Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cookiebalk met voorkeuren! Oh, blijkt een test...

Pagina: 1
Acties:
  • 14.146 views

Acties:
  • +48Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21-04 20:42

Lieve mensen, zullen we dit soort dingen gewoon even niet doen? Ik was blij dat Tweakers eindelijk het licht had gezien en een cookie-balk met voorkeuren toonde i.p.v. de illegale cookiemuur op last van DPG.

Vul ik m'n voorkeuren in (alleen functionele cookies), krijg ik bovenstaand bericht. Excuses voor het ongemak? Ik snap best het nut van A/B testen, maar vraag mij niet om voorkeuren op te geven als je er niets mee doet. Daarmee toon je in mijn optiek weinig respect voor je gebruiker z'n tijd.

My two cents...

https://technobabblenerdtalk.nl/

• mOrPhie
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21-04 20:42

Dit is ook een fake door / a/b-test?

https://technobabblenerdtalk.nl/

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12:30

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Ik wil niet heel vervelend zijn @Bart Zoetmulder maar het is toch overduidelijk dat de cookiewall op Tweakers zo illegaal als de pest is. Zoals wel vaker is het vooral pappen en nat houden. Stil zitten terwijl je geschoren wordt en hopen dat de fuss weer even gaat liggen.

Twee jaar zijn we inmiddels verder. Loze beloftes, toezeggingen, één of andere test... he simpel kan het zijn. Zoveel kennis hier op Tweakers en genoeg mensen die je er bij willen helpen omdat de mensen achter de schermen het schijnbaar niet mogen, of het mag net van de groep waar jullie onder vallen. Iets met informatie en inkomsten verlies misschien als iemand de cookies niet accepteert? Tweakers overtreedt de wet. Niets meer en minder.

Doe er nu eens wat aan. Maak je woorden waar in plaats van lucht te praten. Het wordt een beetje doorzichtig op deze manier.

Inmiddels twee jaar geleden:

Ter aanvulling en misschien een beetje duiding waarom er geen fatsoenlijke cookiewall is:

Daar vind ik wel wat van. Als ik op de sites inlog die @WoutF op noemt dan zie ik geen enkele cookiemelding. Slecht. Maar zeker voor een site als Tweakers die bol staat van de kennis om het met een zucht en een scheet in te bouwen in de site.

[Voor 24% gewijzigd door Tuintje op 12-02-2021 11:02]

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12:30

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

mOrPhie schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:07:
Zullen we gewoon even de reactie van Tweakers afwachten? Dat lijkt me op dit moment even de meest constructieve aanpak.
Definieer 'even'. Want die term is nogal betrekkelijk en onderhevig aan interpretatie, me dunkt. Zeker op tweakers.

Zo simpel kan het zijn. Ter voorbeeld:

[Voor 37% gewijzigd door Tuintje op 04-03-2021 22:27]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-03 21:57

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True