Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Jerome_w
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 10-06 09:53
Mijn vraag
Ik heb een tijd geleden een Acer Nitro XF252Q gekocht en die kwam geleverd met een HDMI 2 Kabel. Nou dacht ik dat displayport beter was en heb dus gelijk een DP kabel gekocht en die gebruikt. Maar nou zag ik een video over dat hdmi 2 net zo goed / misschien nog beter kan zijn en aangezien de monitor met deze kabel kwam leek het mij een goed plan om die te gebruiken. Maar als ik die gebruik en in een spel zit en dan alt tab, dan krijg ik voor meerdere seconden een zwart scherm. Ik heb al meerdere kabels getest, ik heb full screen optimalisatie aan en uit gezet en via het internet wat dingen geprobeerd in de Regedit maar niks heeft geholpen. Nou heb ik acer geprobeerd te contacten maar ik krijg geen reactie.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Alle reacties

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True