• airwolf83
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01:25
Thnx voor het antwoord.
Soms verlang ik wel terug naar de allereerste xbox. Haha.

Gewoon aansluiten en spelen..
Niet allerlei beeld instellingen hoeven doen om het perfecte beeld te krijgen etc etc.

Geen externe of extra schijven nodig..

Maar ik speel best veel verschillende spellen dus heb echt wel een uitbreiding nodig maar wil wel gebruik maken van wat deze xbox kan dus zal ik toch denk ik die expansion card moeten gaan aanschaffen.

Overigens heerlijk dit:

Speelt heerlijk vloeiend..

[Voor 61% gewijzigd door airwolf83 op 20-11-2020 21:39]

• airwolf83
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01:25
Voor de gene die Assassin's creed valhalla speelt.
Er komt echt heel vaak in beeld: fire crackeling en dan met een pijtle waar dat is..

Kun je dit ook uitzetten?
Ik heb het menu al doorgespit maar zie het zo gauw niet..
Vind het nogal storend. Ik zie zelf ook wel dat er een vuurtje brandt.

[Voor 46% gewijzigd door airwolf83 op 21-11-2020 00:57]

• sohus
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09:28
Was deze al voorbij gekomen:
Leaked) Red Dead Redemption: The Outlaws Collection listing has leaked on Amazon, it includes RDR Remastered and enhanced version of RDR2 featuring a range of visual and technical enhancement including ray tracing and faster loading times
Is dus remastered RDR + Series X|S optimized RDR2

[Voor 27% gewijzigd door sohus op 21-11-2020 17:17]

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:48

Notna

Where are you?®

Kaasje123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:14:
Ik zie trouwens dat de Xbox wederom het onderspit delft tegenover de ps5 als het gaat om dirt 5 en fps en graphics kwaliteit....

Ik begin enorm spijt te krijgen van mijn Xbox series x. Wat een lachertje is de Xbox series x.

Ik mag toch echt hopen dat er een uitleg komt waarom dit telkens is anders doe ik mijn Xbox van de hand zodra de ps5 op voorraad is begin volgend jaar.

Is QR nou uitgezet bij AC: Valhalla? Ik zou toch zweren dat het werkte bij de launch?

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 17:26

shyheim

busta! straight busta!

Kaasje123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:14:
Ik zie trouwens dat de Xbox wederom het onderspit delft tegenover de ps5 als het gaat om dirt 5 en fps en graphics kwaliteit....

Ik begin enorm spijt te krijgen van mijn Xbox series x. Wat een lachertje is de Xbox series x.

Ik mag toch echt hopen dat er een uitleg komt waarom dit telkens is anders doe ik mijn Xbox van de hand zodra de ps5 op voorraad is begin volgend jaar.

Komt wel goed man, zijn launch titles.
Hou de PS5-topic even in de gaten en prijs je gelukkig dat je een XSX hebt. Mijn PS5-‘pre’order komt mid december toe en ben aan ‘t overwegen die aan iemand af te staan omwille van a) coil whine, b) geen full hdmi2.1, c) usb aan de voorkant die amper stroom geeft.
De crashes, spontane game uninstalls en database rebuilds zou ik dan zelfs met de mantel der liefde bedekken, gezien dat met een (nog aan te kondigen) firmware update wel gefixt kan worden.

[Voor 31% gewijzigd door shyheim op 21-11-2020 19:06]

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• Torgo
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16:09
Ik ben voor het eerst even aan het rond kijken naar games die niet op GamePass staan en kwam deze tegen.

Kun je dit in de US store kopen zonder problemen?

Palindrome schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:14:
Blij dat ik nog even wacht met de aanschaf van een nieuwe console met alle bugs.

Ondertussen kijk ik wel graag de digital foundry analyses zoals velen hier ook daar naar uitgekeken hebben maar ik vind het wel verbazend dat de XSX gewoon minder presteert dan wat er beloofd is.

Ik denk dat velen gewoon de prestaties iets hebben overschat door alle het geroep over TFlops en "most powerful console ever" door Microsoft en welke het internet weergalmden.

We hebben Microsoft ook vaak genoeg geprezen over hen transparantie en openheid maar nu lijken ze geen gehoor te geven op het huidige pijnpunt helaas.
:)

• Walkman
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Een belangrijke reden voor mij om voor de Xbox te gaan was ook het feit dat games backwards compatible zijn. Nu had ik vorig weekend een aantal 360 games getest en toen viel het me tegen. Wilde het visualiseren en heb vandaag maar even een wat grotere selectie uit m'n collectie gepakt, maar de hoeveelheid dat compatible is valt me toch wel tegen (linkerrij doet het wel, rechter niet). Uiteraard was ik ook niet van plan om al die games opnieuw te gaan spelen, maar toch is het idee dat je een gedeelte niet kan spelen jammer.

Verder wel heel erg tevreden met m'n Series X in combinatie met Game Pass. Inmiddels al aardig wat uurtjes in Forza Horizon zitten, heb Jedi: The Last Order uitgespeeld en ben afgelopen weekend aan Control, The Crew 2 en Unravel begonnen.

• Xgar
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17:42
Laatste puntje over Dirt dan, John is van DF, Robert is een dev bij codemasters.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Caayn schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:39:
[...]
Als toevoeging hierop (heb dit geloof ik ook al eens op de frontpage onder een nieuwsartikel uitgelegd)

Momenteel zijn twee SDKs in omloop voor Xbox...

Schijnbaar zijn de SDK's ook pas in juni gecertificeerd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Aangepast schema met calibratiesettings voor LG CX en C9.

Steam | Twitch | Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X

ArthurMorgan schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:20:
[...]

op de xbox kan ik wel dingen toevoegen, in de shop in de browser zie ik zo snel niet hoe. Op de xbox was het ook even zoeken trouwens, staat niet echt lekker aangegeven. Maar je moet naar het spel gaan dat je wilt hebben en dan op die knop met die 3 streepjes (geen idee hoe die heet :X ) drukken, dan krijg je de optie.
Vreemd, ik heb gewoon een knop met een hartje met een plusje er in:

Zelfs een pop-up die zegt wat het is als je hem selecteert.

Gamertag: Finraziel42

• shyheim
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 17:26

shyheim

busta! straight busta!

kaasje gaat kunnen slapen vannacht

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• Amaze86
  • Registratie: september 2011
  • Nu online
Beste tv settings voor LG OLED C9/CX tv's

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Multimediaknaller
  • Registratie: december 2013
  • Nu online

Multimediaknaller

Gerard 🚜 Oet Grunn 🐄 🐖 🐓

gise schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:33:
[...]

Menu knopje met die drie streepjes heet het Hamburger menu knopje 😉

Klik hier als u het niet eens bent met de moderatie van dit forum.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 02-08 13:51

Koning-Admiraal

De commandant!

Sinds ik de Xbox Series X heb kan ik niet van de Microsoft website games meteen op mijn Xbox Series X geïnstalleerd krijgen. Iemand enige idee hoe ik dit op los? De Xbox Series X kan ik niet aanklikken.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• doobieters
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:43

Eerste carry case voor de Series S is ook al te bestellen! Wel prijzig.

• Rck010
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19:08
Ook hier even, voor mede-Tweakers die hun XSX in een kast willen plaatsen.
Heb dit vandaag voor m'n PS5 gedaan, ga hetzelfde doen voor m'n XSX zodra ie de kast in gaat.

Rck010 in "[PS5] PlayStation 5"

(Weet dat op de foto een PS5 te zien is, maar gaat zich even om de oplossing, welk merk dan ook)

Edit: in rest-modus zal de fan blijven draaien. Maak je echt gebruik van die modus, dan zou je een andere oplossing moeten verzinnen. Wellicht een schakelaartje ertussen bevestigen ofzo.

[Voor 11% gewijzigd door Rck010 op 24-11-2020 14:38]

• Larentix
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 06-08 17:32
Larentix schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:37:
Even een vraagje tussendoor. Als jullie een BC game opstarten die Auto HDR ondersteunt, zien jullie dan ook het icoontje onder de klok? Ik heb dat namelijk nog niet 1 keer gezien, terwijl games als Gears of War Ultimate Edition en Ori and the Blind Forest Auto HDR voor zover ik weet wel zouden moeten ondersteunen. Auto HDR staat ingeschakeld in de settings en ook mijn tv geeft aan dat HDR ingeschakeld is.

Wat ik vreemd vind: als ik Gears of War Ultimate Edition opstart, zie je kortstondig het launch screen. In eerste instantie is deze echt mooi diep rood. Zodra de tv overschakelt naar HDR, worden de kleuren een stuk fletser en ook in-game lijkt dat zo te blijven. Ik heb mijn tv al diverse malen gekalibreerd via guides op YouTube, Reddit, AVForums etc. maar dat lijkt allemaal niet te helpen. Als ik de kleuren weer op hetzelfde niveau wil krijgen in HDR, moet ik de colorsettings verhogen van de aangeraden 50 naar tenminste 65. Het lijkt me toch niet dat dat hoort? Het gaat overigens om een Samsung KS7000. Ik begin serieus te twijfelen of HDR bij mij wel goed functioneert...
Niemand die mijn vraag over Auto HDR kan beantwoorden? Het gaat dus om dit icoontje:

Ik zie dit dus bij geen enkele game, terwijl het volgens Xbox Support wel zichtbaar zou moeten zijn als Auto HDR actief is:
Once you have the Auto HDR feature enabled, launch any game you wish to play from My games & apps. Once the game has loaded, you can press the Xbox button  to see if the game supports Auto HDR. If it does, you’ll see an Auto HDR badge in the top right corner, under the clock.
Bron (onder tabje 'What is AUto HDR?)

Als jullie dat allemaal wel zien en ik niet, is dat voor mij een extra bevestiging dat er bij mij iets niet goed zit met HDR. Ik denk dat het aan m'n tv ligt omdat ik op de PS4 Pro ook al mijn twijfels heb of HDR wel goed werkt.

XBL / PSN: Larentix

• SunnieNL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 07:20
Ik kan even niet meer vinden van wie de post af kwam dat auto HDR niet getoond werd. Net getest met Geometry Wars en daar komt die netjes in beeld.

Controleer als je het niet krijgt even of je AutoHdr hebt ingeschakeld onder Settings - General - tv and display options - video modes

Signature here?

• MrGizMo
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-09 15:32

Dynamic Backgrounds zijn ook onderweg!

• Springbokkie
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 11-08 16:46
Gaan we trouwens vanavond schieten, scheuren, hacken, slashen, zagen, knallen, verkennen of view points synchronizeren??

GEEN van allen, beste Mede-Tweakers. We gaan vanavond eens lekker ROLLEN! :Y

En dat gaan we doen in Katamari Damacy Reroll :+

Uit sinds vrijdag en is qua gameplay weer eens wat anders :)

Voor diegenen die niet bekend zijn met de Katamari-games: je begint met een kleine bal en door alles op te rollen wordt je bal steeds groter (het sneeuwbaleffect), tot planeten en sterrenstelsels aan toe

Xbox Live: Springbok NL

• kloon
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 12-03 16:36
. Eindelijk!

http://web.mac.com/kl00n

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:00

:-(

Speel hem zelf op de PS, dus dat zal wel nóg langer wachten zijn. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Palindrome
  • Registratie: september 2020
  • Nu online
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:52:
Wacht even, meerdere configs als in resolution mode en framerate voor WDL, of dat niet?
is wat lastig uitleggen maar het wordt wel uitgelegd in het DF filmpje.

In de pc versie kan je ook de config bestanden vinden voor de grafische settings voor elke console.

• Farabi
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
Phydomir schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:10:
[...]

Je moet gewoon de cross gen versie kopen. Makkelijkst te herkennen aan de prijs die 1 euro hoger is en het Series X logo recht bovenin op de voorkant.
hier staat geen smart delivery rechtsboven? bij andere spellen wel als het goed is. is dit gewoon goed voor mijn series x? @heypnt

• Guerilla
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 09-09 10:29
Hamazaki schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:20:
[...]

ik zie dat alle kaften het zelfde zijn? verloopt de upgrade alleen via internet? en niet via disc? @Guerilla
Dat weet ik niet helaas. Volgens mij zou dat wel gewoon moeten om via disc te upgraden.

De boxart moet er zo uitzien.

[Voor 8% gewijzigd door Guerilla op 26-11-2020 19:24]

Seagate Storage Expansion Card geinstalleerd.
Zouden games daar vanaf nu sneller laden dan vanaf de interne storage ?
(Aangezien op de interne ssd ook het OS staat en de opnames opgeslagen worden)

[Voor 49% gewijzigd door justifire op 26-11-2020 20:23]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• KevinNolan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 19-09 03:36
Lekker thuis komen van het werk .

Als de vrouw klaar is met thuis werken maar even een USB klaar maken voor een recovery

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 30-01 12:21
Voor de mensen die een verotte hdmi 2.1 versterker hebben (denon / yamaha / marantz) en het beeld willen/moeten splitten: https://www.hdtvsupply.com/8k-1x8-hdmi-splitter.html komt in januari (waarom kan microsoft niet de video output aanpassen naar uncompressed |:( )

[Voor 63% gewijzigd door quorumz op 27-11-2020 19:33]

• SunnieNL
Thrace Grumble schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:06:
[...]

Thanks! De remake (UE) op Gamepass. Ik speel het, wil de hele serie van t begin af aan spelen. Verbazingwekkend goed nog, ook qua graphics.
Ff gecontroleerd. Bij de x360 versie van GoW krijg ik geen autohdr, maar bij de ultimate remake wel. Nou draai ik wel de alpha insiders built, dus mogelijk maakt dat nog een verschil.

Signature here?

Wat was dat ook al weer met Xbox en egels? 🤔

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Customisation begint ook op de Xbox Series X zo mondjes maat plaats te vinden. Vind het goed gelukt.

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18:53

Yonix

Gamertag: Yonix360

Gears 5 is toch wel érg fijn op de XSX in 4K/60FPS. :9~

Living the life: 4K boven en 4K beneden. BAM! 8)

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• sohus
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 09:28
msnguy schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:19:
Ik heb vandaag mijn Xbox Series S binnen gekregen en ik ben er wel blij mee. Ik heb hem vooral gekocht als "Game Pass console" en ik heb op de bekende manier 3 jaar Game Pass Ultimate voor relatief weinig geld gescoord. Dit werkt ook prima, maar ik bots echt enorm tegen de lay-out van Microsoft. Veel functies op de PS4/Switch/Steam kan ik niet terugvinden in de Xbox Series S.

- Waar kan ik al mijn aankopen zien? Dus niet de Game Pass games die ik kan spelen, maar de games die ik via Xbox Live Gold heb geclaimd en die ik eventueel los heb gekocht? Ik zie alleen mijn geïnstalleerde games in het overzicht en ik kan geen kopje vinden in de store die dit laat zien?
- Ik wil hem ook graag gaan gebruiken met Retroarch. Ik heb al netjes een developer account gekocht bij Microsoft maar ik twijfel over het overschakelen. Raak je daarmee de software-garantie kwijt?
- Ik wil er graag een externe 2,5" HDD op aansluiten voor voornamelijk Retroarch. Kun je daar zowel ROMs van Retroarch op zetten en X360/Xone games erop zetten of blokkeert developer mode de HDD voor de gaming mode?
Je moet deze tab hebben via de Xbox Knop en dan Full Library:

Je kan dan per dienst/subscription/type zien welke games er onder vallen.

Heb het screenshot bij een streamer uit zijn video geknipt.

• Torgo
  • Registratie: oktober 2003
Zijn er nog Diablo III spelers onder ons die ook op de XSX spelen? Ik ben opnieuw begonnen (non-seasonal) en sinds gisteren de set https://diablo.fandom.com...erade_of_Burning_Carnival dus weer een flinke sprong gemaakt in mijn gear.

Wie vindt het leuk om af en toe samen (g)rifts te doen of iets anders? Ben nog vrij nieuw in de end game 🙂.

Ik krijg ook veel legendary drops als kados voor anderen 🙂.

Game tag: Torgo NL

[Voor 27% gewijzigd door Torgo op 29-11-2020 12:47]

Control naar Game Pass zo lijkt het.

[Voor 9% gewijzigd door Wom op 29-11-2020 18:20]

• Vagax
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:06

Vagax

Hehe hahaha

Teaser time

Wat zou het zijn? Lees vooral dat het misschien Control kan zijn

Beter twee in de hand, dan schijten op een natte krant

• MuVo
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 18:23
Wat zijn jullie ervaringen met Plex op de XsX?

Ik heb Plex output van de XsX vergeleken met de Apple TV 4K:
Plex & Apple TV & Denon:
Plex & Xbox Series X & Denon:

Alles wordt afgespeeld op een Samsung KS7000 uit 2016 en een Denon X2500H. Bron is een MKV file van 72,9GB met een bitrate van 81305 kbps .

Ik heb het idee dat Apple HDR niet per bron bestand aanzet, maar altijd heeft aanstaan (terwijl de opties resolutie etc passend maken aanstaat). Plex op de XsX lijkt correct naar de bron te kijken of HDR heeft of niet.

Daarnaast geeft de Apple TV niet correct door welke geluid opstelling gebruikt wordt. Ik heb 5.1.2, maar Apple stuurt 7.1. De Xbox Series X past het beter aan.

Op de Apple TV werkt alleen Direct Play. Op de Xbox Series X werkt alleen Direct Stream, met Direct Play genereerd Plex een error op de XsX. De Xbox hapert in het begin, maar na een pauze-start actie is het vloeiend.

Kan iemand mij uitleggen waarom de Xbox Series X correct RGB stuurt en 10bits en waarom de Apple TV YCbCr stuurt met 12 bits? Mijn tv is 10 bits. Klopt het dat RGB beter is dan YCbCr?

Het is allemaal wat vluchtig getest, maar ik heb het idee dat de Xbox Series X de kleuren beter weergeeft en het geluid in de juiste indeling laat horen.

[Voor 35% gewijzigd door MuVo op 30-11-2020 14:03]

ariekanari schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:41:
Ik hoop dat het gerucht klopt dat Forza Motorsport in (het eerste kwartaal van) 2021 verschijnt. Een tweede gerucht dat gaat is dat Forza Horizon 5 voor Forza Motorsport zal worden uitgebracht.

Ah, dan kan ik even de befaamde FH5 lek plaatsen. O-)

offtopic:
Dit was een beetje een meme op de Horizon fora, want dit plaatje gaat al heel lang rond. Is voor zover ik weet niet echt.

[Voor 8% gewijzigd door Wom op 30-11-2020 14:46]

• 1993jjohan
  • Laatst online: 19:25

Ik zit in de kost in Zeeland. Eens uitgebreid de tijd om te gamen. Heb nu toch niks beters te doen.

Daar zit je dan met je 4k beest... Op een 29 inch 720p scherm....
Dit is toch wel erg beroerd vergeleken met mijn 65 inch thuis. Had toch een beetje gehoopt dat ze hier minimaal een 32 inch full hd hadden hangen.

• SunnieNL

Signature here?

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
Kwam er gister bij toeval achter de de XSX niet alleen helemaal klaar is voor de toekomst, maar ook voor het verleden.

Microsoft heeft het nog niet bekend gemaakt, maar ik verwacht uiteraard een snelle aankondiging. Inclusief de langverwachte bijbehorende VGA-monitor om optimaal gebruik te maken van deze resolutie :+

Xbox | iRacing
Even the dark has a silver lining

• PepieNL
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 13:54
Flight Simulator staat in mn Xbox app !!
..zou het??

[Voor 87% gewijzigd door PepieNL op 01-12-2020 09:46]

Age of Empires 3: Definitive Edition en Flight Simulator zijn kort in de app beschikbaar geweest. Inmiddels zijn de links weer weg. Ik verwacht hier geen snelle release van eerlijk gezegd.

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:34
En gamepass blijft maar geven en geven.

https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=true

Bizar hoeveel value for money je krijgt.

[Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-12-2020 20:37]

Gamertag: VAS taijyn

• MissMe NL
  • Registratie: juli 2007

Na de nieuwe update van de xsx kan ik borderlands 3 niet meer normaal opstarten. Krijg eerst deze foutmelding en dan crashed hij. Voor de console update geen problemen.

Acties:
  • +4Henk 'm!
  • Pinned

• Marsman83
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:33
Mocht er nog iemand een 5meter ultra high speed HDMI kabels zoeken, ik heb mijn Zeskit kabels binnen en werken perfect op 4K120 en HDR.
Dit zijn ook een van de weinige gecertificeerde HDMI kabels voor 4K120/8K60.

De vorige van Roline kwamen niet verder dan 4K60 en HDR, die heb ik gelukkig nog terug kunnen sturen.

[Voor 11% gewijzigd door Marsman83 op 01-12-2020 22:27]

• Yonix

Yonix

Gandalf68 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 21:27:
pfff 240 euro voor een 1 TB uitbreiding vindt ik aardig aan de prijs, ongeacht of het nu voor Sony of Microsoft zou zijn.. dat is de helft van je console.....

Whoops ... :X :9

Intel Core i9-10900KF | Asus Maximus XII Hero | Asus TUF Gaming RTX 3090 | Corsair LPX (32GB) | Samsung 850 EVO (500GB) - 860 EVO/QVO (1TB/1TB) - 970 EVO (1TB) | Acer Predator X27P | be quiet! Dark Base 700 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5

• kuka
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16-09 12:30
Ik heb Mortal Kombat 11 Ultimate onlangs aangeschaft. Weet iemand hoe ik kan zien of onderstaande packs die inclusief zijn geinstalleerd zijn?

The Kombat Pack 1
MK11 : Aftermath Expansion
The Kombat Pack 2

Als ik kijk bij de game uitbreidingen zie ik ze niet staan en als ik kijk in de store zie ik ze wel maar moet ik ze kopen. Ze behoren bij deze editie inclusief te zijn...

Xbox Series X "The Tower Of Power"

• Sjalabert
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:02
Ananas_NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:25:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, ik kom tot max 250 terwijl ik een 1000 mb lijn van tmobile thuis heb. Ondertussen upnp open gezet in mijn modem maar de xbox blijft aangeven dat dit niet zo is.
Zie hier :

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• Menno1971
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 16-07 17:37
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, ik kom tot max 250 terwijl ik een 1000 mb lijn van tmobile thuis heb. Ondertussen upnp open gezet in mijn modem maar de xbox blijft aangeven dat dit niet zo is.

Ik moet wel zeggen dat ik geen standaard router heb, zelf bouw pc engine boardje met pfsense erop.

• Kadardar
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-09 21:09

Kadardar

twitch: Kadar_69

[...]

Ik haal hier rond de 800 Mbps (uitschieters naar 850) op een 1000 glasvezel lijn van KPN. Beetje wel het max wat ik kan halen tevens ook volgens speedtest's

XSX staat direct op het modem.

[Voor 25% gewijzigd door Kadardar op 02-12-2020 14:47]

[FF14 - Kadardar Dragonworld @ Ragnarok] [Systeem: MSI MPG X570 Gaming Pro Carbon WiFi | Ryzen 7 5700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

• menzo
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 19:25
Ik heb vandaag voor het eerst iets wat niet helemaal goed gaat. Op 4k 120Hz heb ik deze artifacts rechts in beeld met mijn LG B9 OLED. Als ik terug ga naar 60Hz is alles weer normaal. Hebben jullie dit ook een keer gehad?

• MrGizMo

Ok. dit is nieuw :?

• maversne
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 02-01 22:52
Rivanov schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:51:
Ik heb 500Mbit van Ziggo en download as we speak FIFA 21 met 460Mbps. ;)
Ik heb jou trouwens al die jaren nog steeds op mijn lijst staan. Via xboxworld toen des tijds

Mijn naam is xPromiSSe NLx op xbox

PC Specification

• miremi
  • Laatst online: 17-09 21:15
Mijn Xbox series x van 10 november is kapot en zal vandaag naar Microsoft verduurd moeten worden.
Opeens scherm verkleurd en sindsdien elk spel die opstart begon "graphics artifact" vertonen en na een minuut reboot van xbox. In dashboard geen probleem, alleen met games.
Reset van xbox ook niet geholpen

Het doet me denken aan verleden toen gpu van mijn videokaart losliet en ik zelfde artifacts zag

Heeft iemand anders zelfde probleem? Ik zie andere mensen op ms forums met zelfde probleem

• kesj
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 07:21
Rivanov schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:58:
[...]

Je moet de 10 uur trial gewoon downloaden via de Store. Dit loopt niet via Game Pass.

Gewoon de game opzoeken in de Store en dan zie je op de pagina een knop Free Trial via EA Play.

@Phusebox Klopt, maar de update is er nu dus al. ;)
Dank. Had daar vijf opties voor de game. Degene zonder prijs had een optie voor de Ea play trial. Alleen krijg ik daar onderstaande error:

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Hoe kan de grote van Fifa 21 Xbox Series X versie die ik via de app store gedownload heb maar 271 mb groot zijn terwijl de persoon hierboven aangeeft dat dit 35gb betreft?

• Yonix

Yonix

BAM! 8)

Aangezien Cyberpunk de 60fps al niet haalt in quality mode, heeft het denk ik weinig nut om te wachten op de update van volgend jaar.
Want wat krijgen we dan ? 4K raytraced @ 20-30fps ?

• maversne
PepieNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 06:25:
[...]

Freesync (op TV) is niet hetzelfde als Hdmi VRR (op je console).
Dus freesync zowiezo uitzetten op je tv.

Maar wil je hulp zou ik zowiezo even wat duidelijker zijn en delen welk tv je hebt.
Ondersteund deze wel VRR?
Heeft deze Hdmi 2.1? Want heb je bv 2.0 heb je aanzienlijk minder bandbreedte.
Wat zijn de andere settings van je die bandbreedte snoepen (4k/120hz/HDR bv)

Je noemt zelf 'invoer signaal extra' op je Samsung.
Ik heb geen Samsung in huis maar een simpele Google search gaf mij aan dat dit inhoudt dat je daarmee HDR10+ enabled.
Uitzetten dus, de Xbox ondersteund HDR10 en Dolby Vision, geen HDR10+.
Ik heb de Samsung RU8000 55 inch tv. Bij invoer signaal staat het aan maar kan dat niet uitzetten ofzo. Het is grijs maar staat wel aangevinkt. Mijn tv heeft alleen hdmi 2.0. Als ik de freesync uitzet op me tv gaat de vrr op de console ook naar niet beschikbaar. Het is allebei aan of allebei uit. Mijn xbox staat op 4k 60hz. Ik heb gamemode aanstaan maar moet dat wel? Klinkt misschien raar maar last dat bij sommige het op dynamisch beeld modus beter gaat

[Voor 25% gewijzigd door maversne op 04-12-2020 08:07]

PC Specification

• maversne
PepieNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:53:
[...]

Dit TV heeft inderdaad de mogelijkheid om 4k/60hz te doen met VRR aan.
Gamemode is wel nodig hiervoor, maar dat heb je dus al goed staan. PCmodus is ook een optie (mits ondersteund).
Toch lees ik vrij veel gemopper over de 2019 samsung TVs, juist over de gebruikte VRR standaard.
Ik zou het niet weten wat te doen in jouw geval.
Heb je de nieuwste firmware van sumsung?

Gebruik je de HDMI kabel die bij je xbox series zat ?
Geen reciever tussen xbox en tv ?
Kijk deze tweet over de firmware. Ik heb de 1372 firmware. Maar er is een nieuwe de 1372.2 gemaakt voor xbox launch. Ik heb al via de tv gekeken voor update maar de tv geeft aan geen update. Wat nu? Ik wil die update

https://twitter.com/jronald/status/1325912206597222400?s=19

Kijk deze foto. Mijn tv staat er bij. Maar ik krijg die update niet. Deze update moet ik dus hebben voor mijn xbox

[Voor 22% gewijzigd door maversne op 04-12-2020 09:00]

PC Specification

• JDL15
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:28
Ik zag gewoon gisteren dat the medium was toegevoegd aan gamepass:

Nice one, dat wist ik zelf niet! Echt zo'n game waarvan ik hem niet zou kopen maar toch zou willen spelen, wat een luxe!

• maversne
Deltos schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 01:42:
[...]

Yep, updaten. En na update tv 5 tot 10 minuten stanby/uitzetten.

[...]

Als het goed is maakt 0 t/m 10 niets uit bij hdr, bij sdr zou het kunnen helpen bij eventuele aliasing. Ik heb het gewoon op 0 staan in iedere situatie.
Waarom freesync aan? Gewoon VRR aan via de xbox en klaar. Tenzij freesync beter werkt momenteel? Freesync zorgt er iig voor dat dolby vision niet werkt. (Geen probleem voor nu)
Als ik de freesync uitzet op me tv kan ik de vvr ook niet meer aanzetten op de xbox. Is er een manier om dat wel te doen?

Ondersteund fifa21 op next gen wel vrr? Als ik nu freesync aanlaat en vrr uitzet? Andersom kan niet volgens mij. Freesync uit maar vrr aan op de xbox. Als jij weet hoe wel. Graag laten weten

Zo ziet het eruit als ik freesync uitzet op de tv. Andersom kan het wel. VRR uitzetten en freesync aanlaten.

[Voor 34% gewijzigd door maversne op 05-12-2020 05:56]

PC Specification

Grote update voor The Falconeer is online. Fast Travel is toegevoegd, wat wel de belangrijkste is denk ik.

• MrGizMo

Over dit was toch ook een hele discussie hier?

• 038Robijno
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:45
linksquest schreef op zondag 6 december 2020 @ 07:46:
[...]

Heeft hij genoeg ruimte om lucht aan te zuigen en af te voeren? Misschien dat hij te warm word en uit veiligheid op save springt en daarom uit gaat.
Hij staat wel in een open kast, dacht dat hij genoeg ruimte had om lucht weg te blazen (word wel warm in de kast), maar moet dus ook koele lucht aanzuigen?

• KevinNolan
  • Laatst online: 19-09 03:36
devilsnight schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:20:
[...]

Is dat de noise gate optie? Ik heb hem eens aangezet nu.

Ik heb mic monitor zachter gezet en toen was het weg. Verder heb ik nog niks geprobeerd met de headset. Maar de melding dat ik geluid aan het maken was komt niet meer naar voren

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Ik heb nu de Home Xbox ingesteld + een nieuw account aangemaakt voor de kinderen. Maar:

No luck

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 19:23
GT-R schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:54:
[...]

Stond er toen ook op die Game Pass-website dat je 3 maanden voor 1 euro om kon zetten? Zie nergens iets van die 1:1 conversie.
Even snel Googlen gaf me dit. Lijkt dus nog gewoon te bestaan 🙂

EDIT: ik lees nu pas goed wat er staat. Hmmmm... Heb eigenlijk geen idee meer wat er 'vroeger' stond.

[Voor 7% gewijzigd door Rossi46 op 08-12-2020 21:16]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• PepieNL
Uncompressed (12MB) cyberpunk screens, quality vs performance
Bron:
https://onedrive.live.com...2087&cid=8541B47418503BE2

[Voor 18% gewijzigd door PepieNL op 09-12-2020 14:29]

Starts Cyberpunk -> Plays character creator ... _O-

18+ Screens onder de spoilers >:)
spoiler:

Iemand moest de meme maken :P

justifire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:54:
Starts Cyberpunk -> Plays character creator ... _O-

18+ Screens onder de spoilers >:)

Iemand moest de meme maken :P
spoiler:

• Rck010
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 19:08
Finraziel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 06:56:
[...]

Dat is helemaal niet bekend en ook niet normaal. De fan hoort gewoon uit te gaan na een tijdje als hij niks aan het downloaden/installeren is. Als jouw fan echt 24/7 blijft draaien dan zou ik de Xbox eens volledig opnieuw opstarten en kijken wat hij dan doet. Geef hem wel echt even de tijd, kom bv na een half uur nog eens kijken of de fan nog draait (en uiteraard niet als je van alles aan het downloaden bent).
Blijkbaar wel degelijk normaal gedrag volgens deze Microsoft employee:

Nja, ik zie wel wat ik doe.. Momenteel in mijn use case nog niet echt voordeel gehad van Instant-on.

Edit: Ik hoor ‘m verder ook niet ofzo, fluisterstil. Maar voel het wel als ik m’n hand erboven op leg.

[Voor 5% gewijzigd door Rck010 op 10-12-2020 07:41]

• PepieNL
Stef87 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:44:
(Tzt ook eens kijken of andere +\-33jarigen hier te vinden zijn die nog eens spelletjes spelen..)
Ik moest lachen..
Er is zelfs een heuse oldtimer app groep hier 😁

Overigens even heel wat anders, CDPR pampert zijn klanten wel weer lekker met de hardcopies hoor.
Tientje goedkoper dan digital en doosje vol met goodies!
💪🏼💪🏼💪🏼

• Vecodo
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 15-08 15:09

Boehoe :'( ! Er is wat mis met mijn xbox. Deze gaat dus terug en hopelijk kunnen zij het maken of krijg ik een nieuwe.

• linksquest
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 06:27

linksquest

Game On!!!

Hamazaki schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:58:
[...]

is dat gratis? ik heb het spel niet via game-pass.
DLC moet helaas apart gekocht worden, kon alleen de US prijs vanuit het werk even vinden, bepaalde dingen afgeblokt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Er stond vandaag een rit gepland naar Emmeloord om even bij de oma van mijn vriendin op visite te gaan, toen opeens de telefoon ging. En mijn vader belde met de mededeling dat er een tussenstop was in de route, die mijn vriendin al stiekem had ingevoerd op Google Maps. Ze hadden met elkaar geregeld dat ik in Almere een Xbox Series X alvast kon ophalen voor mijn 30ste verjaardag in Januari 8)7 _/-\o_ *O* oOo

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• PepieNL
poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:36:
[...]

De PS5 heeft (nog) geen Quality 30 fps mode, met meer NPCs enzo.. enkel performance.
Ik kreeg de indruk van DF dat de performance mode op de X ook meer npc's heeft hoor..
Dit punt bedoel ik, sorry voor de foto heb ff haast 🤣

Maakt ook ff weinig uit in deze staat mijns inziens, er is nog zoveel werk voor CDPR momenteel.
Alles kan nog veranderen.
En dan volgend jaar de grote update nog..

[Voor 31% gewijzigd door PepieNL op 12-12-2020 18:52]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Xgar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:19:
[...]

Volgens mij was bij mij de controller die erbij zat al gepaired. Anyway hoop dat je geen doa hebt. :(:)
Reageert die ook niet op

[Voor 43% gewijzigd door G_Dragon op 12-12-2020 20:34]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Als die nu niet goed aankomt weet ik het ook niet meer..

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Martinspire

Hij gaat morgen op de post met ups, breng hem naar zo'n afgeefpunt. Maar dit zegt bol.com nog

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
tuinïnen schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:02:
[...]

Mag ik het iets te toevallig vinden? Twee Series X en dan net degene die weggaat is een DoA, het kan natuurlijk maar de kans is wat groter dat het anders zit. Doos ziet er ook niet uit alsof die net door de bezorger is geleverd ;)

Maar in ieder geval heel erg veel pech, hopelijk heb je snel een vervanger.

• maversne
PepieNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:52:
[...]

Ik kan me nog wat posts voor de geest halen dat je issues had met VRR, knipperende voetbalvelden in Fifa.
We hebben over die 2018/2019 Samsung tv's genoeg problemen naar voren zien komen icm een XSX of PS5 om te kunnen concluderen dat Samsung zijn zaakjes niet op orde heeft.
Problemen op hoge refresh rates, VRR wat stiekem geen VRR is etc.

Toen gaf je ineens aan dat je Samsung tv op een oudere fw zat maar je niet wist hoe handmatig te updaten.
Ook daar hebben we je hier in dit topic mee geholpen en toen was het ineens stil, en nu duik je weer op met exact hetzelfde probleem en nu gooi je het op HDR.

Als je hulp zoekt via een forum en mensen besluiten jou te helpen om het uit te pluizen voor je is het vrij normaal dat je op z'n minst ff laat weten of die oplossingen geholpen hebben of niet.
Heb je die fw nou geïnstalleerd of niet??

[...]

Als je nu nog niet doorhebt dat je TV niet geschikt is en je besodemieterd wordt door Samsung weet ik het ook niet.
De nieuwe firmware stond er dus al op. Was dus automatisch al geupdate schijnbaar. Denk dat je gelijk hebt. Tv is gewoon niet goed voor dit. Das lekker dan 😢😢. Tv nog geen jaar oud

Dit staat op Eurogamer over mijn tv bij beste tvs voor de nieuwe xbox. Waarom werkt het bij mij dan niet. Is er een specifieke HDMI port die ik moet gebruiken? Hij zit bij mij op de HDMI 2 port

[Voor 27% gewijzigd door maversne op 13-12-2020 17:32]

PC Specification

• Thalaron
  • Laatst online: 18:08
@maversne er staat een vergelijkingssite video op YouTube door HDTVTest waardoor ik mijn bestemming van een Nanocell heb geannuleerd en een QLED heb gehaald. Conclusie van de video in 1 foto;

Ikzelf heb een Q80T waar ik vooralsnog zeer tevreden over ben

X-Box ID; Narada1985 - PV installatie; 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / 125° Zuid-Oost / dakhelling 45°

• kuka
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16-09 12:30
DeadPhoenix86 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 01:07:
[...]

De laatste patch heeft voor problemen gezorgd waardoor sommige DLC niet meer werken in game. Ik heb hier een aantal dagen geleden een email gestuurd naar hun support. En bericht gekregen dat er een patch onderweg is.
Heb je nog nieuwe info? Ik zag van de week een update en dacht gefixt maar helaas. MK 11 Ultimate er gisteren afgegooid en er volledig opnieuw op gezet maar onderstaande DLC’s mis ik nog steeds ;w

The Kombat Pack 1
MK11 : Aftermath Expansion
The Kombat Pack 2

Xbox Series X "The Tower Of Power"

Was weer een flinke tijd geleden dat ik FH4 had gespeeld. Dat blijft toch ook echt een enorm goeie game hoor. Lastig te bedenken wat je nog meer in een racegame zou willen zien.

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 20-09 20:09

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

blueline schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:13:
[...]

Ook getest maar helaas dezelfde uitkomst. Ook nog geen oplossing gevonden.
De enige oplossing is dat Microsoft de Xbox app update in de App Store. Hier werkt het ook niet, maar dat ligt niet aan iOS.

EDIT: XBox is hier net geupdate. Volgens de changelog: Aangepaste afbeeldingen mogelijk in de chat... Okee dan....

En voor wie nog even de gangster wil uithangen, of zo af en toe voor B.A Baracus, Ice-T, Snoop Dogg of Flavor Flav door het leven wil gaan: https://gear.xbox.com/collections/all-products?page=2

[Voor 69% gewijzigd door MRE-Inc op 15-12-2020 15:46]

XBL: MRE Inc

• SunnieNL
Mmmm.. wat is dit nou weer voor onzin. Volgens mij staat het er verkeerd en heeft Pathé geen zin meer om de UWP app te onderhouden voor de xbox. Kan mij niet voorstellen dat Microsoft de apps niet meer ondersteund.

Signature here?

• Tongpo84
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:46
Weet iemand de oplossing voor het random verschijnen van een zwarte balk met daarin info betreft de ingang en resolutie icm een Marantz versterker?

De balk verschijnt enkele seconden en verdwijnt weer en komt weer te voorschijn etc. De balk verschijnt alleen bij Optimized voor Series X games (FH4, Cold War). Speel ik bijvoorbeeld CB2077 dan komt er geen balk. HDMI Sec is uitgezet op de XSX en de tv is up to date (auto-update). Onlangs factory default van de tv maar dat lost het niet op. De enigste oplossing is de versterker uitzetten en dan verschijnt het niet meer maar dan ben ik het surround verhaal kwijt..
Aansluit volgorde:
Sony kd49XG9005–MarantzNR1609–XSX

COD

FH4

Mando Disney +(Dolby Vision)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
https://tweakers.net/i/qdLIAbfYQIEqg063u9Y4-z5pnEI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/b3GJHBnrqPVzoW5niOVhRtEM.png?f=user_large
Hopelijk word die vandaag verzonden :o :o :o

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:34

Ook vet :D Helaas wel alleen maar US uiteraard...

https://twitter.com/Xbox/status/1339601325928009730?s=20

[Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-12-2020 17:37]

Gamertag: VAS taijyn

8)

• JackAvery
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:04
Om even aan schaamteloze zelfpromotie te doen: ik heb recent een stukje geschreven over de verkoopscijfers van de Series X|S met wat verdere context. Ook bespreek ik kort de invloed van het scalping fenomeen met data uit de USA en uit Nederland en België. Omdat het iets te lang was voor een forumpost, heb ik het even in een Tweakblog gegoten. Als dit soort data je interesseert mogen jullie altijd een kijkje komen nemen:

Xbox Series X|S lancering na één maand

Als je geen zin hebt om te lezen en gewoon de launchcijfers wilt weten, hier is één van de grafiekjes uit het stuk:

Vanmiddag de Gears 5 DLC uitgespeeld. Erg mee vermaakt, zat echt uitstekend in elkaar. Wat blijft hangen is wel het level design. Erg fraai met momenten, ondanks de niet typische setting voor Gears of War. Als Gears fan kan ik hem zeker aanraden.

Pagina: 1 2 3 ... 8

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee