Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

JBL Reflect Mini 2 headset niet zichtbaar op Motorola G5/8

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-07 15:37
Ik heb op iBood 2 x een JBL Reflect Mini 2 bluetooth headset gekocht en deze eind vorige week binnen gekregen. Maar als ik probeer deze headsets te verbinden met mijn Motorola G5 of de Motorola G8 van mijn vrouw dan wordt de headset helemaal niet getoond bij het verbinden.

Op mijn Samsung Galaxy Tab A van 2019 is deze wel zichtbaar en kan er gewoon verbonden worden en ook op de Samsung Galaxy S6 van mijn zoontje is deze ook zichtbaar en kan verbonden worden.

Daarnaast heb ik ook een Samsung Galaxy Tab A van 2016 en daar is de headset ook niet zichtbaar. Ik heb beide headsets geprobeerd en geen van beide is zichtbaar op de Motorola telefoons of de Samsung tablet uit 2016.

Wat zou er voor kunnen zorgen dat de headset totaal niet getoond wordt in de lijst met apparaten terwijl deze wel in de pairing stand staat?

Ik heb deze post gevonden op het Lenovo forum, maar daar staat geen oplossing in.

Hail to the king baby!

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-07 15:37
Jozuaurk schreef op maandag 6 juli 2020 @ 15:26:
Ik heb het zelfde probleem mijn eigen ondervindingen zijn dat ik boven de Android 7 de orentjes niet kan vinden via BT

Dit heb ik getest met een xperia x preformance ( Android 7) en (Android 8)

Ook de Samsung a70 werkte hier niet en een oudere Samsung dan weer wel.

Ik ga hier JBL als ik tijd heb even bellen als dit een bekend probleem is en als er evt. Een firmware update voor is.

Ook iPad geprobeerd deze werkte gewoon
Vreemde is dat mijn Samsung Galaxy Tab A uit 2019 Android 9 draait, dus lijkt dus niet per sé aan de Android versie te liggen. De Moto G8 van mijn vrouw is ook Android 9 en die werkt weer niet 8)7

Is de headset bij jouw ook helemaal niet zichtbaar in de lijst met bluetooth devices?

Hail to the king baby!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True