Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tenaamstelling IBAN achterhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.869 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 12:15

g0tanks

Moderator CSA
anandus schreef op zondag 5 juli 2020 @ 17:01:
Sommige banken hebben, volgens mij, een 'correctie'-feature.
Als je een verkeerde naam invult, dan vraagt de bank "Bedoelde U Meneer van Dalen?"
Je zou het op die manier kunnen proberen?
Nb. Ik weet niet zeker hoe het werkt, die IBAN-naamcheck.
Je krijgt alleen een naam te zien als die al bij jou bekend is (omdat je eerder iets hebt overgemaakt), anders alleen een melding dat het niet overeenkomt. Bron: https://www.betaalverenig...ten/iban/iban-naam-check/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:05
joris24 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 17:19:
[...]

Klopt. Ik ben opgelicht voor 100,- euro. Eigen schuld maar kan het niet laten om zelf nog wat te gaan speuren. Via tikkie ben ik achter het originele IBAN gekomen vandaar.
Als je een bedrag hebt overgemaakt naar een rekening, en je hebt een verkeerde tenaamstelling gebruikt, kan de bank een bepaalde procedure in gang gaan zetten om het geld terug te halen.
Betreffende persoon krijgt dan een brief dat ze of het geld terug moeten storten. Als ze dat niet doen krijg je na X periode de persoonsgegevens van de betreffende persoon.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True