Hoi hoi!
Mijn Collega wilt de stap maken naar PC game en begint dus blanco. Ze is heel fanatiek met het aanschaffen en heeft dus stiekem al een 1440p scherm aangeschaft
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games op zo hoog mogelijk settings op 1440p spelen zoals, Planet Zoo, Planet Coaster, Dreamfall chapters, Sims 4, Cities:Skylines en weet ik veel nog meer en een beetje toekomst gericht
Wat mag het systeem gaan kosten?
700,- zonder GPU(denk ik) geen harde grens, ze heeft een 2e hands 2080 super op het oog dus dat bedrag alvast eraf gehaald(400-500,-)
Als jullie een andere nieuwe GPU aanraden, opties zijn welkom.
En dachten om kosten te drukken en haar er ook nog wat van te leren is het idee om hem samen in elkaar te zetten, heb zelf nog wel ergens een Windows rondslingeren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ze heeft dus al een muis en een toetsenbord.
Verder heeft ze dus al een scherm besteld:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dat maakt niet heel erg uit, zolang het maar zonder problemen doet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te fel qua kleuren omdat hij in de woonkamer komt te staan, al hoeft hij ook niet te saai te zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ze wilt niet echt meer wachten met bestellen en voor mij is het al even een tijd geleden ik een pc heb samengesteld dus mijn vraag is; Zijn dit goede keuzes en zal dit werken? of hebben jullie nog advies/aanraders? of ben ik wat vergeten?
Bedankt alvast!
Mijn Collega wilt de stap maken naar PC game en begint dus blanco. Ze is heel fanatiek met het aanschaffen en heeft dus stiekem al een 1440p scherm aangeschaft
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games op zo hoog mogelijk settings op 1440p spelen zoals, Planet Zoo, Planet Coaster, Dreamfall chapters, Sims 4, Cities:Skylines en weet ik veel nog meer en een beetje toekomst gericht
Wat mag het systeem gaan kosten?
700,- zonder GPU(denk ik) geen harde grens, ze heeft een 2e hands 2080 super op het oog dus dat bedrag alvast eraf gehaald(400-500,-)
Als jullie een andere nieuwe GPU aanraden, opties zijn welkom.
En dachten om kosten te drukken en haar er ook nog wat van te leren is het idee om hem samen in elkaar te zetten, heb zelf nog wel ergens een Windows rondslingeren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ze heeft dus al een muis en een toetsenbord.
Verder heeft ze dus al een scherm besteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | Asus TUF Gaming VG27AQ Zwart | € 439,- | € 439,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 439,- | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0) | € 98,91 | € 98,91 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 98,29 | € 98,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 582,- | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dat maakt niet heel erg uit, zolang het maar zonder problemen doet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te fel qua kleuren omdat hij in de woonkamer komt te staan, al hoeft hij ook niet te saai te zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ze wilt niet echt meer wachten met bestellen en voor mij is het al even een tijd geleden ik een pc heb samengesteld dus mijn vraag is; Zijn dit goede keuzes en zal dit werken? of hebben jullie nog advies/aanraders? of ben ik wat vergeten?
Bedankt alvast!
Xbox id: DHV Whitebird