Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Passende muis bij Dell Zakelijk KB 522 Toetsenbord.

Pagina: 1
Acties:

• K DM
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 22-08-2020
Kan iemand mij een passende muis aanbevelen bij een Dell Zakelijk KB 522 toetsenbord?
De bedoeling is een muis die dezelfde duurzaamheid, kwaliteit heeft als het toetsenbord.
Het hoeft qua functionaliteit geen extra toeters en bellen te hebben (3 "knoppen" volstaan)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 08:52
Volgens mij hoort daar een Dell XN966 bij.

Is het niet van belang dat het een beetje prettig werkt? De vorm van een muis is nogal persoonlijk.

while (! ( succeed = try ()));

• K DM
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 22-08-2020
hans_lenze schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:07:
Volgens mij hoort daar een Dell XN966 bij.

Is het niet van belang dat het een beetje prettig werkt? De vorm van een muis is nogal persoonlijk.
Inderdaad, maar dat is natuurlijk moeilijk te testen.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

K DM schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:41:
[...]

Inderdaad, maar dat is natuurlijk moeilijk te testen.
https://www.corened-wijch...ptical-mouse/#description ? Een paar Euro... Refurb, om te testen.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True