Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:15
Ga er maar vanuit dat dit een homey probleem is, immers je geeft zelf aan dat na een update dit niet meer werkt.

Over je verwachtingen van zwave, ik heb 80 zwave devices en geen problemen (homeseer)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 06:55
Ik heb zelf de Fibaro HC2 controller en een stuk of 30 zwave dingen. Totaal geen probleem, nou is mijn huis heel oud en houten vloeren dus dat is misschien geen goede test. Ik heb ook een Homey, een keer alle zwave omgezet en na een week weer terug vanwege bereik problemen. Dus, er is niets mis met zwave, wel met Homey.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True