Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[aankoop advies] wearable t.v.v. Pebble Steel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 07:34

13art

Moderator Mobile
Schopje naar het aankoopadvies forum.

...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je al eens naar de smartwatches van Samsung gekeken? Na wat prijsverlagingen vallen die net binnen je budget. Of die qua notificaties doen wat je wil, weet ik overigens niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 07:34

13art

Moderator Mobile
Of de Amazfit GTR.

+ lange accuduur
+ notificaties
+ custom watchfaces
+ goed betaalbaar
+- GPS niet de meest nauwkeurige

...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dfader
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 06:59
Ik was/ben een groot van de Pebble watch, allemaal gehad, ook allemaal kapot, maar goed. Na een uitstapje met de ZeTime (wat een onding in vergelijking met de Pebble :) ) ben ik sinds een aantal maanden eigenaar van een Amazfit Bip en dat is echt een hele verademing. Always on, net zoals Pebble en voor mij een pluspunt is dat hij GPS heeft en echt goedkoop is.
https://tweakers.net/smar.../bip_p730975/vergelijken/

edit: over whatsapp - er zijn apps beschikbaar die de notifications overnemen en dan kun je het wel goed krijgen, check xda: https://forum.xda-develop...e-music-controls-t3746967

[Voor 21% gewijzigd door dfader op 07-07-2020 15:28]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rbrt
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:18
Ik heb dezelfde vraag ook eens gesteld op het home assistent forum.

Daar werd eigenlijk een WearOS horloge aanbevolen, grappig genoeg werd die in geen van de suggesties genoemd. Ik snap nu ook wel waarom: geen van die horloges houdt het langer dan een dag vol.

De aanvullende wens om home assistent te kunnen bedienen is daarmee wel vrij lastig, waardoor ik eigenlijk nog niet weet waar ik verstandig aan doe.

Misschien maar even de prijsdaling in de gaten houden :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Bij jullie pebbles stuk? Hoe dan :? Ik heb hier ik geloof nog 3 plastic (waarvan 1 kickstarter editie), 1 steel en 2 round liggen, niks stuk..? OK ze liggen nu dan in een la dan kan er weinig stuk :+ , maar allemaal flink gebruikt toch (dagelijks gedragen, paar honderd parachutesprongen mee gemaakt, uren mee paardgereden, alleen met zwemmen/douchen doe ik horloge altijd wel af). Als er een mini krasje op zit is het alles?

En ja, hier ook een wearOS die kan het meeste maar die is dus irritant vanwege dagelijks opladen, een fossil hybrid (echt mooi horloge en gaat eeuwig mee op batterij, maar ik wil toch liever een 'echt' schermpje) en een withings (die draag ik nu het meest maar kan spotify niet aansturen).

Note to self: ga die lades eens opruimen

[Voor 14% gewijzigd door dragon2 op 17-07-2020 16:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rbrt
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 22:18
dragon2 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 15:57:
Bij jullie pebbles stuk? Hoe dan :?
Ik had last van het beruchte screen tearing issue en had hem vervolgens in een la gelegd.. wist niet meer waar en heb flink gezocht..

M'n vrouw vond hem natuurlijk binnen 5 minuten :+ hij had na het opladen nog veel meer last van screen tearing.. en net toen ik dat aan m'n vrouw wilde laten zien (om een aankoop van 200+ euro te rechtvaardigen) werkte hij weer als een zonnetje :9

Heb hem omgedaan en ben weer een tevreden pebble gebruiker! d:)b
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True