Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Linux laptop] Goede kwaliteit, vlotte hardware, goed scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:42

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Topicstarter
Wat mij tegenstaat aan de HP is dat het beeldscherm echt wel slecht is, mijn vrouw heeft een clevo barebone en die heeft zelfs betere kijkhoeken dan de HP. Ook is 12" toch wat te klein. Ook valt de i5 6300U wat tegen voor wat betreft processor kracht.

Hoewel de rest van de machine (na de laatste UEFI update) nu optimaal werkt met Linux is er wel wat af te dingen aan een tweetal belangrijke componenten.

De reden ook om zeker een AMD APU te overwegen is de goede support voor de graphics die wel wat vlotter is nog dan de Intel varianten. Ik kan prima uit de voeten met een IGP.

Mobiel: Samsung S10e zwart Laptop: Starlabs Labtop MK IV

• Daantje20
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:42

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Topicstarter
Op dit moment is er weer een vertraging, iets met IC leverancier die niet kan leveren in verband met COVID-19 en productie beperkingen.

Maar zodra ik hem heb kan ik kijken of een review mogelijk is. Als er meer eigenaren op Tweakers zitten kan een [Ervaringen] topic mogelijk ook een mooie uitkomst zijn.

Mobiel: Samsung S10e zwart Laptop: Starlabs Labtop MK IV

• DappereDodo
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 28-07 05:42
De spellingscontrole is nog niet geïnstalleerd? >:)

• ro_vd_me
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 14-06 01:15
v1.4.0 is er. Zowel voor verbeterde wifi als het audio-subsysteem.

Fijn dat ze het zo snel oppakken.
v1.1.0 was al een hele verbetering voor wifi, die knalde er om de 5 minuten uit bij mij.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True