Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Olie uit nieuwe case, wat kan hier de oorzaak van zijn?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jan390
  • Registratie: oktober 2007
  • Nu online
Mijn zoon heeft vandaag een nieuwe pc case ontvangen en we zien olievlekken bij de knoppen. De knoppen zitten bovenop en aan de voorkant (daaronder dus) zitten drie ventilatoren (niet zichtbaar).
Waar kan deze olie (en zoveel) vandaan komen?

Ps: we zijn in contact met de winkel vwbt retour/reparatie, dus dat komt wel goed. Ik probeer alleen te begrijpen waar de olie vandaan zou kunnen komen.

Alle reacties

• Turismo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11:35

Turismo

Me Grimlock

Uszka schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 22:03:
TG4 heeft geen FDB/HDB fans dus niet mogelijk dat dat de oorzaak is.
Geen idee dan eigenlijk.
Ik mag aannemen dat ze wel hun eigen fans gebruiken, wat deed je vermoeden van niet?
https://en.sharkoon.com/product/26876

En die zijn wel FDB, klinkt alsof zo'n olie capsule is gaan lekken (image is dan wel van Arctic, maar techniek blijft hetzelfde)

[Voor 3% gewijzigd door Turismo op 15-07-2020 09:41]

Werkbak

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True