Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• raze88
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15:38
Beste Tweakers,

Er is hierover al een en ander geschreven op het forum echter kom ik er nog niet helemaal uit.

Situatie is als volgt:
Ruim 10 jaar geleden ben ik begonnen aan de HBO opleiding ESE. Helaas heb ik door een hele heftige thuissituatie de opleiding moeten pauzeren wat uiteindelijk voor einde studiefinanciering zorgde(binnen 1,5 jaar moet je je propedeuse halen). Ik heb toen de keuze gemaakt om te gaan werken en mij dan maar met werk ervaring en cursussen "op te leiden". Tot zekere hoogte is dit gelukt. Toch blijft de opleiding kriebelen.

Inmiddels heb ik de mogelijkheid bij mijn huidige werkgever om de opleiding opnieuw te volgen. In eerste instantie zeg ik direct ja, maar toch twijfel ik.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Om voldoende tijd voor de opleiding te krijgen zal ik 1 dag in de week minder moeten gaan werken. Opzicht is dit niet zo'n heel groot probleem wanneer alles gaat zoals verwacht. Door ervaringen in het verleden weet ik dat dat helaas niet altijd het geval is en probeer daar voor zover kan rekening mee te houden. Wat als ik ziek wordt, terug val
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
of mijn baan verlies, dan houd dit in dat ik 70% van mijn parttime salaris over houd. Dit is te weinig om normaal de hypotheek te kunnen blijven betalen. Ik denk niet dat ik mij hierdoor moet laten leiden, maar wil er wel over na gedacht hebben. Wat als er over een aantal jaren kinderen in beeld komen, heb ik dan nog tijd genoeg over voor de opleiding?

Is het überhaupt nog zinvol om op je 32ste nog aan een HBO te beginnen, of zijn cursussen ondertussen interessanter.
Wat zijn de ervaringen van de gene die mij voor gegaan zijn?

[Voor 6% gewijzigd door raze88 op 10-07-2020 08:38]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True