Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eerste 1440p Game pc bouwen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wazzaahhh
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-11 18:54
Hoi hoi!

Mijn Collega wilt de stap maken naar PC game en begint dus blanco. Ze is heel fanatiek met het aanschaffen en heeft dus stiekem al een 1440p scherm aangeschaft :P

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games op zo hoog mogelijk settings op 1440p spelen zoals, Planet Zoo, Planet Coaster, Dreamfall chapters, Sims 4, Cities:Skylines en weet ik veel nog meer en een beetje toekomst gericht

Wat mag het systeem gaan kosten?
700,- zonder GPU(denk ik) geen harde grens, ze heeft een 2e hands 2080 super op het oog dus dat bedrag alvast eraf gehaald(400-500,-)
Als jullie een andere nieuwe GPU aanraden, opties zijn welkom.
En dachten om kosten te drukken en haar er ook nog wat van te leren is het idee om hem samen in elkaar te zetten, heb zelf nog wel ergens een Windows rondslingeren.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ze heeft dus al een muis en een toetsenbord.
Verder heeft ze dus al een scherm besteld:
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1MonitorenAsus TUF Gaming VG27AQ Zwart€ 439,-€ 439,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 439,-

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed€ 169,-€ 169,-
1MoederbordenGigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0)€ 98,91€ 98,91
1BehuizingenFractal Design Meshify C€ 78,90€ 78,90
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS€ 50,90€ 50,90
1VoedingenCooler Master MWE Gold 650 Full Modular€ 86,-€ 86,-
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 98,29€ 98,29
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 582,-

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dat maakt niet heel erg uit, zolang het maar zonder problemen doet.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te fel qua kleuren omdat hij in de woonkamer komt te staan, al hoeft hij ook niet te saai te zijn.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Ze wilt niet echt meer wachten met bestellen en voor mij is het al even een tijd geleden ik een pc heb samengesteld dus mijn vraag is; Zijn dit goede keuzes en zal dit werken? of hebben jullie nog advies/aanraders? of ben ik wat vergeten?

Bedankt alvast! :)

Xbox id: DHV Whitebird

Beste antwoord (via Wazzaahhh op 06-09-2020 13:05)

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2024
Misschien kan je nog een 2080 ti scoren voor 400-500 inplaats van een 2080s, maar dit ligt natuurlijk aan de 2e hands beschikbaarheid.

Ik zou een b550 moederbord nemen, dit geeft je de mogelijkheid als je bijvoorbeeld denkt over 2 jaar dat je wat meer cpu power wilt je deze makkelijk kan switchen met een bios update naar een ryzen 4xxx inplaats van dat je ook een nieuw moederbord moet aanschaffen.
pricewatch: MSI B550-A PRO
Iets duurder: pricewatch: Asus ROG Strix B550-F Gaming
Zelfde maar met wifi: pricewatch: Asus ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI)

Ook zou ik geen gigabyte moederbord nemen in combinatie met een a2000 m.2, hoor erg vaak dat deze combinatie problemen geeft.

Voor de rest is het misschien handig om windows en games te scheiden, dit voorkomt slowdowns in games die veel dingen laden als je ook nog alt + tab zoals battle royales en open world games, een extra 256gb ssd voor alleen windows is genoeg.

De kast komt met 2 ventilatoren, misschien handig om nog 1 extra aan de voorkant toe te voegen: pricewatch: be quiet! Pure Wings 2 PWM, 120mm

Voor de rest een goed systeem. Succes!

Alle reacties

• Ryanne91
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08-11-2020
Hoi hooi,

Ik ben die collega :P. Benieuwd naar de reacties. Ik sta te trappelen om de PC in elkaar te gaan zetten :D. En ik hoop er een aantal jaar plezier mee te hebben :D.

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:51
Je zou even kunnen wachten met de videokaart. Nvidia heeft net de RTX3xxx serie aangekondigd. Als die goed leverbaar is wordt t aanbod tweedehands RTX2xxx vast groter. En de prijzen van de RTX2xxx ook tweedehands gaan dan ook omlaag.

Verder lijkt t me een prima systeem. Maar ik ben daar geen expert in, daar kunnen anderen meer over zeggen.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• SirMario
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-11 16:12
Mooi schermpie. Verders weet ik niet zo goed hoe het nu aan te pakken met de videokaarten. Het is momenteel nogal chaos omdat de nieuwe 3000 serie is aangekondigd. Tweedehands ergens iets goedkoop scoren is misschien nog wel het beste kwa prijs. Maar een nieuwe 2000 serie zou ik niet halen.

Over de 16gb werkgeheugen valt misschien nog wel wat te zeggen. Ben bang dat als je het systeem nog wat jaren mee wilt laten gaan, 16gb al gauw aan de lage kant is. Veel games trekken het bijna helemaal vol (gehoord van andere 16gb bezitters). Zou voor 32gb gaan omdat het nu toch zo goedkoop is.

EDIT:

Voor het moederbord zou ik toch voor een B550 moederbord gaan. Omdat nog niet bekend is of de B450 een bios update krijgt die de nieuwe ryzen processoren ondersteunt. Als je de computer future proof wilt maken dan hoef je bij een eventuele upgrade niet ook het moederbord te vervangen.

[ Voor 20% gewijzigd door SirMario op 03-09-2020 20:51 ]

• Ryanne91
Thx voor de tips. Ben wel van plan om de videokaart tweedehands te kopen. Verstandig zou inderdaad zijn om wat langer te wachten... maar ik weet niet of dat me gaat lukken :P. De PC hoeft niet morgen in elkaar gezet te zijn, maar binnen twee weken zou wel leuk zijn :D.

• SirMario
Misschien dat je er ook nog een luchtkoeler bij wilt kopen. Mijn ervaring met de stock koelers van AMD is dat ze echt een enorm kabaal maken. Maar je kunt het natuurlijk altijd eerst even uitproberen.

Acties:
  • Beste antwoord

• Fusi0nking
Misschien kan je nog een 2080 ti scoren voor 400-500 inplaats van een 2080s, maar dit ligt natuurlijk aan de 2e hands beschikbaarheid.

Ik zou een b550 moederbord nemen, dit geeft je de mogelijkheid als je bijvoorbeeld denkt over 2 jaar dat je wat meer cpu power wilt je deze makkelijk kan switchen met een bios update naar een ryzen 4xxx inplaats van dat je ook een nieuw moederbord moet aanschaffen.

Ook zou ik geen gigabyte moederbord nemen in combinatie met een a2000 m.2, hoor erg vaak dat deze combinatie problemen geeft.

Voor de rest is het misschien handig om windows en games te scheiden, dit voorkomt slowdowns in games die veel dingen laden als je ook nog alt + tab zoals battle royales en open world games, een extra 256gb ssd voor alleen windows is genoeg.

De kast komt met 2 ventilatoren, misschien handig om nog 1 extra aan de voorkant toe te voegen: pricewatch: be quiet! Pure Wings 2 PWM, 120mm

• Wazzaahhh
SirMario schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:07:
Misschien dat je er ook nog een luchtkoeler bij wilt kopen. Mijn ervaring met de stock koelers van AMD is dat ze echt een enorm kabaal maken. Maar je kunt het natuurlijk altijd eerst even uitproberen.
Lastig in te schatten of dat echt nodig is, sommige storen zich al heel snel aan geluiden en andere minder snel, al helemaal met headset op. Heb zelf geen slechte ervaring met een stock-cooler maar geen idee hoe de nieuwe zijn :x
Welke zou jij desnoods aanraden?
Fusi0nking schreef op donderdag 3 september 2020 @ 21:23:

- de 2080 Ti is natuurlijk beter, maar vaak ook iets hoger budget. Maar zolang ze geen kaart heeft kan ze ook daarnaar kijken naast de 2080s, welke ze het eerst vind in haar budget :)
- Ik verwacht niet dat ze de CPU binnen een paar jaar al gaat vervangen, maar als jij zegt dat de a2000 een mogelijk slechte combi is met dit bord, dan is de b550 bord een kleine investering voor iets meer toekomstgericht en stabiliteit.
- Extra 480GB SSD heb ik nog liggen voor der, vergeten te vermelden dus dat is ook wel gecoverd.
- een extra Fan kan nooit kwaad natuurlijk!

Bedankt alvast voor alle input 8)

• Fusi0nking
In de komende weken gaan er waarschijnlijk veel 2080s en 2080 ti voor zo goed als de zelfde prijs op de 2e hands markt komen vanwege de nieuwe 3000 aankondiging. Zijn beiden beesten van een gpu voor 1440p dus beiden zijn een prima koop!.

Qua koeler is een pricewatch: Cooler Master Hyper 212 Black Edition goed genoeg, een stuk stiller vergeleken een stock koeler en koelt ook nog is 15-20c beter.
- Extra 480GB SSD heb ik nog liggen voor der, vergeten te vermelden dus dat is ook wel gecoverd
Top!

[ Voor 11% gewijzigd door Fusi0nking op 03-09-2020 22:22 ]

• Djarune
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11 23:19
Die voeding is echt te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Neem liever de pricewatch: Fractal Design ION+ 560W Platinum of pricewatch: Corsair TX550M V2 als het goedkoper moet. Wordt het een zware 2080 Ti, dan heb je liever 650W. Anders is 550W genoeg.

• Wazzaahhh
Na alle tips, tricks en adviezen zouden we uitkomen op deze built:
1MoederbordenMSI B550-A PRO€ 130,99€ 130,99
1ProcessorkoelingCooler Master Hyper 212 Black Edition€ 32,-€ 32,-
1Ventilatorenbe quiet! Pure Wings 2 PWM, 120mm€ 8,09€ 8,09
1Geheugen internG.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS€ 50,90€ 50,90
1VoedingenFractal Design ION+ 660W Platinum€ 119,95€ 119,95
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 98,54€ 98,54
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 688,37

- Toch voor de 660w voeding gegaan voor als ze de 2080 ti wilt kan altijd nog switchen naar de 560 als het hem niet word.
- Zover ik weet zit er al standaard koelpasta op de processor-cooler toch of moet ik die ook nog score als ze gaat bestellen?

Heb ik verder nog wat gemist? :)

wups zie alleen dat extra RAM ben vergeten maar dat kan gelukkig nog altijd later erbij geprikt worden

[ Voor 5% gewijzigd door Wazzaahhh op 04-09-2020 10:39 ]

• Djarune
Ik zou de ram nog vervangen naar pricewatch: Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B
Als je deze niet bij Amazon wil bestellen is de Aegis met heatsink: Ripjaws V ook een betere keuze.
pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB

Je hebt trouwens nog de oude voeding in je lijstje

• Wazzaahhh
Wups inderdaad!
1Geheugen internCrucial Ballistix BL2K8G32C16U4B€ 62,48€ 62,48
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 98,54€ 98,54
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 699,95

Beide aangepast!

• Fusi0nking
Koelpasta zit niet standaard op de koeler maar word wel in de verpakking mee geleverd in een tube, hoeft dus niet apart gekocht te worden.

• SirMario
Ja ziet er in mijn ogen uit als een prima build! Mooier binnen je budget van 700,- kan bijna niet! haha

Misschien dat je er nog wel een andere voeding in kunt doen. Of is er een specifieke reden dat je voor deze voeding hebt gekozen? Heb zelf niet zoveel verstand op het gebied van voedingen. Maar deze zien er in mijn ogen ook goed uit:

Deze voeding van corsair is 650W en scheelt een aantal tientjes:
pricewatch: Corsair RM650 (2019)

Of deze 750W voeding:
pricewatch: Corsair RM750 (2019)

Ik ken de RAM sticks die je erbij doet zelf niet, maar het kan zijn dat ze niet op hun maximale snelheid staan. Vergeet dat niet aan te passen in de bios. De Ryzen CPU's werken namelijk beter op 3200 MT/s.

• Wazzaahhh
SirMario schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:12:
Ja ziet er in mijn ogen uit als een prima build! Mooier binnen je budget van 700,- kan bijna niet! haha

Misschien dat je er nog wel een andere voeding in kunt doen. Of is er een specifieke reden dat je voor deze voeding hebt gekozen? Heb zelf niet zoveel verstand op het gebied van voedingen. Maar deze zien er in mijn ogen ook goed uit:

Deze voeding van corsair is 650W en scheelt een aantal tientjes:
pricewatch: Corsair RM650 (2019)

Of deze 750W voeding:
pricewatch: Corsair RM750 (2019)

Ik ken de RAM sticks die je erbij doet zelf niet, maar het kan zijn dat ze niet op hun maximale snelheid staan. Vergeet dat niet aan te passen in de bios. De Ryzen CPU's werken namelijk beter op 3200 MT/s.
- Dit type voeding werd hierboven ergens aangeraden daarom kwam die in het lijstje. Al ziet die Corsair van 650W er ook prima uit.
- Zelfde voor de RAM-sticks, de specificaties geven aan dat ze wel op 3200/ MT/s draaien of mis ik iets :o
Fusi0nking schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:56:
Koelpasta zit niet standaard op de koeler maar word wel in de verpakking mee geleverd in een tube, hoeft dus niet apart gekocht te worden.
hehe oke !

• SirMario
Soms wordt RAM geadverteerd op 3200 MT/s maar staan ze op 2666 MT/s. Kleinigheidje waar ik ook plots een keer achter kwam.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:25

Rannasha

Does not compute.

Wazzaahhh schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:14:
[...]

Lastig in te schatten of dat echt nodig is, sommige storen zich al heel snel aan geluiden en andere minder snel, al helemaal met headset op. Heb zelf geen slechte ervaring met een stock-cooler maar geen idee hoe de nieuwe zijn :x
Welke zou jij desnoods aanraden?
Als je niet terugdeinst om de kast weer open te trekken en een koeler-transplantatie uit te voeren, kun je in eerste instantie kiezen om gewoon de stock koeler te gebruiken. Als na een paar weken blijkt dat deze toch te luid is, dan een betere kopen. Valt het geluid mee? Dan scheelt dat een paar tientjes die je niet hoeft uit te geven.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Fusi0nking
Wazzaahhh schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:55:
[...]

- Dit type voeding werd hierboven ergens aangeraden daarom kwam die in het lijstje. Al ziet die Corsair van 650W er ook prima uit.
- Zelfde voor de RAM-sticks, de specificaties geven aan dat ze wel op 3200/ MT/s draaien of mis ik iets :o

[...]

hehe oke !
Hij bedoelt dat je XMP in de bios moet aan zetten om de geadviseerde snelheid van het ram te krijgen.

Qua voeding kan je ook inderdaad de corsair 650watt halen, is een prima voeding alleen heeft een gold rating inplaats van platinum. Iets minder zuinig en kwaliteit van de componenten in de voeding zijn wat minder(nogsteeds goed maar iets minder als de platinum)

• Wazzaahhh
Rannasha schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:15:
[...]

Als je niet terugdeinst om de kast weer open te trekken en een koeler-transplantatie uit te voeren, kun je in eerste instantie kiezen om gewoon de stock koeler te gebruiken. Als na een paar weken blijkt dat deze toch te luid is, dan een betere kopen. Valt het geluid mee? Dan scheelt dat een paar tientjes die je niet hoeft uit te geven.
Denk dat het makkelijker is om iets extra uit te geven en hem in 1x in elkaar te zetten dan dat ik later terug moet komen voor enige twijfel over het geluid hehe ^^
Maar bedankt voor de tip.
Fusi0nking schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:17:
[...]

Hij bedoelt dat je XMP in de bios moet aan zetten om de geadviseerde snelheid van het ram te krijgen.

Qua voeding kan je ook inderdaad de corsair 650watt halen, is een prima voeding alleen heeft een gold rating inplaats van platinum. Iets minder zuinig en kwaliteit van de componenten in de voeding zijn wat minder(nogsteeds goed maar iets minder als de platinum)
Thanks voor de verduidelijking! XMP aanzetten in de BIOS moet wel lukken en de voeding zal ik met haar overwegen!

• Djarune
De Ion+ voeding is vooral stiller, zuiniger en heeft naast betere componenten en soepelere kabels 10 jaar garantie ipv 5. Je moet zelf weten of je dat het prijsverschil waard vindt.

• Fusi0nking
Djarune schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:41:
De Ion+ voeding is vooral stiller, zuiniger en heeft naast betere componenten en soepelere kabels 10 jaar garantie ipv 5. Je moet zelf weten of je dat het prijsverschil waard vindt.
5 inplaats van 10? Staat gewoon 10jaar bij die corsair voeding?

• Djarune
Fusi0nking schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:51:
[...]

5 inplaats van 10? Staat gewoon 10jaar bij die corsair voeding?
Dank dat dat wist ik niet. Had ik niet verwacht van de mindere versie van de RM650x. De RM650 heeft een goedkope Hong Hua fan en is semi-passief wat op zichzelf al een besparing is. Hier een prima review van Tom’s Hardware

Ikzelf zou altijd voor de Ion+ of SP11 gaan. Ook al heeft die laatste maar 5 jaar garantie. Ik zou nooit besparen op een voeding tenzij het niet anders in het budget past.

[ Voor 3% gewijzigd door Djarune op 04-09-2020 14:02 ]

• Ryanne91
Thx voor alle tips en tricks. Ga ik zeker gebruiken! Onder andere dat ik toch verstandig ga zijn en nog even wacht tot de nieuwe videokaarten uit zijn. Zodat de wat oudere kaarten wat goedkoper zullen zijn. Nieuwe videokaarten zijn rond halverwege september toch?? :p.

• Mortov Molotov
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:06
Ryanne91 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 23:57:
Thx voor alle tips en tricks. Ga ik zeker gebruiken! Onder andere dat ik toch verstandig ga zijn en nog even wacht tot de nieuwe videokaarten uit zijn. Zodat de wat oudere kaarten wat goedkoper zullen zijn. Nieuwe videokaarten zijn rond halverwege september toch?? :p.
Bedoel je de release of de levertermijn? ;)

Aan vriendschappelijk verleend advies op dit forum kunnen geen rechten worden ontleend 😉

• Ryanne91
Mortov Molotov schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 00:25:
[...]

Bedoel je de release of de levertermijn? ;)
Release ;). Ben niet van plan de nieuwste dan te kopen. Dus over de levertermijn hoef ik mij niet zo'n zorgen te maken :).

• Fusi0nking
Inderdaad. Vanaf 17 september komen de kaarten uit.
Er worden al aardig wat 2080 super/2080 ti voor 400-500 2e hands verkocht dus mocht je een goeie zien niet te lang wachten want goedkoper dan dat gaan ze niet worden ;)

• Ryanne91
Fusi0nking schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 01:34:
Inderdaad. Vanaf 17 september komen de kaarten uit.
Er worden al aardig wat 2080 super/2080 ti voor 400-500 2e hands verkocht dus mocht je een goeie zien niet te lang wachten want goedkoper dan dat gaan ze niet worden ;)
Dankje! Ga ik doen :D

• Wazzaahhh
Vraagje! Wij kunnen waarschijnlijk aan een Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC komen.
Zal deze daarin passen of is deze te lomp en groot ervoor? hehe :p

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
Wazzaahhh schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 22:36:
Vraagje! Wij kunnen waarschijnlijk aan een Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC komen.
Even een andere vraag; waarom zou je dat willen? De games die je gaat spelen hebben dat echt niet nodig (ik zie sims, meer simulaties etc). Een nieuwe, zuinige gpu tussen de 2 en 300€ zou ik zelf eerder kiezen dan een tweedehands gpu die duurder is, warmer, luidruchtiger en lomper. In potentie dan, want als ie niet hoeft te werken vallen wat nadelen weg. Tenzij je andere gpu intensieve wensen hebt die niet zijn genoemd..

• Fusi0nking
Wazzaahhh schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 22:36:
Dit gaat passen, (hij 305mm en er kan 315mm videokaart in)
Worsteneter schreef op zondag 6 september 2020 @ 00:30:
[...]

Even een andere vraag; waarom zou je dat willen? De games die je gaat spelen hebben dat echt niet nodig (ik zie sims, meer simulaties etc). Een nieuwe, zuinige gpu tussen de 2 en 300€ zou ik zelf eerder kiezen dan een tweedehands gpu die duurder is, warmer, luidruchtiger en lomper. In potentie dan, want als ie niet hoeft te werken vallen wat nadelen weg. Tenzij je andere gpu intensieve wensen hebt die niet zijn genoemd..
Het scherm die aangeschaft is is 1440p met 165hz g sync, een rtx 2080 ti is daar een perfecte kaart voor. Ook word er gevraagd om toekomst gericht dus dan is een 2080 ti al helemaal niet zo gek zeker niet voor de huidige 2e hands prijs.
Ook kan een game zoals planet zoo/planet coaster snel grafische intens worden als je wat verder bent.

[ Voor 4% gewijzigd door Fusi0nking op 06-09-2020 00:52 ]

• quintstoop
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-01 19:11
*knip* nee spam

[ Voor 86% gewijzigd door br00ky op 06-09-2020 11:48 ]

• Wazzaahhh
Fusi0nking schreef op zondag 6 september 2020 @ 00:49:
[...]

Dit gaat passen, (hij 305mm en er kan 315mm videokaart in)

[...]

Het scherm die aangeschaft is is 1440p met 165hz g sync, een rtx 2080 ti is daar een perfecte kaart voor. Ook word er gevraagd om toekomst gericht dus dan is een 2080 ti al helemaal niet zo gek zeker niet voor de huidige 2e hands prijs.
Ook kan een game zoals planet zoo/planet coaster snel grafische intens worden als je wat verder bent.
Thanks! kon 1 2 3 niet vinden hoe groot de kaart kon zijn die erin past :)

2Geheugen internG.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB€ 57,38€ 114,76
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 98,34€ 98,34
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 752,03

Is het uiteindelijke lijstje, toch met iets betere voeding en extra geheugen zodat de komende jaren alles vlekkenloos blijft lopen en de videokaart wort geregeld :D

• Fusi0nking
qua geheugen kan je dan beter: pricewatch: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK dit doen als je 32gb wilt. zelfde ram alleen 2 sticks inplaats van 4.Ryzen doet het net even wat beter met dual sticks dan 4 (en is ook nog goedkoper :P)
Verder mooie build!

[ Voor 3% gewijzigd door Fusi0nking op 06-09-2020 12:50 ]

• Wazzaahhh
Haha oke ik zal dat laatste dingentje ook nog aanpassen, had ik niet bij stil gestaan alleen dat het paste :X
Dan is de rest wel wat het is geworden en ze kan gaan bestellen 8)

Iedereen bedankt voor de feedback!
@Fusi0nking bedankt voor de snelle puntjes op de i

• Ryanne91
Thx @ iedereen! :D

• quintstoop
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-01 19:11
hey, SirMario vertelde me dat er hier een game pc in elkaar gezet word.
ik heb een 2080 super van msi trio te koop van 9 maand oud.
dus vroeg me af of je interesse had?
Pagina: 1