Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Go Rhino Step Guard mag wel of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Wobbit
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 21-07 15:37
Ik sta op het punt een push bar (step guard) van het merk Go Rhino uit de USA te bestellen voor mijn auto.

Nu lees ik echter op internet dat hier regels aan verbonden zijn. Ik kan alleen geen uitsluitsel vinden
of die nou alleen van toepassing is op auto's vanaf een bepaalde datum of voor alle auto's?

De push bar moet komen op mijn Chevrolet Tahoe uit 2002.

Groet

big hairy feet, vertically challenged , hairy body, short temper and wookie roar.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• pagani
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Het antwoord laat zich raden, dergelijke pushbars en bullbars zijn praktisch verboden in Nederland.

(tenzij er dus, zoals bij bovenstaand voorbeeld, relatief zachte buizen worden gebruikt die indeuken bij een aanrijding. Dat zijn die van Go Rhino zeker niet)

Ik vraag me ook af waarvoor je dat in Nederland nodig hebt, heel veel vee drijven met de auto of duw- en trekwerk met auto's doen we hier niet :)

[Voor 61% gewijzigd door pagani op 15-07-2020 16:36]

Alienware M15 R2 OLED Review

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True