Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bluehost VPS e-mail -> DKIM / DMARC instellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Obiter dictum
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Sinds kort host ik een VPS via Bluehost. Ze draaien WHM met CentOS en cPanel.

Ik heb wat problemen dat ik niet door alle spamfilters heen kom. Dit is geen blacklistprobleem blijkens de verschillende testsites. Ik zoek het zelf in het feit dat er geen DKIM / DMARC ingesteld is. Dit probeer ik te doen, maar het lukt me niet om het zo in te richten dat ik ook daadwerkelijk in de headers van verzonden mails geldige DKIM gegevens zie.

In WHM staat in DNS Zone Records in elk geval de volgende TXT:

code:
1
2
Name: default._domainkey.[DOMAIN].com.
Record: v=DKIM1; k=rsa;[KEY HERE]

Onder "e-mail deliverability" in WHM staat: “DKIM” is properly configured for this domain." Uit de headers van een ontvangen mail echter het volgende:

Authentication-Results: spf=pass (sender IP is [IP])
smtp.mailfrom=[DOMAIN].com; hotmail.com; dkim=none (message not signed)
header.d=none;hotmail.com; dmarc=bestguesspass action=none
header.from=[DOMAIN].com;compauth=pass reason=109

Ik heb wat gezocht op het forum, maar kwam niet heel veel tegen. Dit topic Problemen met email uit 2015 wordt uiteindelijk afgerond met "Overweeg Exchange Online" eens, maar het zou in mijn geval voorkeur hebben om de VPS goed in te stellen.

Hopelijk kunnen jullie me verder op weg helpen :).

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True