Ik heb een hogedrukspuit hier (Karcher Winner 1000) waarvan een lek is ontstaan in de waterslang (de slang van het apparaat naar de pistool). Het begon met een knik in de slang die vervolgens echt een gat is geworden. Je kunt het op de foto niet zien, maar de binnenslang heeft minimale schade. Het gaat om een gaatje van 0.5 tot 1 mm, maar dat is genoeg om de hogedrukreiniger onbruikbaar te maken.
Is dit te repareren? Een normale tuinslang kun je best repareren lijkt me, maar dit lijkt wat lastiger te zijn vanwege de hoge druk. Ik heb klustape gebruikt, maar dat was echt een lachertje.
PS: De leverancier heeft me laten weten een vervangende slang + pistool te kunnen leveren voor € 55, maar voor een tientje meer koop ik een compleet set op marktplaats dus dat vind ik het niet waard. Ik wil voor de reparatie gaan
Is dit te repareren? Een normale tuinslang kun je best repareren lijkt me, maar dit lijkt wat lastiger te zijn vanwege de hoge druk. Ik heb klustape gebruikt, maar dat was echt een lachertje.
PS: De leverancier heeft me laten weten een vervangende slang + pistool te kunnen leveren voor € 55, maar voor een tientje meer koop ik een compleet set op marktplaats dus dat vind ik het niet waard. Ik wil voor de reparatie gaan
:strip_exif()/f/image/Z2pNl7m5ExI7vFg0cl8zXv3Z.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door Faloude op 15-08-2020 21:08 ]