Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze PC vooral gamen maar er moet ook wat (school)werk op gebruiken. Games varierend van Euro Truck Simulator tot GTA V moet de pc kunnen runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is ~450 Euro. De GPU heb ik op marktplaats voor 115 euro gevonden dus de 600 Euro moet 115 Euro zijn. Monitoren en accessoires heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb dit samengesteld maar weet niet of het allemaal samen kan werken in 1 pc
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb 2 schermen maar ik denk dat 1 GPU genoeg is. Verder niks speciaals.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het maar een goed merk is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niks speciaals
Ga je overklokken?
Alleen als ik echt wat kracht tekort kom maar dat denk ik niet.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze PC vooral gamen maar er moet ook wat (school)werk op gebruiken. Games varierend van Euro Truck Simulator tot GTA V moet de pc kunnen runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximumprijs is ~450 Euro. De GPU heb ik op marktplaats voor 115 euro gevonden dus de 600 Euro moet 115 Euro zijn. Monitoren en accessoires heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb dit samengesteld maar weet niet of het allemaal samen kan werken in 1 pc
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450M DS3H | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | Videokaarten | EVGA GeForce GTX 780 3GB Superclocked NVIDIA Cooler | € 638,56 | € 638,56 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 47,62 | € 47,62 |
| 1 | Voedingen | Gigabyte B700H | € 66,- | € 66,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 948,07 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb 2 schermen maar ik denk dat 1 GPU genoeg is. Verder niks speciaals.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Als het maar een goed merk is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niks speciaals
Ga je overklokken?
Alleen als ik echt wat kracht tekort kom maar dat denk ik niet.