![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cyclingmaster :: Locatie: Cyclingmaster.nl | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Al sinds 2001 is het op GoT een traditie om mee te doen met achtereenvolgens RondeMaster, Tourcoach en nu Cyclingmaster tijdens de Tour de France, Giro d'Italia en de Vuelta a España. Ook dit jaar doen we weer enthousiast mee! Elke dag voorspel je negen renners waarvan jij denkt dat ze in de top 15 van die etappe gaan finishen. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spelregels | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doel Het doel van Cyclingmaster is om zoveel mogelijk fictief geld te verdienen door het selecteren van wielrenners per etappe. Iedere wielrenner maakt per etappe winst of verlies, afhankelijk van het resultaat in de echte wielerkoers. Indien je een bepaalde renner hebt geselecteerd in je team, dan is na afloop van die etappe ook de winst of verlies van die renner voor je team. Per etappe is je teamresultaat dus de optelsom van de individuele resultaten van alle renners in je teamselectie. De winnaar van het spel is vervolgens degene die aan het einde van de wielerronde het grootste geldbudget heeft verkregen. NB. Bij het Cyclingmaster-spel doet het er dus niet toe of je een renner hebt die de leiderstrui heeft of hoog staat in het jongerenklassement. Het enige wat telt is de daguitslag van de etappe. Je teamresultaat is de optelsom van de resultaten van alle renners in je team Hoe werkt het? Per etappe kan je maximaal 9 wielrenners in je selectie zetten. Je kunt alleen voor aanvang van een etappe wielrenners in je team zetten of er weer uit zetten: zodra een etappe is gestart, kan je je selectie niet meer wijzigen. ![]() Per etappe betaalt je fictief startgeld voor de renners in je selectie. Dit startgeld bedraagt 5% van de rennerwaarde. Een renner die (voor aanvang van een etappe) een waarde heeft van 2.000.000,- is na de start van die etappe dus nog maar 1.900.000 waard (2.000.000 * 0,95) Als je voor een etappe minder dan 9 renners heeft opgesteld moet je voor elke lege plek toch startgeld betalen. Dit bedrag van 30.000 per ontbrekende renner wordt op je budget in rekening gebracht. ![]() Tevens kan je per etappe fictief geld verdienen wanneer renners uit je selectie in de top 15 finishen van de daguitslag. De opbrengst is afhankelijk van de positie in de daguitslag en is weergegeven in onderstaande tabel.
![]() Daarnaast kan je ook extra inkomsten verwerven, wanneer renners uit uw selectie in de top 15 eindigen van de daguitslag, terwijl deze renners ook nog eens door weinig andere mensen op Cyclingmaster zijn gekozen. Deze obscure renners worden ingedeeld in twee soorten:
De volledige spelregels: • https://www.cyclingmaster.nl/spelregels.php | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Duur van het spel | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Het spel start op zaterdag 29 augustus. Je hebt die dag tot 12:00 uur (en de dagen ervoor | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
GoTour | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
We spelen natuurlijk allemaal gezellig mee. Subleague: GoTour Wachtwoord: henk | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Links | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tour sites: • Cyclingmaster • Le Tour • WielerFlits • VeloWire | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tools | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
https://www.paulilbrink.nl/cyclingmaster/ - Red Baron Een tool om de renners in een net tabelletje te zetten. Kopieer de tabel zoals die is weergegeven in je Cyclingmaster-teamlijst en plak hem in de parser. Na het posten kun je de 'winst berekenen'-link gebruiken om na de etappe in de tool van VanDaal je winst/verlies van die dag te berekenen. Voorbeeld:
https://www.paulilbrink.nl/cyclingmaster/winst - vanDaal Hiermee kun je je winst of verlies van een dag in een makkelijk tabelletje zetten. Voorbeeld:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eindstand GoTour 2019 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eerdere winnaars GoTour | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ik doe weer mee!
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
En ik ben er ook weer bij!
Be yourself, no matter what they say ...
Jaaa 
Ik ben overigens benieuwd hoe CM het doet als de Giro en de Vuelta elkaar overlappen, twee omgevingen ofzo maar eerst de Tour
Ik ben overigens benieuwd hoe CM het doet als de Giro en de Vuelta elkaar overlappen, twee omgevingen ofzo maar eerst de Tour

Oeh leuk, maar ik doe niet mee. Ben de halve tour op vakantie en kan dan mijn team niet bijhouden.
Toevallig keek ik vanmorgen of er al een GoTour 2020 topic was 
Ik doe weer mee hoor!
Ik doe weer mee hoor!
Ik ben er bij deze late editie weer bij
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
* vanDaal heeft zich aangemeld
Weer van de partij. Laat ik dit jaar af en toe niet vergeten om mijn team in te vullen
Met scorito ernaast vergeet je dat nog wel eens.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nog steeds blij met m'n shirt die ik heb overgehouden aan vorig jaar:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3KOVgFovOLVGkrIXRGDOWCXG.jpg?f=user_large)
In 1 etappe een afwijkende keuze gemaakt die heel gelukkig was natuurlijk en gelijk genoeg voor de overwinning. Dit jaar gewoon weer middenmoot of iets lager waar ik normaal bivakkeer. Succes allemaal!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3KOVgFovOLVGkrIXRGDOWCXG.jpg?f=user_large)
In 1 etappe een afwijkende keuze gemaakt die heel gelukkig was natuurlijk en gelijk genoeg voor de overwinning. Dit jaar gewoon weer middenmoot of iets lager waar ik normaal bivakkeer. Succes allemaal!
Only fools are enslaved by time and space.
Yes, we kunnen weer! 
Deze keer onder de naam "Low Power"
Deze keer onder de naam "Low Power"
Na lange tijd van afwezigheid ga ik ook maar weer eens meedoen
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Tijd om de opstellingen voor zaterdag te maken dus.quote: https://cyclingmaster.nlWij hebben zojuist alle wielrenners van een waarde voorzien op onze website, dus vanaf nu kun je jouw team gaan maken voor de etappes van ons Tourspel. Houd de website goed in de gaten, want mede vanwege het coronavirus sluiten we niet uit dat er nog op het laatste moment een wielerploeg de eigen selectie aanpast.
Daarnaast zijn er met dank aan Fiets.nl en Procycling Magazine weer hele mooie prijzen te winnen bij het Tourspel! Je kunt de prijzen van ons Tourspel 2020 bekijken op onze prijzenpagina.
Wij wensen iedereen veel succes en plezier!!
Het joinen van de subleague kan nog t/m de eerste rustdag (maandag 7 september).
Is het een idee om GoTour dan ook op te schonen en eventuele inactieve deelnemers (score onder de beginwaarde etc) te verwijderen zodat we niet onnodig laag in het subleague klassement komen te staan?
Lijkt me een prima idee.Red Baron schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 17:10:
[...]
Is het een idee om GoTour dan ook op te schonen en eventuele inactieve deelnemers (score onder de beginwaarde etc) te verwijderen zodat we niet onnodig laag in het subleague klassement komen te staan?
Nou vooruit, maar ik heb m'n teamnaam veranderd in "merc's Miskleunen" 
En ja, opschonen klinkt als een plan, wellicht mag je mij dan ook ruimen als ik weer tig keer m'n team vergeet aan te passen
En ja, opschonen klinkt als een plan, wellicht mag je mij dan ook ruimen als ik weer tig keer m'n team vergeet aan te passen
[ Voor 47% gewijzigd door mercapto op 28-08-2020 07:54 ]
Douwtrappers is ook weer present.
Niet dat ik opgeschoond wil worden, maar de eerste 2 etappes niemand opstellen kan best wel eens goed uitpakken 😂
Niet dat ik opgeschoond wil worden, maar de eerste 2 etappes niemand opstellen kan best wel eens goed uitpakken 😂
Life is what happens while you're busy making other plans
Ja, wat een ellende, ik heb 36 miljoen klaar staan om door de plee te spoelenfrumper schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 07:58:
Douwtrappers is ook weer present.
Ja, en laat ik het om te beginnen maar eens gewoon houden bij de namen die ik gisteren heb opgesteld.
Ik heb nog niet gekeken of de tour site nog weer veranderd is dit jaar, dus het zou kunnen dat na afloop van de rit de uitslag nog niet (goed) in de winst parser getoond wordt, maar dat zien we dan wel weer.
Ik heb nog niet gekeken of de tour site nog weer veranderd is dit jaar, dus het zou kunnen dat na afloop van de rit de uitslag nog niet (goed) in de winst parser getoond wordt, maar dat zien we dan wel weer.
En we zijn los.
![]() | ||
Team voor 29 augustus | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
1: ![]() | Lotto Soudal | 5.000.000 |
2: ![]() | BORA - Hansgrohe | 5.000.000 |
3: ![]() | Deceuninck - Quick-Step | 5.000.000 |
4: ![]() | NTT Pro Cycling Team | 4.500.000 |
5: ![]() | B&B Hotels - Vital Concept | 3.500.000 |
6: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.500.000 |
7: ![]() | Team Sunweb | 3.000.000 |
8: ![]() | Total Direct Energie | 3.000.000 |
9: ![]() | Trek - Segafredo | 2.000.000 |
Teamwaarde | 34.500.000 | |
- Winst berekenen - CyclingMaster parser - |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
4: ![]() | Cofidis | 4.500.000 |
5: ![]() | NTT Pro Cycling Team | 4.500.000 |
6: ![]() | Bahrain - McLaren | 4.000.000 |
7: ![]() | B&B Hotels - Vital Concept | 3.500.000 |
8: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.500.000 |
9: ![]() | Team Sunweb | 3.000.000 |
Teamwaarde | 38.000.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
5: ![]() | Bahrain - McLaren | 4.000.000 |
6: ![]() | B&B Hotels - Vital Concept | 3.500.000 |
7: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.500.000 |
8: ![]() | Mitchelton - Scott | 3.000.000 |
Teamwaarde | 35.500.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
9: ![]() | Trek - Segafredo | 2.500.000 |
Teamwaarde | 35.500.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
4: ![]() | Cofidis | 4.500.000 |
5: ![]() | NTT Pro Cycling Team | 4.500.000 |
6: ![]() | UAE Team Emirates | 4.000.000 |
7: ![]() | Bahrain - McLaren | 4.000.000 |
9: ![]() ![]() | EF Pro Cycling | 1.500.000 |
Teamwaarde | 36.500.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
1: ![]() | BORA - Hansgrohe | 5.000.000 |
2: ![]() | Deceuninck - Quick-Step | 5.000.000 |
3: ![]() | Cofidis | 4.500.000 |
5: ![]() | CCC Team | 4.000.000 |
7: ![]() | B&B Hotels - Vital Concept | 3.500.000 |
8: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.500.000 |
9: ![]() | Team Sunweb | 3.000.000 |
Teamwaarde | 37.000.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
5: ![]() | CCC Team | 4.000.000 |
7: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.500.000 |
Teamwaarde | 36.000.000 | |
Het eerste team
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
Teamwaarde | 35.000.000 | |
Winst voor 29 augustus | |
Teamwaarde: | 37.000.000 |
Nummers: | 3, 4, 5, 6, 7, 8, 12 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.965.000 1.850.000 - 1.115.000 |
Maak er ook een |
Kristoff onderschat...
Teamwaarde: | 35.500.000 |
Nummers: | 3, 4, 5, 7, 8, 10, 14 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.670.000 1.775.000 - 895.000 |
Maak er ook een |
Ja, jammer van Kristoff. Die is zo wisselvallig als het maar kan.
Teamwaarde: | 35.500.000 |
Nummers: | 2, 4, 5, 7, 8, 14 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.620.000 1.775.000 - 845.000 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 37.500.000 |
Nummers: | 1, 4, 5, 6, 7, 10, 14 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 3.115.000 1.875.000 - 1.240.000 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 38.000.000 |
Nummers: | 3, 4, 5, 6, 7, 8 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.865.000 1.900.000 - 965.000 |
Maak er ook een |
Er loopt inderdaad iets niet helemaal soepel met het parsen van de tour site.
Fixed:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| 1 Alexander KRISTOFF ALEXANDER KRISTOFF 135 UAE TEAM EMIRATES 03h 46' 23'' - B : 10'' - 2 Mads PEDERSEN MADS PEDERSEN 105 TREK - SEGAFREDO 03h 46' 23'' - B : 6'' - 3 Cees BOL CEES BOL 203 TEAM SUNWEB 03h 46' 23'' - B : 4'' - 4 SAM BENNETT 43 DECEUNINCK - QUICK - STEP 03h 46' 23'' - - - 5 PETER SAGAN 21 BORA - HANSGROHE 03h 46' 23'' - - - 6 ELIA VIVIANI 128 COFIDIS 03h 46' 23'' - - - 7 GIACOMO NIZZOLO 191 NTT PRO CYCLING TEAM 03h 46' 23'' - - - 8 BRYAN COQUARD 211 B&B HOTELS - VITAL CONCEPT P / B KTM 03h 46' 23'' - - - 9 ANTHONY TURGIS 188 TOTAL DIRECT ENERGIE 03h 46' 23'' - - - 10 JASPER STUYVEN 107 TREK - SEGAFREDO 03h 46' 23'' - - - 11 OLIVER NAESEN 35 AG2R LA MONDIALE 03h 46' 23'' - - - 12 MATTEO TRENTIN 117 CCC TEAM 03h 46' 23'' - - - 13 CLÉMENT VENTURINI 37 AG2R LA MONDIALE 03h 46' 23'' - - - 14 LUKA MEZGEC 167 MITCHELTON - SCOTT 03h 46' 23'' - - - 15 HUGO HOULE 143 ASTANA PRO TEAM 03h 46' 23'' - - - |
Fixed:
Etappe #1 - Rit uitslag | |||||||
1 | ![]() | Alexander Kristoff | 1 | UAE TEAM EMIRATES | 03h 46' 23'' | - | |
2 | ![]() | Mads Pedersen | 2 | TREK - SEGAFREDO | 03h 46' 23'' | - | |
3 | ![]() | Cees Bol | 3 | TEAM SUNWEB | 03h 46' 23'' | - | |
4 | ![]() | Sam Bennett | 4 | DECEUNINCK - QUICK - STEP | 03h 46' 23'' | - | |
5 | ![]() | Peter Sagan | 5 | BORA - HANSGROHE | 03h 46' 23'' | - | |
6 | ![]() | Elia Viviani | 6 | COFIDIS | 03h 46' 23'' | - | |
7 | ![]() | Giacomo Nizzolo | 7 | NTT PRO CYCLING TEAM | 03h 46' 23'' | - | |
8 | ![]() | Bryan Coquard | 8 | B&B HOTELS - VITAL CONCEPT P / B KTM | 03h 46' 23'' | - | |
9 | ![]() | Anthony Turgis ![]() | 9 | TOTAL DIRECT ENERGIE | 03h 46' 23'' | - | |
10 | ![]() | Jasper Stuyven | 10 | TREK - SEGAFREDO | 03h 46' 23'' | - | |
11 | ![]() | Oliver Naesen ![]() | 11 | AG2R LA MONDIALE | 03h 46' 23'' | - | |
12 | ![]() | Matteo Trentin | 12 | CCC TEAM | 03h 46' 23'' | - | |
13 | ![]() | Clément Venturini ![]() | 13 | AG2R LA MONDIALE | 03h 46' 23'' | - | |
14 | ![]() | Luka Mezgec | 14 | MITCHELTON - SCOTT | 03h 46' 23'' | - | |
15 | ![]() | Hugo Houle ![]() | 15 | ASTANA PRO TEAM | 03h 46' 23'' | - |
Teamwaarde: | 34.500.000 |
Nummers: | 2, 3, 4, 5, 7, 8 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 3.260.000 1.725.000 - 1.535.000 |
Maak er ook een |
[ Voor 62% gewijzigd door Red Baron op 29-08-2020 19:07 ]
Kop is eraf
Teamwaarde: | 35.000.000 |
Nummers: | 2, 3, 4, 5, 7, 8, 14 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 3.320.000 1.750.000 - 1.570.000 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 36.000.000 |
Nummers: | 2, 4, 5, 7, 12, 14 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.440.000 1.800.000 - 640.000 |
Maak er ook een |
Uiteraard hebben ze iets veranderd ja.Red Baron schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 18:18:
Er loopt inderdaad iets niet helemaal soepen met het parsen van de tour site.
Teamwaarde: | 36.500.000 |
Nummers: | 1, 4, 5, 6, 7, 8, 14 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 3.225.000 1.825.000 - 1.400.000 |
Maak er ook een |
Met de eerste grote ronde van het jaar is het natuurlijk niet meer dan logisch dat Giro kenner @The N Man de eerste dagwinst pakt.
Nah er is iets fout gegaan met de registratie van mijn team. Geen Wi-Fi op vakantie is meh. Morgen maar goedmaken dan.
Een goed begin met een vierde plaats, eens kijken of we dan vandaag vast kunnen houden :-)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ben al te laat neem ik aan?
Edit, nee dus
Moet ik nog wat doen om hier in het centrale overzicht te komen, RTFM waarschijnlijk inderdaad RTFM. Check
Morgen maar eens rustiger kijken naar mijn team.
Edit, nee dus
Moet ik nog wat doen om hier in het centrale overzicht te komen, RTFM waarschijnlijk inderdaad RTFM. Check
![]() | ||
Team voor 30 augustus | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
1: ![]() | UAE Team Emirates | 4.800.000 |
2: ![]() | Lotto Soudal | 4.750.000 |
3: ![]() | Mitchelton - Scott | 2.910.000 |
4: ![]() | Mitchelton - Scott | 2.850.000 |
5: ![]() | Israel Start-Up Nation | 2.375.000 |
6: ![]() | NTT Pro Cycling Team | 1.900.000 |
7: ![]() | Team Jumbo - Visma | 1.900.000 |
8: ![]() | Team INEOS | 1.425.000 |
9: ![]() | Team Jumbo - Visma | 1.425.000 |
Teamwaarde | 24.335.000 | |
Morgen maar eens rustiger kijken naar mijn team.
[ Voor 115% gewijzigd door hoevenpe op 30-08-2020 11:13 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
1: ![]() | BORA - Hansgrohe | 5.260.000 |
2: ![]() | Deceuninck - Quick-Step | 4.750.000 |
3: ![]() | CCC Team | 3.900.000 |
4: ![]() | Movistar Team | 3.800.000 |
5: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.325.000 |
6: ![]() | UAE Team Emirates | 2.850.000 |
7: ![]() | Astana Pro Team | 2.375.000 |
8: ![]() | EF Pro Cycling | 1.900.000 |
9: ![]() | Mitchelton - Scott | 1.900.000 |
Teamwaarde | 30.060.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
1: ![]() | Deceuninck - Quick-Step | 4.750.000 |
2: ![]() | Team Jumbo - Visma | 4.750.000 |
3: ![]() | UAE Team Emirates | 2.850.000 |
4: ![]() | CCC Team | 2.850.000 |
5: ![]() ![]() | Cofidis | 2.850.000 |
6: ![]() | EF Pro Cycling | 2.850.000 |
7: ![]() | Lotto Soudal | 2.375.000 |
8: ![]() | AG2R La Mondiale | 1.900.000 |
9: ![]() ![]() | Team Sunweb | 1.425.000 |
Teamwaarde | 26.600.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
2: ![]() ![]() | Mitchelton - Scott | 2.850.000 |
4: ![]() ![]() | CCC Team | 2.375.000 |
5: ![]() ![]() | Israel Start-Up Nation | 2.375.000 |
6: ![]() | Bahrain - McLaren | 2.375.000 |
8: ![]() | Astana Pro Team | 1.900.000 |
9: ![]() | BORA - Hansgrohe | 1.900.000 |
Teamwaarde | 23.750.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
2: ![]() | Team Jumbo - Visma | 4.750.000 |
3: ![]() | Movistar Team | 3.800.000 |
4: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.325.000 |
5: ![]() | CCC Team | 2.850.000 |
6: ![]() | EF Pro Cycling | 2.850.000 |
7: ![]() | Astana Pro Team | 1.900.000 |
8: ![]() | Mitchelton - Scott | 1.900.000 |
9: ![]() | Team Sunweb | 1.425.000 |
Teamwaarde | 27.550.000 | |
Mooi, al veel verschillende teams zo 
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
2: ![]() | UAE Team Emirates | 4.275.000 |
3: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.325.000 |
4: ![]() | UAE Team Emirates | 2.850.000 |
5: ![]() | EF Pro Cycling | 2.850.000 |
6: ![]() | Cofidis | 2.375.000 |
7: ![]() | Bahrain - McLaren | 2.375.000 |
Teamwaarde | 26.125.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
2: ![]() | UAE Team Emirates | 4.275.000 |
4: ![]() | EF Pro Cycling | 2.850.000 |
5: ![]() ![]() | Total Direct Energie | 2.375.000 |
6: ![]() | Bahrain - McLaren | 2.375.000 |
Teamwaarde | 25.650.000 | |
Al meteen zo'n etappe die eigenlijk alle kanten op kan.
Deze 9 moeten het doen voor mij, ben benieuwd
Begrijp nu pas dat voor iedere etappe je het hele team mag omgooien, dan toch maar hopen op een onverwachte massasprint...
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
1: ![]() | BORA - Hansgrohe | 5.260.000 |
2: ![]() | Deceuninck - Quick-Step | 4.750.000 |
3: ![]() | UAE Team Emirates | 4.275.000 |
4: ![]() ![]() | Groupama - FDJ | 4.275.000 |
5: ![]() ![]() | Team Jumbo - Visma | 4.275.000 |
6: ![]() | Movistar Team | 3.800.000 |
7: ![]() | EF Pro Cycling | 2.850.000 |
Teamwaarde | 33.285.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
2: ![]() ![]() | EF Pro Cycling | 2.850.000 |
3: ![]() | EF Pro Cycling | 2.850.000 |
4: ![]() ![]() | Trek - Segafredo | 2.375.000 |
5: ![]() ![]() | B&B Hotels - Vital Concept | 2.375.000 |
6: ![]() | Lotto Soudal | 2.375.000 |
7: ![]() | Astana Pro Team | 1.900.000 |
8: ![]() | BORA - Hansgrohe | 1.900.000 |
Teamwaarde | 22.800.000 | |
@AequitasII
Jij zit lekker met 1 en 2...
Jij zit lekker met 1 en 2...
Etappe #2 - Rit uitslag | |||||||
1 | ![]() | Julian Alaphilippe | 1 | DECEUNINCK - QUICK - STEP | 04h 55' 27'' | - | |
2 | ![]() | Marc Hirschi | 2 | TEAM SUNWEB | 04h 55' 27'' | - | |
3 | ![]() | Adam Yates ![]() | 3 | MITCHELTON - SCOTT | 04h 55' 28'' | + 00h 00' 01'' | |
4 | ![]() | Greg Van Avermaet | 4 | CCC TEAM | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
5 | ![]() | Sergio Andres Higuita | 5 | EF PRO CYCLING | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
6 | ![]() | Bauke Mollema | 6 | TREK - SEGAFREDO | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
7 | ![]() | Alexey Lutsenko | 7 | ASTANA PRO TEAM | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
8 | ![]() | Tadej Pogacar | 8 | UAE TEAM EMIRATES | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
9 | ![]() | Maximilian Schachmann ![]() | 9 | BORA - HANSGROHE | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
10 | ![]() | Alberto Bettiol | 10 | EF PRO CYCLING | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
11 | ![]() | Guillaume Martin ![]() | 11 | COFIDIS | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
12 | ![]() | Esteban Chaves ![]() | 12 | MITCHELTON - SCOTT | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
13 | ![]() | Damiano Caruso ![]() | 13 | BAHRAIN - MCLAREN | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
14 | ![]() | Alejandro Valverde | 14 | MOVISTAR TEAM | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' | |
15 | ![]() | Pierre Latour ![]() | 15 | AG2R LA MONDIALE | 04h 55' 29'' | + 00h 00' 02'' |
Winst voor 30 augustus | |
Teamwaarde: | 27.550.000 |
Nummers: | 1, 2, 4, 5, 7, 14 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 3.340.000 1.377.500 - 1.962.500 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 26.600.000 |
Nummers: | 1, 4, 5, 11 ![]() |
Prijzengeld: Bonus: Startgeld: Winst: | 2.240.000 + 65.000 1.330.000 - 975.000 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 28.025.000 |
Nummers: | 1, 4, 5, 8, 11 ![]() |
Prijzengeld: Bonus: Startgeld: Winst: | 2.580.000 + 65.000 1.401.250 - 1.243.750 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 25.650.000 |
Nummers: | 1, 5, 7, 8 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.140.000 1.282.500 - 857.500 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 23.750.000 |
Nummers: | 1, 3 ![]() |
Prijzengeld: Bonus: Startgeld: Winst: | 2.050.000 + 500.000 1.187.500 - 1.362.500 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 26.125.000 |
Nummers: | 1, 2, 5, 7, 8 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.960.000 1.306.250 - 1.653.750 |
Maak er ook een |
Zo te zien neemt @Red Baron vandaag de eerste plek over
Teamwaarde: | 33.285.000 |
Nummers: | 1, 5, 7, 8, 14 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.200.000 1.664.250 - 535.750 |
Maak er ook een |
Ik neem dan wel de leiding over van @The N Man, maar we hebben beiden een goede dag en denderen de top 100 binnen.
Op naar het franse vlaggetje
Op naar het franse vlaggetje
Teamwaarde: | 22.800.000 |
Nummers: | 1, 2, 5, 7 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.680.000 1.140.000 - 1.540.000 |
Maak er ook een |
Team Bergop heeft de subleague ook gejoined. 35e in het dagklassement, niet gek vandaag.
Eerste jaar Cyclingmaster met team 'ParijsNogVer'. Beetje zoeken nog naar wat een goede strategie is (wel of niet een compleet team opstellen), maar leuk spel so far.
Omdat er toch altijd de angst is voor een ontsnapping heb ik er nog 1 dark horse tussen gezet om de kosten wat te drukken.
![]() | ||
Team voor 31 augustus | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
1: ![]() | Deceuninck - Quick-Step | 5.082.500 |
2: ![]() | BORA - Hansgrohe | 4.997.000 |
3: ![]() | UAE Team Emirates | 4.560.000 |
4: ![]() | Cofidis | 4.465.000 |
5: ![]() | NTT Pro Cycling Team | 4.393.750 |
6: ![]() | B&B Hotels - Vital Concept | 3.424.750 |
7: ![]() | Team Sunweb | 3.372.500 |
8: ![]() | Trek - Segafredo | 2.584.000 |
9: ![]() ![]() | Israel Start-Up Nation | 902.500 |
Teamwaarde | 33.782.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
2: ![]() | UAE Team Emirates | 4.560.000 |
3: ![]() | Lotto Soudal | 4.512.500 |
6: ![]() | CCC Team | 3.705.000 |
7: ![]() | B&B Hotels - Vital Concept | 3.424.750 |
8: ![]() | Team Sunweb | 3.372.500 |
9: ![]() | Trek - Segafredo | 2.584.000 |
Teamwaarde | 36.100.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
8: ![]() | Trek - Segafredo | 2.584.000 |
9: ![]() | Trek - Segafredo | 2.417.750 |
Teamwaarde | 34.812.750 | |
Lijstje met sprinters
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
4: ![]() | CCC Team | 3.705.000 |
5: ![]() | Team Sunweb | 3.372.500 |
6: ![]() | Mitchelton - Scott | 2.764.500 |
7: ![]() | Trek - Segafredo | 2.417.750 |
8: ![]() ![]() | Israel Start-Up Nation | 2.256.250 |
9: ![]() ![]() | NTT Pro Cycling Team | 1.805.000 |
Teamwaarde | 30.476.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
4: ![]() | Lotto Soudal | 4.512.500 |
8: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.158.750 |
9: ![]() | Mitchelton - Scott | 2.764.500 |
Teamwaarde | 36.266.250 | |
Van Aert beetje een gokje, of hij wel of niet meedoet in de sprint.
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
4: ![]() | NTT Pro Cycling Team | 4.393.750 |
5: ![]() | B&B Hotels - Vital Concept | 3.424.750 |
6: ![]() | Team Sunweb | 3.372.500 |
7: ![]() | Mitchelton - Scott | 2.764.500 |
8: ![]() ![]() | Total Direct Energie | 2.707.500 |
Teamwaarde | 33.402.000 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
3: ![]() | Cofidis | 4.465.000 |
7: ![]() | Mitchelton - Scott | 2.764.500 |
8: ![]() | Trek - Segafredo | 2.417.750 |
9: ![]() ![]() | AG2R La Mondiale | 2.327.500 |
Teamwaarde | 33.245.250 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
5: ![]() | Cofidis | 4.465.000 |
6: ![]() | NTT Pro Cycling Team | 4.393.750 |
9: ![]() | Trek - Segafredo | 2.417.750 |
Teamwaarde | 37.225.750 | |
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
6: ![]() | CCC Team | 3.705.000 |
Teamwaarde | 36.812.500 | |
Nog wel even getwijfeld over Ewan, erg duur en lijkt niet helemaal fit. Maar ja, als ik hem niet meeneem weet ik zeker dat hij wint, keuzes keuzes.
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
Teamwaarde | 37.572.500 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
7: ![]() | Trek - Segafredo | 2.584.000 |
8: ![]() | Trek - Segafredo | 2.417.750 |
9: ![]() ![]() | Mitchelton - Scott | 1.805.000 |
Teamwaarde | 32.589.750 | |
Zal je weer zien, Viviani, Bonnifazio en Kristof op 123...
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
8: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.158.750 |
Teamwaarde | 37.126.000 | |
Matig, ik had Ewan al opgegeven na de afgelopen twee dagen.
Etappe #3 - Rit uitslag | |||||||
1 | ![]() | Caleb Ewan | 1 | LOTTO SOUDAL | 05h 17' 42'' | - | |
2 | ![]() | Sam Bennett | 2 | DECEUNINCK - QUICK - STEP | 05h 17' 42'' | - | |
3 | ![]() | Giacomo Nizzolo | 3 | NTT PRO CYCLING TEAM | 05h 17' 42'' | - | |
4 | ![]() | Hugo Hofstetter ![]() | 4 | ISRAEL START-UP NATION | 05h 17' 42'' | - | |
5 | ![]() | Peter Sagan | 5 | BORA - HANSGROHE | 05h 17' 42'' | - | |
6 | ![]() | Edward Theuns ![]() | 6 | TREK - SEGAFREDO | 05h 17' 42'' | - | |
7 | ![]() | Cees Bol | 7 | TEAM SUNWEB | 05h 17' 42'' | - | |
8 | ![]() | Matteo Trentin | 8 | CCC TEAM | 05h 17' 42'' | - | |
9 | ![]() | Bryan Coquard | 9 | B&B HOTELS - VITAL CONCEPT P / B KTM | 05h 17' 42'' | - | |
10 | ![]() | Niccolò Bonifazio ![]() | 10 | TOTAL DIRECT ENERGIE | 05h 17' 42'' | - | |
11 | ![]() | Luka Mezgec | 11 | MITCHELTON - SCOTT | 05h 17' 42'' | - | |
12 | ![]() | Tom Van Asbroeck ![]() | 12 | ISRAEL START-UP NATION | 05h 17' 42'' | - | |
13 | ![]() | Jonas Koch ![]() | 13 | CCC TEAM | 05h 17' 42'' | - | |
14 | ![]() | Jack Bauer ![]() | 14 | MITCHELTON - SCOTT | 05h 17' 42'' | - | |
15 | ![]() | Alexander Kristoff | 15 | UAE TEAM EMIRATES | 05h 17' 42'' | - |
Winst voor 31 augustus | |
Teamwaarde: | 33.782.000 |
Nummers: | 2, 3, 5, 7, 9, 12 ![]() |
Prijzengeld: Bonus: Startgeld: Winst: | 2.750.000 + 100.000 1.689.100 - 1.160.900 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 33.245.250 |
Nummers: | 2, 3, 5, 7, 9, 11 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.730.000 1.662.263 - 1.067.738 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 37.572.500 |
Nummers: | 1, 2, 3, 5, 7, 9, 11, 15 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 3.780.000 1.878.625 - 1.901.375 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 33.402.000 |
Nummers: | 1, 2, 3, 7, 9, 10 ![]() |
Prijzengeld: Bonus: Startgeld: Winst: | 3.440.000 + 85.000 1.670.100 - 1.854.900 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 37.126.000 |
Nummers: | 1, 2, 3, 5, 7, 15 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 3.430.000 1.856.300 - 1.573.700 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 36.100.000 |
Nummers: | 1, 2, 3, 7, 8, 9, 15 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 3.420.000 1.805.000 - 1.615.000 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 30.476.000 |
Nummers: | 1, 2, 7, 8, 11, 15 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 2.630.000 1.523.800 - 1.106.200 |
Maak er ook een |
Teamwaarde: | 34.812.750 |
Nummers: | 1, 2, 3, 7, 9, 15 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 3.140.000 1.740.638 - 1.399.363 |
Maak er ook een |
[ Voor 3% gewijzigd door Sleepie op 31-08-2020 18:31 ]
@Supermach heeft een goede dag en grijpt de dagwinst met een nette winst van 2,4 miljoen.
* Red Baron gaat nog steeds aan de leiding maar met de top 6 binnen een half miljoen kan dat morgen weer helemaal anders zijn als we voor het eerst deze tour een aankomst bergop hebben.
* Red Baron gaat nog steeds aan de leiding maar met de top 6 binnen een half miljoen kan dat morgen weer helemaal anders zijn als we voor het eerst deze tour een aankomst bergop hebben.
En ik vlak na de finish maar denken dat ik met 1-2 een goede dag had...
T gaat nog niet echt fantatisch met mn ploegje....
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Morgen gaat een leuke worden en kan alles veranderen!
Teamwaarde: | 36.266.250 |
Nummers: | 1, 2, 3, 5, 7, 9, 11, 15 |
Prijzengeld: Startgeld: Winst: | 3.780.000 1.813.313 - 1.966.688 |
Maak er ook een |
Ik heb nog getwijfeld om 50/50 voor een ontsnapping te gaan, maar dat zou ook puur gokken worden,
dus ik ga dan toch maar voor de grote mannen.
Met de onzekerheid van deze tijd lijkt het me ook niet geheel ondenkbaar dat de Tour vroegtijdig zou kunnen eindigen en dan lijkt het me toch toch handig om alvast een klassement gebouwd te hebben in plaats van te wachten op latere bergritten die dan niet meer zouden komen.
dus ik ga dan toch maar voor de grote mannen.
Met de onzekerheid van deze tijd lijkt het me ook niet geheel ondenkbaar dat de Tour vroegtijdig zou kunnen eindigen en dan lijkt het me toch toch handig om alvast een klassement gebouwd te hebben in plaats van te wachten op latere bergritten die dan niet meer zouden komen.
![]() | ||
Team voor 1 september | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
1: ![]() | Deceuninck - Quick-Step | 5.236.875 |
2: ![]() | Team INEOS | 4.286.875 |
3: ![]() | Team Jumbo - Visma | 4.286.875 |
4: ![]() | UAE Team Emirates | 4.124.188 |
5: ![]() | Team INEOS | 3.858.188 |
6: ![]() | Team Jumbo - Visma | 3.858.188 |
7: ![]() | Team Arkea - Samsic | 3.429.500 |
8: ![]() | Mitchelton - Scott | 3.237.125 |
9: ![]() | Cofidis | 2.695.625 |
Teamwaarde | 35.013.439 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
5: ![]() | Groupama - FDJ | 3.858.188 |
6: ![]() | Trek - Segafredo | 3.404.563 |
7: ![]() | EF Pro Cycling | 3.056.625 |
8: ![]() | Team Sunweb | 2.065.063 |
9: ![]() ![]() | AG2R La Mondiale | 1.714.750 |
Teamwaarde | 32.034.002 | |
Goede dag gisteren voor mij!
Een paar gokjes vandaag, maar wie niet waagt wie niet wint enzo. Verder denk ik toch controle door de grote mannen.
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
5: ![]() | Groupama - FDJ | 3.858.188 |
7: ![]() | Mitchelton - Scott | 3.237.125 |
8: ![]() | EF Pro Cycling | 3.056.625 |
9: ![]() ![]() | CCC Team | 2.143.438 |
Teamwaarde | 33.634.752 | |
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
1: ![]() | Team INEOS | 4.286.875 |
2: ![]() | Team Jumbo - Visma | 4.286.875 |
3: ![]() | UAE Team Emirates | 4.124.188 |
4: ![]() | Bahrain - McLaren | 3.429.500 |
5: ![]() | Team Arkea - Samsic | 3.429.500 |
6: ![]() | Cofidis | 2.695.625 |
7: ![]() ![]() | CCC Team | 2.572.125 |
8: ![]() ![]() | Mitchelton - Scott | 2.238.438 |
9: ![]() ![]() | Bahrain - McLaren | 2.143.438 |
Teamwaarde | 29.206.564 | |
Haha zie nu pas dat ik 3 slovenen en 3 colombianen heb. Vamos!
![]() | ||
Naam | Ploeg | Waarde |
2: ![]() | Team Jumbo - Visma | 4.286.875 |
3: ![]() | UAE Team Emirates | 4.124.188 |
4: ![]() | Team INEOS | 3.858.188 |
5: ![]() | Bahrain - McLaren | 3.429.500 |
7: ![]() | Mitchelton - Scott | 3.237.125 |
8: ![]() | EF Pro Cycling | 3.056.625 |
9: ![]() | BORA - Hansgrohe | 1.714.750 |