Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zat naar dit systeem van azerty te kijken.

Pagina: 1
Acties:
  • 332 views

Vraag

• Beradon-nl
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Goede avond allenmaal!
Ik ben al een tijdje aan het nadenken om een nieuwe pc te kopen. De laatste pc die ik gekocht heb is 9 jaar geleden en na wat kleine upgrades onderweg begint hij nu echt op te raken. Nou heb ik zelf niet echt kennis om hem zelf te bouwen dus zat ik bij wat preset computers te kijken op azerty.
Daar had ik dit systeem op het oog. Ten eerste valt dit systeem binnen mijn budget. Ten tweede is dit ook een van de weinige manieren om een pc te krijgen met een 3080 rtx zonder dat je maanden moet wachten. Nou kreeg ik wel als tip mee om misschien even te wachten op de nieuwe zen 3 kaarten die volgende week uitkomen.

Wat is jullie mening over dit systeem?
https://azerty.nl/4341655

Uiteindelijk heb ik een max budget van 4000 en wil daar ook nog een 4k scherm bij halen.

Alle reacties

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De vraag is hoeveel je er voor over hebt om snel een 3080 te kopen. Dit systeem is erg duur, configureer eens een vergelijkbaar systeem in de pricewatch.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19
Waarvoor ga je het systeem gebruiken? Voor 4K gaming doet een processor van 150 euro niet veel onder dan deze 10850k van 450 euro. Je gooit direct 1000 euro weg naar mijn mening met zo'n systeem als het enkel om gamen gaat.

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Beradon-nl schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 22:51:
Goede avond allenmaal!
Ik ben al een tijdje aan het nadenken om een nieuwe pc te kopen. De laatste pc die ik gekocht heb is 9 jaar geleden en na wat kleine upgrades onderweg begint hij nu echt op te raken. Nou heb ik zelf niet echt kennis om hem zelf te bouwen dus zat ik bij wat preset computers te kijken op azerty.
Daar had ik dit systeem op het oog. Ten eerste valt dit systeem binnen mijn budget. Ten tweede is dit ook een van de weinige manieren om een pc te krijgen met een 3080 rtx zonder dat je maanden moet wachten. Nou kreeg ik wel als tip mee om misschien even te wachten op de nieuwe zen 3 kaarten die volgende week uitkomen.

Wat is jullie mening over dit systeem?
https://azerty.nl/4341655

Uiteindelijk heb ik een max budget van 4000 en wil daar ook nog een 4k scherm bij halen.
me handen jeuken als ik hoor dat je voor 4000 een kant en klaar systeem bouwen wilt, man doe je zelf een lang stel met hulp van mensen hier een systeem samen en je bespaard een hoop centen en je hebt betere componenten.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:06

br00ky

Moderator Harde Waren
Kijk eens in DAA beleid en Voorbeeldtopic Desktopaankoopadvies wat de bedoeling is met een aankooptopic want hier gaat een hoop mis.

Dit topic is gesloten.