Todd Howard & Pete Hines about Bethesda joi...

8)

Deze week Immortals Fenyx Rising gekocht. Echt een zeer vermakelijk spel. Al veel meer plezier mee gehad dan met AC. :) Juist de combinatie van snelle traversal, puzzels, droge humor en over the top fighting mechanics, staan me erg aan.

• sohus
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09:28

Next-gen versies van CyberPunk pas in twee helft 2021. Was te verwachten... en dat is als alles meezit qua fixen van de current-gen games en bugs. Wellicht willen ze ook op RDNA 2 (AMD DLSS) wachten om betere performance te krijgen.

[Voor 33% gewijzigd door sohus op 13-01-2021 22:57]

G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:47:
Oh please no, lijkt me een grote nachtmerrie als EA de macht over de F1 games gaat krijgen.
Ze zijn de laatste 5 jaar juist zo ontzettend goed bezig bij Codemasters!

Take-Two trekt zijn bod op Codemasters terug wat de weg voor EA vrijmaakt
Krijgen we Allard Kalf weer als commentator? :+

The memories

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

• JDL15
Leuk, die Infinite merchandise :9~

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik was net op AliExpress aan het shoppen voor een microvezel doek voor onze stoom vloerreiniger en dacht: Kom ik tik Xbox Series X eens in de zoekbalk.

Kwam ik deze store tegen. Voor een 10tje kun je een sticker plakken op je XSX en PS5.

Voor 20 euro heb ik nu 2x een sticker vel _O-

De witte voor de Series X en de zwarte met PS contoller button icons voor op de PS5. En nee, ik heb geen idee of het wat is en hoe het zal staan, maar zal mijn ervaringen wel hier laten weten. Wellicht dat het er prima uitziet, wellicht ook niet, dat zien we dan wel weer.

https://nl.aliexpress.com....1000008.6.21db1780s3VZOm

[Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 15-01-2021 16:05]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vandaag een nieuwe Achievement unlocked *O*

https://tweakers.net/i/2mHGs5BwAMvBfk8weHwN-YADD1c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hfco3GcH9fXoHoGjYrR65Skx.jpg?f=user_large

O+

[Voor 198% gewijzigd door justifire op 16-01-2021 12:03]

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 08:44

@justifire hij is binnen hoor 8)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Nice ! :D

Grounded krijgt binnenkort weer een nieuwe update. Bijen, muggen en fireflies en bijbehorende armor en wapens :)

Eindelijk headgear met een “lamp” met een leuke xbox referentie.

:*)

• Sjalabert
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 10:00
Melantrix schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 11:19:
[...]

Dat is alleen maar beter want dat is een nieuwere versie ;)
Sorry niet helemaal wakker. Koekoek. #coronaisallesschuld :)

THX

[Voor 40% gewijzigd door Sjalabert op 20-01-2021 11:31]

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• KillGhost
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 09-08 22:18
Ik zie dat ik toch overdreven heb. Het is zo rond de 780 mbit alhoewel ik wel regelmatig boven de 800 uitkom volgens mij. Ik zit bij KPN en gebruik de normale KPN apparatuur. Allebei wel aangesloten via een gigabit switch. En dit is op de xbox series x.

No guts, no glory!

• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:02
Devolver heeft het gedenied net:

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 07:41

Yonix

Gamertag: Yonix360

8)

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• JDL15
OMG OMG, wie checkt die vertalingen:

🤣

Gears 5 in GwG, dat is pretty gek!

Ik heb de afgelopen dagen op het punt gestaan om Indiana Jones te kopen, hoppa!!!!
Yummie ! :9

Pfff helemaal voor niets naar NZ gevlogen, kom wel weer naar huis ... -O-

Control Ultimate -O-

Starbucks schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:11:
[...]

Er bestaat ook zoiets als een mobiele telefoon en mobiel internet.Tweakers kun je dus ook zonder een pc bezoeken. ;)
Oneens !

[Voor 14% gewijzigd door justifire op 29-01-2021 08:29]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo de vinyl stickers via Ali Express zijn binnen. Eens kijken of ik dit weekend de tijd heb om mijn zwarte Series X wit te maken en mijn witte PS5, zwart met wat logo's te maken. Zat nog prima verpakt ook. Voor kleine 20 euro. Als het niks is, haal ik het er weer vanaf.

• JDL15
Voor degenen die het interessant vinden er is weer een Halo Infinite update uit (maandelijks vanaf nu):

https://www.halowaypoint....ide-infinite-january-2021

Gaat met name over het "sandbox team" van Halo Infinite
Jeffrey1908 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:35:
[...]

Waar kan ik dit terug vinden? Was dit icm met dtx of atmos?
Hoe werkt dit eigenlijk Cod ondersteund bijvoorbeeld atmos maar als ik dts koop hoe gaat dts daar dan mee om en/of werkt dat dan wel? Moet ik ook nog rekening houden wat me headphone (arctis 7x) zelf ondersteund?
Vind dit ook soms moeilijk terug te vinden.
Blader dit topic even door, dan weet je alles :)
[Multi] Algemeen Headset Topic

En om je een beetje op weg te helpen :

‘Clickable’

[Voor 27% gewijzigd door justifire op 30-01-2021 13:58]

Ben benieuwd wat Shinobi bedoelt met die eerste. Stel je voor dat ME1 gewoon een remake ala Mafia is, damn dat zou wat zijn.

[Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 30-01-2021 22:24]

Weet niet of dit er voorheen ook al bij stond of heeft MS de versie op gamepass geupgrade naar Ultimate ?

• 2dope
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 10-09 14:38
justifire schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:04:
Weet niet of dit er voorheen ook al bij stond of heeft MS de versie op gamepass geupgrade naar Ultimate ?
[Afbeelding]
Stond er volgens mij altijd al. Ik ben nu ingelogd met mijn account waarop ik Control al heb en GPU-abonnee ben:

• sohus
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09:28
justifire schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:21:
Control + ray tracing = fiet fiew ! :9~
Heb alleen moeite met richten, iemand tips mbt sensitivity settings of zo ?
Ik vind het verschil in actie niet noemenswaardig. Dus 60fps all the way. En meeste reviews die ik lees denken er zo over. Net 2 uur gespeeld en is heerlijk in 60fps. De 30fps Ray Tracing mode voelt erg vreemd aan, er zit een soort lag in die de performance mode niet heeft.

Ray Tracing is een leuke gimmick maar gewoon totaal niet realistisch op huidige console generatie (wellicht is dit straks een reden om naar een Pro / One X achtig model te gaan upgraden mid-gen). Wellicht dat RDNA 2 DLSS plus de hardware matige Ray Tracing nog wat gaan verbeteren, maar op dit moment zeg ik tegen developers focus je aandacht lekker ergens anders. Op een RTX 3080 of vergelijkbaar gaat het pas leuk worden, en dat kan alleen maar dankzij Nvidia DLSS.

Het komt er in feite op neer dat door Ray Tracing aan te zetten je een game downgrade van Xbox Series graphics naar Xbox One graphics (en framerates). Mij is dat het absoluut niet waard maar ieder zijn ding. Reden dat ik naar next-gen ben gegaan is laadtijden + stabiel 60fps + stille console. Ray Tracing voegt voor mijn specifieke scenario dan ook niks toe.

Dit zijn overigens de matchende PC Windows 10 settings voor de PS5 (en gok ook XSX) versie, door Remedy zelf doorgegeven aan Digital Foundry:

Veel settings staan op laag maar dat ligt ook aan het feit dat dit echt als een PC game voelt die geport is naar consoles, in plaats van andersom. Gok dat andere studios de XSX/PS5 harder op hun start kunnen trappen. En vergeet ook niet dat alle kapot kan, physics zijn insane in deze game.

Maar vind hem wel top draaien tot zover (3 uur gespeeld) op de Series X. Framerate is super stabiel (was op mijn PC met GTX1080 niet mogelijk om 1080p stabiel te halen op 60fps) en het ziet er OK uit. Met headphones op is het echt een genot qua audio beleving. Sowieso is deze game niet de mooiste qua character models en textures, maar wel geweldig qua sfeer/beleving. Lekker X-Files/Twin Peaks gevoel.

[Voor 30% gewijzigd door sohus op 02-02-2021 12:54]

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10:25

Erg mooi verschil in de eerste Mass Effect.

[Voor 87% gewijzigd door devilsnight op 02-02-2021 17:24]

Ben toch wel blij dat we kunnen kiezen tussen graphics en performance mode, genieten !

:*)

• JDL15
Gisteren stond ik op het punt een heerlijke kill te maken in Warzone en toen viel mijn controller in eens helemaal weg, echt op zo'n moment dat je het niet kon gebruiken... Hele team gefrustreerd dat ik niemand hielp, etc (hoorde het via de speakers ipv headset).

Moest inderdaad de hele console opnieuw opstarten (ook door de stroom ervan af te halen) en alles opnieuw pairen. Mijn 2e controller was nog gepaird met mijn telefoon dus dat ging ook niet zo gemakkelijk.

Ik maak het niet vaak mee, maar wel net 2x op een moment dat ik het echt niet kon gebruiken. Ik was even aan het lezen op https://news.xbox.com/en-...s-alpha-2102-210202-0000/ en zag dat je daar dus ook een probleem kunt melden, maar ik zie deze optie helemaal niet?

Moet je dan lid zijn van insider program?

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Coldbullet schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:58:
Ik heb sinds de release de serie s, perfect in gebruik! Snel stil en grafisch doet die niks onder!

[Voor 69% gewijzigd door Farabi op 08-02-2021 10:21]

• MRE-Inc

MRE-Inc

https://www.xbox.com/en-U.../xbox-wireless-controller

Weet niet of dit hier al eens voorbij is gekomen, maar dat switchen tussen apparaten, bv je Android device en je Xbox, staat dus nergens beschreven, maar vond deze link in mijn twitter tijdlijn.

https://www.reddit.com/r/...ler_multiple_device_sync/
The new Xbox Series X/S controller can memorise sync to an Xbox and another (Android/PC) device at the same time without having to sync each and everytime.

Case use...Playing on your Xbox and want to play on your Phone? Hold the Sync button to recall the last Android/PC device used and it will flash a few times and recall that device. Want to switch back to your Xbox? Double tap the sync button quickly and it will flash once to sync back to your Xbox.

All you need to do is sync to another device as normal and it will keep the last used Xbox in memory and the new device.

Double tap sync- Xbox

Hold sync - Previous Android/PC device
Geen idee of deze video te zien is, aangezien diegene hem op prive heeft staan. Ik kon hem wel zien maar ik ben op YT ingelogd met mijn account. Komt er dus op neem dat wanneer je eenmaal je controller gepaired hebt met een Xbox en een Android telefoon/PC je middels een dubbele tap op de sync knop kunt switchen tussen Xbox en Android telefoon/PC

[Voor 15% gewijzigd door MRE-Inc op 08-02-2021 14:44]

MRE-Inc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:46:
[...]

Heb het iets duidelijker er nu staan met video.

Dus eerst een keer syncen met je XBox èn PC of Android telefoon en daarna om te switchen tussen beide apparaten, een dubbele tap op de sync button.

Of, als ik het goed begrepen heb, één keer lang drukken op de guide knop om direct te syncen met je Xbox als die uitstaat. Of dus 1x lang sync indrukken om direct te schakelen naar je Android/PC.

Toch vreemd dat Microsoft dit zelf niet aangeeft op hun website hoe dit werkt. Toch wel een leuke feature, net zoals in 2013 met die extra tension triggers die ze in de controller hadden gestopt zonder dit echt te promoten. Maar aan de andere kant, marketing is niet zo besteed aan Microsoft.

[Twitter]
Een plaatje zegt vaak meer dan duizend woorden :>

• Antigo
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 14-09 13:48

Not bad at all...
Naar deze game kijk ik wel uit!

Ben erg benieuwd wat Ninja Theory er van gaat maken. :)

Misha schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:10:
[...]

Hoe kom je op 15 euro? Als ik op de site kijk, dan zie ik staan dat ie 30 euro kost

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab
Heb op de xbox zelf gekeken. Misschien ligt dat daar aan?

[Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-02-2021 18:18]

• Powder Toastman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 17:33
Misha schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:10:
[...]

Hoe kom je op 15 euro? Als ik op de site kijk, dan zie ik staan dat ie 30 euro kost

https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab
Bij mij op m'n telefoon gewoon €15 .
Strakke fightstick ! :9

HORI is pleased to announce the Fighting Stick α Designed for Xbox Series X|S. The fully featured tournament grade Fighting Stick α Designed for Xbox Series X|S has brand-new replaceable artwork and arcade quality parts which can be opened for easy customization and maintenance. Equipped with HORI’s legendary HAYABUSA lever and matte finished buttons. Take your skills to the next level and create four custom profiles through our companion app and switch between profiles on the fly with the Profile Button. The convenient on-board audio and mic controls allow for all focus on the fight. Officially Licensed by Microsoft.

Features:
Hayabusa buttons & stick lever
Chassis opens for easy maintenance and customization
Switch out top housing artwork with your own
Assignable buttons, Share Button, Profile Button, Key Lock Mode, and more
Compatible with Xbox Series X|S, Xbox One, and Windows 10
Officially Licensed by Microsoft

:7

• Yonix

Yonix

Ik zit sinds de update voor Series X, in ieder geval, weer helemaal in The Division 2. (y)

Heb het eerste deel destijds op pc helemaal 'grijs gespeeld' met een vriend van me, maar kon bij de release van het tweede deel er moeilijk inkomen - was toen ook net twee maanden vader. :D Anyhow, dat is nu dus helemaal anders. 8)

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Finraziel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 14:47:
Alleen vergeten dat quick resume niet werkt voor 360 titels, dus alsnog een stuk progress kwijt in Prey...
Bij de 360 games die ik heb gespeeld werkte het prima. Dead Space 1 en 2 en Gears 2.

Anyway *;

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

8)

[Voor 11% gewijzigd door justifire op 12-02-2021 23:45]

• kesj
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 07:21
Heb van de week een langere HDMI 2.1 kabel gekocht om mijn xsx op mijn 60Hz 4K monitor aan te sluiten. De originele was te kort. Nu wil ik net Warzone via het menu afsluiten en krijg ik onderstaand beeld. Kan dit een bug zijn in het os of is het toch gewoon de nieuwe kabel? Voor zover ik weet voldoet die wel aan alle eisen.

Link naar de kabel:
https://www.amazon.nl/gp/...kage_o1_img?ie=UTF8&psc=1

Foto:

• Yonix

Yonix

Ik heb het al een keer gezegd, maar ga het gewoon nog een keer zeggen: wat is 'The Division 2' smooth op de Series X! (y)

Toch knap wat ze uit zo'n console kunnen persen en dan hebben we het hier nog niet eens over een spel dat exclusief voor de nieuwe generatie consoles is ontwikkeld. :D

Trouwens, is er een lijst met games die een soortgelijke update krijgen, zoals 'The Division 2'? Er zijn best wel wat games die niet zouden misstaan in 4K en 60fps. 8)

:9

Webbased Cloud streaming komt er aan: https://www.theverge.com/...treaming-browser-features

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 10:38

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica