Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hendrykes
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-02 09:13
Beste allemaal,

Ik zit al een tijdje op 80-90% verbruik van mijn 16GB RAM geheugen te hikken. Hierdoor maar stelselmatig zaken afgesloten om deze vervolgens later weer op te starten. Super vervelend. Ik ben er klaar mee.

Nu heb ik een 2x16GB kit besteld, maar vraag ik mij af, wat doe ik met de huidige 2x8GB? Eruit halen en verkopen?

Ik kan me situaties voorstellen dat ik ook over die 32GB aan gebruik kan komen. Dan is 3x16GB niet verkeerd. Maar wil voorkomen dat mijn 32GB RAM geheugen trager werkt omdat ze met of via die huidige 2x8GB moeten functioneren?

Wat is jullie ervaring/visie hierop? Hier nog wat specs van de huidige situatie:

• Hendrykes
Kunnen we hier wat van opmaken of is dit gewoon willekeur (slimheid van Windows) en staat dat niet in lijn met mijn huidig verbruik?

• Hendrykes
@MAX3400 net nog, nadat ik van geen paging file, terug naar mét paging file ben gegaan, heb ik opnieuw een screenshot gemaakt:

Betekent dit dat ik momenteel 16GB & 20GB in gebruik heb denk je?

• Hendrykes
@MikeyMan Visual Studio 2019, Visual Studio Code, Photoshop, 3-tal Google Chrome browser profielen, Slack, etc... Zoals gezegd verbruik ligt gebruikelijk tussen de 80-90% maar hiervoor lijkt hij de SSD dus al in gebruik voor te nemen.

Net nog, terwijl ik niet veel geks heb draaien:

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True