Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Resultaten WiFi speakers Consumentenbond test

Pagina: 1
Acties:

• Ixbitz
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 12-07 15:19
Hey Tweakers,

mijn schoonvader heeft een week geleden een tweetal Sonos One speakers gekocht. Deze bevallen prima, maar nu heeft hij gisteren de Consumentengids binnen gekregen waarin er een test is geweest tussen verschillende WiFi speakers. Hierbij komt de Sonos One met een 5,0 uit de test en de Sonos One SL een 8,3!

Waarom is dit verschil zo groot? De consumentenbond noemt het een verschil in software, maar hier is online helemaal niks over te vinden. Zover ik weet zijn het exact dezelfde speakers, alleen de SL heeft geen microfoon / voice services.
Ook een Sonos werknemer die ik via de telefoon gesproken heb, zegt hier niks van te weten.

Deugd het testpanel van de consumentenbond gewoon niet?

Zie de afbeelding hieronder voor de testresultaten uit de consumentengids.

Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is mystery.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True