Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• DrLivingstoned
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 18-07 21:44
Mijn vraag

Hi !

Ik zoek naar een leuke Miele volledig geïntegreerde vaatwasser. Als ik rondkijk dan kom ik veel verschillende machines tegen die ontzettend veel met elkaar overeen komen en ongeveer in dezelfde prijsklasse zitten.
-G6770
-G4385
-G4310
-G4980
-G4382
en dan heb je nog VI,SC en SCVI
enz. enz. enz.

Nu heb ik uit de wereld van de televisies vernomen dat sommige verkoop ketens een eigen serienummer krijgen. Hierdoor kan de consument niet meer vergelijken met andere winkelketens. Mogelijk dat miele dit ook doet want een echte vergelijking tussen alle nummers kom ik nergens tegen. En de vergelijking op de verkoop websites laten vaak weinig verschillen zien en zijn allesbehalve betrouwbaar gebleken.

Met name het verschil tussen de 4380 en 4382 boeit mij. De 4382 zou moderner zijn? Of is dit een verkoop praatje. Waar kan ik de verschillen zien ?

Bedankt alvast !

...

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True