Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp gevraagd voor speakers - budget €2200,-

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wiz_Kid
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 30-07 17:33
Beste medetweakers,

Ik ga vanaf volgende maand op mijzelf en heb inmiddels de LG OLED55B9. Voor deze tv ben ik aan het kijken voor speakers. Ik zie dat er best veel opties zijn, maar ik weet niet voor welke ik moet gaan. De woonkamer biedt plaats voor vijf speakers. Ik zit zelf te twijfelen tussen deze twee:
  • Sonos Playbar + Sonos Sub + 2 Sonos One's
  • Bose Soundbar 700 5.1 + Bose Surround 700 Speakers Zwart + Bose Bass Module 700 Zwart
Ik heb beide sets beluisterd, maar na het lezen van dit forum kom ik erachter dat de meningen verschillend zijn. De een heeft een voorkeur voor Sonos, de ander voor Bose en de ander voor 5 losse speakers met een receiver.

Ik wil graag weten waar ik mijn geld beter aan kan uitgeven vooral ook omdat het om een hoog bedrag gaat? (mijn budget zit op max €2200)

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True